Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій (за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання) від Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-014021-a
Id Tender a0723f67644f499da7ce81b0b2048f91
План UA-P-2025-04-29-015478-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 20:03
Остання зміна 04.06.2025 17:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
137 865 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 378.65 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 20:01 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 20:01
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 20:01
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 13:46
до 23.05.2025 14:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 12:30
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 14:12
до 04.06.2025 17:58
Період уточнень
з 07.05.2025 20:01 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 20:01 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 13:46 до 23.05.2025 14:12
Період кваліфікації
з 15.05.2025 13:46 до 23.05.2025 14:12
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій (за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
137 865 грн.
Багатофункціональний пристрій (за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій (за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
137 865 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1378,65
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 13:23
Закінчення аукціону
15.05.2025 13:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій
Код ДК 021:2015
30232000-4 - Периферійне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 93ї Холодноярської бригади, будинок 1, 7й поверх, 708 кабінет
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати підписання уповноваженим представником Замовника відповідної видаткової накладної, у межах отриманого бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
Пропозиція:
137 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Пропозиція:
112 266 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 13:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 20:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Рабєєва
Електронна пошта
Телефон
+380506135549
Сайт:
https://don.treasury.gov.ua/ua
Замовник
ЄДРПОУ
37967785
Повна назва
Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області
Поштовий індекс
87500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Маріуполь
Адреса
пр. Миру, 68
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональний пристрій (за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 12:30 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 13:46 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Детальний опис підстав відхилення тендерної пропозиції/ пропозиції учасника: Відповідна інформація щодо відхилення зазначена в протоколі УО від 22.05.2025 № 26-3.
Документи кваліфікації
22.05.2025 12:30
Повідомлення про рішення
15.05.2025 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 19:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 19:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: При проведенні кваліфікації ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ" ЄДРПОУ/ІПН 41944852 Замовником виявлено невідповідності щодо: 1. Вимоги підписання Тендерної пропозиції. 2. Документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.Вимога підписання Тендерної пропозиції. Пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 встановлює, що після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи. Згідно вимоги, яка викладена у Додатку 1_ПЕРЕЛІК ВИМОГ до Учасника.docx в п.13 «Інші вимоги», Замовником зазначено: «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника». Якщо замовник чітко встановив вимогу про Кваліфікований електронний підпис, тобто КЕП, у тендерній документації, відповідно до законодавчих вимог, учасник зобов’язаний використовувати саме КЕП, а не Удосконалений електронний підпис (УЕП) яким була підписана тендерна пропозиція. 2. Документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника. У Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІ. Учасник у складі пропозиції повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують характеристики Товару, викладена вимога: п.2.Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника запропонованого Товару або його офіційного представництва щодо партнерських відносин з Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та підтверджує право Учасника на продаж (постачання) необхідного для замовника товару, який зазначен у цьому додатку. Відповідно до вимоги Додатку 3 - Авторизаційний лист (електронна копія) від виробника не був надан. Термін дії договору, який був надан учасником замість авторизаційного листа, як спосіб підтвердження співпраці та продажу офіційно ввезеного товару з офіційним дистриб’ютором товару , у даному випадку ним є іноземне підприємство «І-АР-СІ» до 31.12.2024 р. - та не є чинним на момент проведення процедури закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Підписати тендерну пропозицію саме Кваліфікованим електронним підписом. Кваліфікований електронний підпис серед іншої інформації обов’язково повинен містити : Тип носія особистого ключа: Захищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Кваліфікований. 2. Надати документи згідно вимоги Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІ. Учасник у складі пропозиції повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують характеристики Товару, викладена вимога: п.2.Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника запропонованого Товару. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
20.05.2025 09:42
Надати до
21.05.2025 09:42
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:12 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 12:30 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2025-05-07-014021-a-c1
Підписаний і діє
Номер
6-25
137 700 грн.
114 750 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Багатофункціональний пристрій
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11 475
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області
Повна назва
Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37967785

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39189678

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
137 865 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області
Контактний телефон:
+380506135549
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
137 865 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області
Контактний телефон:
+380506135549
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності