Показати схожі тендери

Закупівля ОКУЛЯРИ НІЧНОГО БАЧЕННЯ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади) від Пристолична сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-012807-a
Id Tender d4b2d97965db45608ffa250f56309b56
План UA-P-2025-05-07-015585-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.05.2025 16:54
Остання зміна 04.06.2025 19:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 508 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 540 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 16:53 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 16:53
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 16:53
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:58
до 04.06.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 09:36
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 15:02
-
Період уточнень
з 07.05.2025 16:53 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 16:53 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:58 до 04.06.2025 15:02
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:58 до 04.06.2025 15:02
Основні параметри
ОКУЛЯРИ НІЧНОГО БАЧЕННЯ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади)
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 508 000 грн.
ОКУЛЯРИ НІЧНОГО БАЧЕННЯ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади)
Назва предмета закупівлі
ОКУЛЯРИ НІЧНОГО БАЧЕННЯ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади)
Примітки
Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного в Додатку з до тендерної документації.
Очікувана вартість
1 508 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7540,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 15:29
Закінчення аукціону
15.05.2025 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Окуляри нічного бачення PVS-7 або еквівалент
Код ДК 021:2015
38632000-4 - Прилади нічого бачення
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39
Дата постачання по
31.12.2025 16:48
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 10 робочих днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару Постачальником Покупцеві здійснюється протягом 5 робочих днів з дати підписання договору.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
Пропозиція:
1 280 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ОПТИКОЕЛЕКТРОН УКРАЇНА
Пропозиція:
1 508 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЕМЕНЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ "
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 16:54
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гольоса Юлія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380459535164
Замовник
ЄДРПОУ
04527520
Повна назва
Пристолична сільська рада
Поштовий індекс
08325
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Щасливе
Адреса
вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну
Кваліфікація
Лот № 1 ОКУЛЯРИ НІЧНОГО БАЧЕННЯ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 09:36 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 15:58 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля проводиться з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначення аргументації в електронній системі закупівель у разу, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність його вимогам тендерної документації замовника було виявлено невідповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації: Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації серед переліку документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції є лист виробника продукції про те, що товару, що є предметом закупівлі, присвоєний номенклатурний номер НАТО NSN-code (NATO Stock number). Відповідно до довідки про технічні, якісні та кількісні характеристики, що надана у складі тендерної пропозиції – вих. 86 від 05 травня 2025 року – виробником товару є AGM Global Vision, LLC. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист від виробника, що підтверджує присвоєння номенклатурного номера НАТО товару. Оскільки номенклатурний номер НАТО належить до технічних характеристик товару і документ, що його підтверджує, не наданий у складі тендерної пропозиції, то тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Наголошуємо, що Антимонопольний комітету України зараховує ненадання технічної специфікації чи непідтвердження вимогам технічної специфікації до підстав відхилення, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (рішення АМКУ №6347 -р/пк-пз від 09.04.2024). Відповідно до підпункту 43 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наголошуємо, що згідно зі ст.5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі, аби якомога швидше закупити необхідні товар, послугу чи роботу. Якщо пропозиція учасника не містить іншої інформації чи документа, виправлення якого за Законом не дозволяється, у замовника відсутня необхідність додатково надавати час на усунення невідповідностей. Адже надаючи таку можливість, замовник перестає дотримуватися принципу ефективності, втрачаючи, як мінімум, можливість відхилити пропозицію учасника протягом наступних 24 годин, допоки не пройде час на усунення виявлених невідповідностей. Крім того, навіть усунувши невідповідності, пропозиція учасника міститиме інші невідповідності, виправляти які не можна за Законом та Особливостями. Оскільки тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей виправленню не підлягають, тендерна пропозиція Учасника - ФОП СЕМЕНЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ – підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпунку 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
28.05.2025 09:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 09:16
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 16:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 16:43
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детального аналізу спеціалістами замовника технічних параметрів та характеристик обладнання, яке учасник пропонує для придбання, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 09:12
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:02 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 09:36 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:02
Довідка НАЗК
04.06.2025 15:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 09:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 16:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у процедурі закупівлі за предметом: «ОКУЛЯРИ НІЧНОГО БАЧЕННЯ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-07-012807-a, було виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до умов тендерної документації тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на них свій УЕП або КЕП. Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону». В результаті перевірки електронного підпису, щоб був накладений на пропозицію Учасника, встановлено, що на тендерну пропозицію ФОП «ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» було накладено електронний підпис іншої юридичної особи, а саме: ТОВ «ЛІНТУ», де Пермяков Володимир Олександрович займає посаду директора. Фактично на тендерну пропозицію ФОП «ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» накладено електронний підпис іншого учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Розділ 3 пункт 1/Додаток 5 до Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. Якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на них свій УЕП або КЕП. Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) саме ФОП «ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ». У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
Створено
30.05.2025 13:56
Надати до
31.05.2025 13:56
Договір
UA-2025-05-07-012807-a-b1
Очікує підписання
1 280 000 грн.
1 280 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
8 (штуки)
Окуляри нічного бачення PVS-7 або еквівалент
Номенклатура
Окуляри нічного бачення PVS-7 або еквівалент
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Пристолична сільська рада
Повна назва
Пристолична сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04527520

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
Повна назва
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3355502170

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 508 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Пристолична сільська рада
Контактний телефон:
+380459535164
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 508 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Пристолична сільська рада
Контактний телефон:
+380459535164
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності