Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів) від Комунальне підприємство "Спортивна академія "Невицький замок" Оноківської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-010170-a
Id Tender ca97c41f79c140eb902412236a68fce4
План UA-P-2025-05-07-012261-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 15:19
Остання зміна 26.05.2025 09:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 333 112.36 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 331.12 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 15:17 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 15:17
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 15:17
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00
до 19.05.2025 08:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 08:45
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 08:45
до 26.05.2025 09:22
Період уточнень
з 07.05.2025 15:17 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 15:17 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00 до 19.05.2025 08:45
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00 до 19.05.2025 08:45
Основні параметри
«Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 333 112.36 грн.
«Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів)
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів)
Очікувана вартість
1 333 112.36 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13331,12
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів)
Код ДК 021:2015
45236119-7 - Ремонт спортивних полів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує якісно надані Послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних робіт за формою КБ-2, КБ-3, шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові надходження коштів з джерел фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СМІХ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 322 226.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вячеслав Прислупський
Електронна пошта
Телефон
+380660898993
Замовник
ЄДРПОУ
44430995
Повна назва
Комунальне підприємство "Спортивна академія "Невицький замок" Оноківської сільської ради
Поштовий індекс
89412
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгородський р-н,с.Оноківці
Адреса
вул.Головна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів)
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:45 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 00:00 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:45
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:45
Повідомлення про рішення
15.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПОРТИВНА АКАДЕМІЯ НЕВИЦЬКИЙ ЗАМОК ОНОКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «16» травня 2025р. № 03-05 с.Оноківці Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані єдиним учасником ФОП СМІХ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-07-010170-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 13 Додатку 6 Тендерної документації «Перелік документів учасника, які необхідно подати» встановлено вимогу про надання листа підтвердження щодо «умов проекту договору» за встановленою формою, а також подати завізований на кожній сторінці проект договору: «З умовами договору згідні», підпис, прізвище, ініціали. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано листа підтвердження щодо «умов проекту договору» за встановленою формою. Однак Учасником не надано завізований на кожній сторінці проект договору: «З умовами договору згідні», підпис, прізвище, ініціали. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями завізований на кожній сторінці проект договору: «З умовами договору згідні», підпис, прізвище, ініціали. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій протягом 24годин ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, в.о. директора Вячеслав Прислупський
Створено
16.05.2025 09:16
Надати до
17.05.2025 09:16
Договір
UA-2025-05-07-010170-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26/05
1 322 226.37 грн.
1 101 855.31 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів)
Номенклатура
«Поточний ремонт футбольного поля зі штучним покриттям по вулиці Центральна, б/н в с.Невицьке Ужгородського району Закарпатської області Оноківська ТГ» (Код ДК 021:2015: 45236119-7 Ремонт спортивних полів)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Спортивна академія "Невицький замок" Оноківської сільської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Спортивна академія "Невицький замок" Оноківської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44430995

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП СМІХ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФОП СМІХ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2909117831

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 333 112.36 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спортивна академія "Невицький замок" Оноківської сільської ради
Контактний телефон:
+380660898993
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 333 112.36 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спортивна академія "Невицький замок" Оноківської сільської ради
Контактний телефон:
+380660898993
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності