Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області) від Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-010663-a
Id Tender d2b9b57a8b4844beba53622f74557dfd
План UA-P-2025-05-07-012760-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 15:36
Остання зміна 10.06.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 463 587 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 635.87 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 15:33 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 15:33
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 15:33
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:48
до 20.05.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 15:10
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 15:10
до 10.06.2025 15:56
Період уточнень
з 07.05.2025 15:33 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 15:33 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:48 до 20.05.2025 15:10
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:48 до 20.05.2025 15:10
Основні параметри
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. ДБН А.2.2-3:2014
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 463 587 грн.
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Очікувана вартість
2 463 587 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24635,87
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 15:19
Закінчення аукціону
15.05.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Код ДК 021:2015
45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, вулично-дорожня мережа міста
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
1 777 929.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 367 724 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Бичук Юрій Іванович
Пропозиція:
1 439 363.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 15:36
Оголошення про проведення закупівлі
07.05.2025 15:33
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Куликова
Електронна пошта
Телефон
+380484175221
Сайт:
https://izmail-mr.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03363772
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Ізмаїл
Адреса
вул. Соборна, 31
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Період вимог/скарг з 20.05.2025 15:10 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 15:48 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 15:10
Довідка НАЗК
20.05.2025 15:10
Повідомлення про рішення
15.05.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації п. 1 пп. 1.1 учаснику на підтвердження Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг необхідно надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації. * За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці. До довідки додаються наступні документи: 1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально). 2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для надання послуг Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації. Згідно довідки, вказано що Line LaserV 200HS дорожня розмічальна машина, але за договором № 1 від 20.12.2022 вказано, що Line LaserV 200HS маркірувальна машина. Також згідно довідки вказано, що Line Driver 160C маркірувальна машина, але за договором №1 від 20.12.2022 вказано, що Line Driver 160C самохідний модуль. Також у складі тендерної пропозиції не надано лист підтвердження власника Renault Master щодо не заперечення використання його машини для надання послуг Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи на підтвердження Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, а саме: оновлену довідку за формою Таблиці 1 Тендерної документації з вірно вказаною інформацією, та підтверджуючі документи на дорожню розмічальну машину. Також необхідно надати лист підтвердження власника Renault Master щодо не заперечення використання його машини, для надання послуг Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг. 2) Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації п. 1 пп. 1.2 учаснику на підтвердження Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації. Обов’язково має бути вказано наявність інженерно-технічних працівників (-ка) відповідального за якість послуг та техніку безпеки. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації в якій вказано, що Марака Есмат Раєдович є керівником структурного підрозділу – головний спеціаліст з нанесення дорожньої розмітки, а відповідно до наказу про прийняття на роботу, Марака Е. Р. є керівником структурного підрозділу – головний спеціаліст з виконання дорожньої розмітки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи на підтвердження Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: оновлену довідку за формою Таблиці 2 Тендерної документації з вірно вказаною інформацією.
Створено
19.05.2025 08:32
Надати до
20.05.2025 08:32
Договір
UA-2025-05-07-010663-a-c1
Підписаний і діє
Номер
404
1 367 724 грн.
1 139 770 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Номенклатура
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності (Послуги з нанесення розмітки полотна доріг у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03363772

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44676415

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 15:56
-
Додатки до договору
10.06.2025 15:54
Підписаний договір
Додатки до договору
10.06.2025 15:54
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
10.06.2025 15:54
Додатки до договору
10.06.2025 15:54
Додатки до договору
10.06.2025 15:54
Додатки до договору
10.06.2025 15:54
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 463 587 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Контактний телефон:
+380484175221
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 463 587 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Контактний телефон:
+380484175221
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності