Показати схожі тендери

Закупівля Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна (код ДК 021-2015: 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту») від КП "Горянин" Гірської сільської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-013304-a
Id Tender b3b0c7d026534c298d202920fc1cc89f
План UA-P-2025-05-05-015080-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 18:00
Остання зміна 03.06.2025 18:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 17:59 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 17:59
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 17:59
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00
до 26.05.2025 11:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 11:10
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 11:10
до 03.06.2025 18:38
Період уточнень
з 07.05.2025 17:59 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 17:59 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00 до 26.05.2025 11:10
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00 до 26.05.2025 11:10
Основні параметри
Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна (код ДК 021-2015: 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту»)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 33678185 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна (код ДК 021-2015: 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту») 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товарів: с. Мартусівка, Бориспільський район, Київська область; точна адреса поставки вказуватиметься у Замовленні. Доставка товару до Покупця здійснюється за рахунок Постачальника власним транспортом або за допомогою служби доставки Кількість товарів: Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна – 2 шт.; 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 200 000,00 грн. (Двісті тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.06.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 15.05.2025 00:00 7) умови оплати: Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцять) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
200 000 грн.
Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна
Назва предмета закупівлі
Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна
Код ДК 021:2015
35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОЛЕНА"
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Мельник
Електронна пошта
Телефон
+380956130024
Замовник
ЄДРПОУ
33678185
Повна назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Поштовий індекс
08324
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гора
Адреса
вул. Центральна, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна
Період вимог/скарг з 26.05.2025 11:10 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 00:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 11:10
Довідка НАЗК
26.05.2025 11:10
Повідомлення про рішення
22.05.2025 13:01
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол уповноваженої особи – Мельник К.А., відповідальної за організацію та проведення закупівель КП «Горянин» с. Гора 22.05.2025 Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна (код ДК 021-2015: 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту»), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – «Закон»). Я, Мельник К.А., уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель Комунального підприємства «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 33678185; категорія замовника – третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»), керуючись Положенням про уповноважену особу (осіб) Комунального підприємства «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, затвердженим Наказом від 21.04.2020 №18, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), та іншими нормами чинного законодавства України Зважаючи на наступне: Згідно п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ч. 4 ст. 29 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великими обсягами, для детального вивчення документів учасника, є необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій до 20 роб.днів. Вирішив: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна (код ДК 021-2015: 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту»), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді даного протокольного рішення та з дотриманням вимог Закону. Уповноважена особа Мельник К.А.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 13:00
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОЛЕНА" Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна (код ДК 021-2015: 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту») У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Даний документ викладений не у відповідності до п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 2 колонці не зазначено всі сторони договору, зазначена лише одна. Учаснику необхідно надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів з зазначенням двох сторін. Подана тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОЛЕНА"не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
22.05.2025 14:23
Надати до
23.05.2025 14:23
Договір
UA-2025-05-07-013304-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№67
200 000 грн.
166 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна
Номенклатура
Мобільна система електромагнітних перешкод, купольна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Повна назва
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33678185

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОЛЕНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОЛЕНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34968906

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 18:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Контактний телефон:
+380956130024
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
КП "Горянин" Гірської сільської ради"
Контактний телефон:
+380956130024
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності