Зміст
Відповідно до частини 43«ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Розглянувши тендерну пропозицію «ФОБ Бітьової Галини Василівни», було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
1. Додатком 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:
Замовник вибирає один або декілька кваліфікаційних критеріїв залежно від специфіки предмета закупівлі.
1.Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій:
1.3. Якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника та підлягають державній реєстрації - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
1.4. Якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання.
В складі пропозиції «ФОП Бітьової Галини Василівни» не надано жодної копій підтверджуючих документів щодо права власності або оренди або іншого права користування щодо машин. Вами враховано використання машин та затрати у кошторисних відомостях , а саме:
Підсумкові вартісні параметри зазначено:
- Вартiсть експлуатацiї машин по об'єктах глав 1-9 (без урахування сезонних подорожчань), тис. грн. в тому числі і Амортизацiйнi вiдрахування на повне вiдновлення машин, тис. грн.
- Зарплата робiтникiв, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, по об'єктах глав 1-9, тис. грн.,
- Транспортнi витрати у вартостi матерiалiв по об'єктах глав 1-7, тис. грн.;
- Вартість перевезення грунту і сміття (із ПВР), тис. грн. вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01:
Перевезення сміття до 5 км- 20,794 тонн
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01
Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин:
Дизильне паливо - 139,478 л.
Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати інформацію по транспортних засобах та підтверджуючі документи свідоцтво про їх реєстрацію або копії договорів про оренду транспортного засобу ( відповідно пп.1.4 п.1 Додатку №1 до тендерної документації .