Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-013236-a
Id Tender 6c5e4316c078401da33276fed153edec
План UA-P-2025-05-07-012603-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.05.2025 17:07
Остання зміна 10.06.2025 18:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
294 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 470 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 17:06 до 15.05.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 17:06
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 17:06
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 23:59
до 10.06.2025 18:03
Залишилось 6 год. 5 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 18:03
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 18:03
-
Період уточнень
з 07.05.2025 17:06 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 17:06 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 23:59 до 10.06.2025 18:03
Період кваліфікації
з 15.05.2025 23:59 до 10.06.2025 18:03
Основні параметри
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
294 000 грн.
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти
Назва предмета закупівлі
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти
Очікувана вартість
294 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1470,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 820
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Об'єкти Замовника згідно з Дислокацією
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
75 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Потапенко
Електронна пошта
Телефон
+380634075064
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти
Період вимог/скарг з 10.06.2025 18:03 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 23:59 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 18:03
Довідка НАЗК
10.06.2025 18:03
Повідомлення про рішення
22.05.2025 17:23
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 23:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі «Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти» ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 17:21
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.06.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Файл «Лист згода з проєктом договору (34).pdf» не містить виразу та його істотними умовами. 2.1. Абзац другий «Тендерна пропозиція повинна складатися з: зокрема: листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3.1. Надати листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами відповідно до вимог тендерної документації. 1.2. Учасником надано файл «Наявність_ співробітників_ пункту_ централізованого_ спостереження.pdf» в якому відсутня інформація щодо наявності в учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження. 2.2. пункт 1.2. «Обов’язкова наявність в Учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування. *Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників» пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.2. Підтвердити наявність у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження відповідно до вимог тендерної документації. 1.3. На працівників: Білянкін Р.С,, Бут М.В., Кухтін Є.М, Коцюба Р.Ю., Недвига М.А, Недвига А.М, Курочкін І.А, Лабай С.С., Альошкін І.Л, Альшаєв С.Є, Саркісян Л.С - відсутні повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. 2.3. Абзац третій «На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників» підпункту 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.3. Надати на працівників: Білянкін Р.С,, Бут М.В., Кухтін Є.М, Коцюба Р.Ю., Недвига М.А, Недвига А.М, Курочкін І.А, Лабай С.С., Альошкін І.Л, Альшаєв С.Є, Саркісян Л.С - копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок. 1.4. Учасником на підтвердження наявності не менше 10 автотранспортних засобів для реагування надано акти технічного транспортного засобу без дати «ЗАТВЕРДЖЕННО». 2.4. підпункт 2.3. зокрема: «протоколи перевірки/акти технічного стану транспортного засобу на транспорт реагування, що зазначений у довідці (для транспортних засобів зі строком експлуатації більше 2-х років) з позитивними результатами проведення технічного огляду/контролю» пункту 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку №3 до Документації. 3.4. Надати належно оформлені протоколи перевірки/акти технічного стану транспортного засобу на транспорт реагування, що зазначений у довідці (для транспортних засобів зі строком експлуатації більше 2-х років) з позитивними результатами проведення технічного огляду/контролю відповідно до вимог тендерної документації. 1.5. У наданому свідоцтві № Р19 035532 на працівника Верлатий Р.П відсутня інформація щодо кваліфікаційного розряд. 2.5. абзац другий зокрема: «- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду» підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.5. Надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду. 1.6. Документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку та документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку на чергових пульту – Юферову Н.І. та Єрмілову О.І. відсутні у складі пропозиції. 2.6. абзац перший підпункту 1.3. «Охоронники груп швидкого реагування (далі – охоронники / охоронники груп швидкого реагування), задіяні для надання послуг, повинні відповідати вимогам ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та кваліфікаційним вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960: можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності) та під час прийняття на роботу подали документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку» пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.6. Надати Документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку та документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку на чергових пульту – Юферову Н.І. та Єрмілову О.І. 1.7. Учасником у складі пропозиції не надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту. 2.7. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 до Документації учасник у складі пропозиції має надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) та п. 1 розділу 3 тендерної документації - оригінал або копія Статуту, в останній чинній редакції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 3.7. Надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту у відповідності до вимог тендерної документації. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Створено
06.06.2025 20:58
Надати до
07.06.2025 20:58
Договір
UA-2025-05-07-013236-a-a1
Очікує підписання
75 600 грн.
75 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
7 (послуга)
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти
Номенклатура
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109168

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
294 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
294 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності