Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт металорізального обладнання від ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-013847-a
Id Tender 36b5a709678e49f0a5d29a2d1cd4b7d6
План UA-P-2025-05-07-013615-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 18:56
Остання зміна 12.06.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 499 245 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 496.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 18:56 до 15.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 18:56
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 18:56
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 17:00
до 26.05.2025 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 14:28
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 14:28
до 12.06.2025 15:53
Період уточнень
з 07.05.2025 18:56 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 18:56 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 17:00 до 26.05.2025 14:28
Період кваліфікації
з 15.05.2025 17:00 до 26.05.2025 14:28
Основні параметри
Ремонт металорізального обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 499 245 грн.
Ремонт металорізального обладнання
Назва предмета закупівлі
Ремонт металорізального обладнання
Примітки
Місце надання послу: на території Замовника, за адресою: виробничий підрозділ “Панютинський вагоноремонтний завод” філії “УЗ Вагон-сервіс” акціонерного товариства “Українська залізниця” Харківська обл., Лозівський р-н, с-ще Лиманівка та на території Виконавця. Строк надання послуг: Послуги надаються відповідно до графіку надання послуг ремонту металорізального обладнання, з правом дострокового виконання, але не пізніше 31 грудня 2025 року.
Очікувана вартість
2 499 245 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12496,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. 1В62Г, ( зав. № 64,інв. №5920405001213), рік випуску – 2004 р.
Опис предмета закупівлі
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. 1В62Г, ( зав. № 64,інв. №5920405001213), рік випуску – 2004 р.
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. ЖА-805, ( зав. № 151, інв. №5920405001290), рік випуску – 2001 р.
Опис предмета закупівлі
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. ЖА-805, ( зав. № 151, інв. №5920405001290), рік випуску – 2001 р.
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. СА562С100-02, ( зав. № 627,інв. №5920405001185), рік випуску–2001 р.
Опис предмета закупівлі
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. СА562С100-02, ( зав. № 627,інв. №5920405001185), рік випуску–2001 р.
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 6543, інв.№ 5920405001211), рік випуску - 2004р.
Опис предмета закупівлі
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 6543, інв.№ 5920405001211), рік випуску - 2004р.
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 551, інв.№ 5920405001191), рік випуску - 2002р.
Опис предмета закупівлі
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 551, інв.№ 5920405001191), рік випуску - 2002р.
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 4594 , інв.№ 5920405001161), рік випуску - 1998р.
Опис предмета закупівлі
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 4594 , інв.№ 5920405001161), рік випуску - 1998р.
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Пискун Ігор Юрійович
Пропозиція:
2 497 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 18:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрельцова Людмила Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380953336866
Сайт:
https://uz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
45462724
Повна назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Адреса
вул. Алмаатинська, 74
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт металорізального обладнання
Період вимог/скарг з 26.05.2025 14:28 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 17:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити учасника ФОП Пискун Ігор Юрійович переможцем процедури відкритих торгів № UA-2025-05-07-013847-a «Ремонт металорізального обладнання». 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2025-05-07-013847-a «Ремонт металорізального обладнання». 3. Оприлюднити рішення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:28
Довідка НАЗК
26.05.2025 14:28
Повідомлення про рішення
22.05.2025 13:10
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 18:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Пискун Ігор Юрійович закупівлі № UA-2025-05-07-013847-a «Ремонт металорізального обладнання» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 13:04
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянуто документи у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Пискун Ігор Юрійович, яка надійшла на закупівлю № UA-2025-05-07-013847-a «Ремонт металорізального обладнання». При розгляді виявлено невідповідності, а саме у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній наступний документ: Згідно п.6.1 Додатку 2 тендерної документації Учасник мав надати: «6.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шестидесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5». Натомість надані Учасником Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 01.05.2025 та від 29.01.2025 не містять відомостей про хронологію останніх реєстраційних дій. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Інформація та/або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно п.6.1 Додатку 2 тендерної документації: «6.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шестидесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5». РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (зазначених у цьому протоколі) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Пискун Ігор Юрійович у складі тендерної пропозиції на закупівлю № UA-2025-05-07-013847-a «Ремонт металорізального обладнання».
Створено
23.05.2025 13:32
Надати до
24.05.2025 13:32
Договір
UA-2025-05-07-013847-a-b1
Підписаний і діє
Номер
52/2025-ВДР
2 497 000 грн.
2 497 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. 1В62Г, ( зав. № 64,інв. №5920405001213), рік випуску – 2004 р.
Номенклатура
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. 1В62Г, ( зав. № 64,інв. №5920405001213), рік випуску – 2004 р.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
373 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. ЖА-805, ( зав. № 151, інв. №5920405001290), рік випуску – 2001 р.
Номенклатура
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. ЖА-805, ( зав. № 151, інв. №5920405001290), рік випуску – 2001 р.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
372 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. СА562С100-02, ( зав. № 627,інв. №5920405001185), рік випуску–2001 р.
Номенклатура
Ремонт металорізального обладнання. Токарний верстат мод. СА562С100-02, ( зав. № 627,інв. №5920405001185), рік випуску–2001 р.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
375 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 6543, інв.№ 5920405001211), рік випуску - 2004р.
Номенклатура
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 6543, інв.№ 5920405001211), рік випуску - 2004р.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
459 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 551, інв.№ 5920405001191), рік випуску - 2002р.
Номенклатура
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 551, інв.№ 5920405001191), рік випуску - 2002р.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
459 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 4594 , інв.№ 5920405001161), рік випуску - 1998р.
Номенклатура
Ремонт металорізального обладнання. Вертикально-фрезерний верстат мод. ВМ-127 (зав.№ 4594 , інв.№ 5920405001161), рік випуску - 1998р.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
459 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45462724

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Пискун Ігор Юрійович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Пискун Ігор Юрійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3178604695

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 15:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-30-000026
Дата створення проекту
30.05.2025 12:14
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
30.05.2025 14:28
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 11:55
Дата завершення усунення порушень
18.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.05.2025 № 24-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 30.05.2025 № 24-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-05-07-013847-a 07.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.05.2025 00:00
Документи рішення
30.05.2025 14:28
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Філії «УЗ Вагон-сервіс» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-07-013615-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника від 07.05.2025 року № 1-РОЗ; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємеця Пискун Ігор Юрійович (далі – ФОП Пискун Ігор Юрійович); протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо продовження розгляду тендерної пропозиції ФОП Пискун Ігор Юрійович від 22.05.2025 року № 3-РОЗ; протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 26.05.2025 року № 5-РОЗ; повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2025 року; пояснення Замовника на запити Управління отримані 04.06.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та вимог Особливостей № 1178, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 11:55
Документи висновку
12.06.2025 11:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Ремонт металорізального обладнання» за кодом ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-07-013847-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
02.06.2025 08:37
Орган перевірки
06.06.2025 00:00
Документи повідомлення
02.06.2025 08:37
-
Відповідь
Надається відповідь на запит від 02.06.2025 згідно моніторингу UA-M-2025-05-30-000026 від 30.05.2025.
На запит Державної аудиторської служби України від 02.06.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі № UA-2025-05-07-013847-a «Ремонт металорізального обладнання» код ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, повідомляємо наступне: Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), планування закупівлі здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів. Закупівля послуг з Ремонту металорізального обладнання (токарний верстат мод. 1В62Г - 1 од., токарний верстат мод. ЖА-805 – 1 од., токарний верстат мод. СА562С100-02 – 1 од., вертикально-фрезерні верстати мод. ВМ-127 – 3 од.) передбачена пооб’єктним планом ремонту основних засобів (операційна діяльність) на 2025 рік (№ЦРВ-16/329 від 26.02.2025) у межах лімітів Тимчасових контрольних завдань, затверджених рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 27.01.2025 (протокол Ц-1.1-05/6-2025 Ком.т.). Рішенням правління АТ «Укрзалізниця» у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи АТ «Укрзалізниця» визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – ТОВАРИСТВО) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі робіт та послуг, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою (виробничим підрозділом) регіональної філії (філії), для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані, надані виробничим підрозділом філії «УЗ Вагон-сервіс» АТ «Укрзалізниця», для потреб якого здійснюється закупівля послуг з Ремонту металорізального обладнання. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі - Методика), формування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі проведення моніторингу ринку та визначення найменшої комерційної пропозиції з тих, які надали потенційні виконавці послуг (копії комерційних пропозицій додаються), виробничим підрозділом філії «УЗ Вагон-сервіс» АТ «Укрзалізниця», для потреб якого здійснюється закупівля послуг з Ремонту металорізального обладнання. Додатки: 1. Комерційні пропозиції
Рішеня
04.06.2025 14:23
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 499 245 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 17:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380953336866
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 499 245 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 17:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380953336866
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності