Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі по вулиці Довбуша, 420 в м. Коломия. Код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-010737-a
Id Tender 3c4d8a97c5ea4e9aaccf2c1a63bbbd3c
План UA-P-2025-05-07-012031-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 07.05.2025 15:38
Остання зміна 10.06.2025 17:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 483 691 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 418.46 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 15:36 до 15.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 15:36
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 15:36
до 12.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:54
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 16:22
до 12.06.2025 00:00
Період уточнень
з 07.05.2025 15:36 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 15:36 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 14:54
Основні параметри
Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі по вулиці Довбуша, 420 в м. Коломия. Код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 483 691 грн.
Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі по вулиці Довбуша, 420 в м. Коломия. Код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі по вулиці Довбуша, 420 в м. Коломия. Код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 483 691 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7418,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 14:31
Закінчення аукціону
16.05.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі по вулиці Довбуша, 420 в м. Коломия.
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт форми КБ-2 та довідок форми КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП СЕВЕРИН-Н
Пропозиція:
1 398 879.86 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"
Пропозиція:
1 324 426.51 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 14:31
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Ратушняк
Електронна пошта
Телефон
+380951278555
Замовник
ЄДРПОУ
33932580
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ"
Поштовий індекс
78200
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Коломия
Адреса
вул. Староміська, 5А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі по вулиці Довбуша, 420 в м. Коломия. Код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 06.06.2025 16:22 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 14:54 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.06.2025 16:22
Повідомлення про рішення
23.05.2025 16:17
Електроний протокол про продовження строку
16.05.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наявністю документів технічного характеру, які потребують детального вивчення на предмет відповідності вимогам тендерної документації необхідно продовжити термін розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 16:17
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та умовам тендерної документації. Згідно вимог прописаних у тендерній документації та додатках до неї по предмету закупівлі "Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі по вулиці Довбуша, 420 в м. Коломия» код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, учасником, товариством з обмеженою відповідальністю "Дорожньо-будівельна компанія "РАФ-1", завантажено до електронної системи закупівель пакет документів. Проаналізувавши вищевказану документацію встановлено наступні факти невідповідності: 1. На виконання умов прописаних у пункті 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати довідку згідно поданої замовником форми. До довідки включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для вказаної закупівлі, робота яких врахована при розрахунку договірної ціни і зазначена у відомості ресурсів до кошторису. Учасником надано сканкопію довідки щодо наявності МТБ та ТЗ від 13.05.2025 року №2.9. та підтверджуючі документи. При вивченні вищезазначеної документації виявлено наступне: 1.1. У пункті 1.1. Додатку 2 до тендерної документації замовником прописано, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен підтвердити згідно Додатку 6 до тендерної документації. В даному додатку наведено форму довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник повинен був надати згідно встановленої форми, проте учасником надано сканкопію довідки щодо наявності МТБ та ТЗ від 13.05.2025 року №2.9. в якій назва довідки не відповідає назві зазначеній у довідці Додатку 6 до тендерної документації, а також графа 3 таблиці заповнена не повністю, не зазначено рік випуску обладнання, будівельних машин і механізмів. 1.2. У відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 файл «2.9. Довідка щодо наявності МТБ та ТЗ.pdf» у пунктах 12,16,18,21 враховано роботу бульдозерів потужністю 79 кВт [108 к.с.], машин поливально-мийних місткістю 6000л, щіток дорожніх навісних на базі трактора, та гудронаторів ручних, але в довідці щодо наявності МТБ та ТЗ від 13.05.2025 року №2.9., наданій учасником, відсутня інформація про наявність даних машин та механізмів. 1.3. В пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що під копією будь-якого документу розуміємо: - сканована кольорова копія з оригіналу документу; - чорно-біла копія документу, затверджена та підписана учасником (уповноваженою особою) належним чином та в установленому порядку. Проте учасник надав фото восьми свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.4. Учасником надано сканкопії договорів про надання послуг укладених з ТОВ "ДБК-АВТОБАН" від 01.02.2024 року №01/02-1 та ТОВ «САН ЛІБЕРТІ» від 01.04.2024 року №0104/24-1, і свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якими надаватимуться послуги. При розгляді даних документів виявлено розбіжності у назвах і моделях транспортних засобів зазначених у договорах та свідоцтвах. 1.5. В деяких договорах про надання послуг та додатках до них зазначено вартість послуги за роботу машин (маш/год), але ознайомившись з інформацією зазначеною у графі 6 відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 «Поточна ціна за одиницю, грн», тобто вартістю робіт машин (маш.год) виявлено розбіжності у вартості послуг зазначеній у договорах та у відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01. Беручи до уваги дані розбіжності виникає запитання на підставі яких документів чи розрахунків зазначено вартість роботи машин у відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01. 1.6. У пунктах 10,11,17 відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 враховано роботу котків дорожніх самохідних масами 8,13 та 16 тонн, але вивчивши інформацію зазначену в довідці щодо наявності МТБ та ТЗ від 13.05.2025 року №2.9. про наявність котків та інформацію про масу машин зазначену в свідоцтвах про реєстрацію машин встановлено, що з зазначених в довідці котків найбільша маса одного з них становить 11,9 тонн, всі інші котки меншою масою. Учасником не надано підтверджуючих документів про наявність котків масою 13 та 16 тонн, робота яких врахована у відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 при розрахунку договірної ціни. 1.7.Учасником надано 3 сканкопії договорів суборенди офісних та складських приміщень, але відсутні документи про право володіння чи користування на законних підставах, виданих на ім'я власника даних приміщень та договори оренди, які надають право орендарям надавати дані приміщення в суборенду. 2. На виконання умов прописаних у пункті 1.2. Додатку 2 до тендерної документації та підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надав довідку про наявність працівників від 13.05.2025 року №2.10. Назва довідки не відповідає назві довідки, згідно форми поданої замовником у Додатку 7 до тендерної документації. Також у довідці відсутня інформація про наявність водіїв/машиністів/трактористів, які мають виконувати роботу на власних та орендованих машинах, згідно договору оренди обладнання від 11.05.2023 року №11/05/23, укладеного з ТОВ «ДОРБУДФІНАНС», так як згідно умов даного договору не передбачено роботу екіпажу, а тільки оренда обладнання. 3. У пункті 13 Додатку 2 до тендерної документації замовником прописано, що учасник повинен надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 9 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору (без зазначення ціни), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності). Але учасник надав лист-згоду з проектом договору від 13.05.2025 року №2.6. в який вставив заповнений проєкт договору, що не відповідає встановленій замовником формі згідно Додатку 9 до тендерної документації. 4. В пунктах 1.1, 1.2, 2, 10, 13 Додатку 2 до тендерної документації замовник зазначив, що учасник повинен надати документи, згідно встановлених форм, наданих у Додатках до тендерної документації. Але на виконання умов прописаних у вищезазначених пунктах учасник надав документи в яких назви не відповідають встановленим замовникам формам. З метою усунення невідповідностей в документах учаснику необхідно: 1. Привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вказавши правильну назву довідки та зазначивши рік випуску машин та механізмів, і викласти в новій редакції. 2. Завантажити документи, що підтверджують право врахування роботи машин і механізмів та їх вартості у відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 при розрахунку договірної ціни, виправити виявлені розбіжності у документації, надати належним чином оформлені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, згідно умов тендерної документації. 3. Надати підтверджуючі документи про право володіння чи користування на законних підставах, виданих на ім'я власника офісних та складських приміщень та договори оренди, які надають право орендарям надавати дані приміщення в суборенду. 4. Підтвердити наявність водіїв/машиністів/трактористів, які мають виконувати роботу на власних та орендованих машинах, згідно договору оренди обладнання від 11.05.2023 року №11/05/23, укладеного з ТОВ «ДОРБУДФІНАНС», виклавши довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в новій редакції, згідно форми поданої в Додатку 7 до тендерної документації. 5. Завантажити проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 9 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору (без зазначення ціни), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності). 6. З метою виконання умов прописаних у пунктах 1.1, 1.2, 2, 10, 13 Додатку 2 до тендерної документації надати документи, згідно встановлених форм, поданих замовником у Додатках до тендерної документації.
Створено
04.06.2025 12:18
Надати до
05.06.2025 12:18
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 16:22 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 17:29
Електроний протокол про продовження строку
06.06.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наявністю документів технічного характеру, які потребують детального вивчення на предмет відповідності вимогам тендерної документації необхідно продовжити термін розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 17:29
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 483 691 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ"
Контактний телефон:
+380951278555
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 483 691 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ"
Контактний телефон:
+380951278555
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності