Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-009955-a
Id Tender fc38f87ed7b14f4bbcb0bfdba054ed97
План UA-P-2025-05-07-011974-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.05.2025 15:12
Остання зміна 10.06.2025 16:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 15:10 до 15.05.2025 23:30
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 15:10
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 15:10
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 23:30
до 10.06.2025 16:52
Залишилось 6 год. 20 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 16:52
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 16:52
-
Період уточнень
з 07.05.2025 15:10 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 15:10 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 23:30 до 10.06.2025 16:52
Період кваліфікації
з 15.05.2025 23:30 до 10.06.2025 16:52
Основні параметри
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 900 грн.
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
Назва предмета закупівлі
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
Очікувана вартість
4 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
147
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 200 Дніпровської міської ради, бульвар Слави, 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
1 260 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Гомзякова
Електронна пошта
Телефон
+380634075064
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
Період вимог/скарг з 10.06.2025 16:52 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 23:30 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:52
Довідка НАЗК
10.06.2025 16:52
Повідомлення про рішення
21.05.2025 08:23
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 23:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 15:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником Управління поліції охорони Дніпропетровської області (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 08:23
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.06.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надано лист – згоду з Проєктом договору № 640/43/23/01-2025 від 15.05.2025р., який не має виразу «з його істотними умовами». 1.2. На вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна складатися з: …..- листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього). 1.3. Надати оновлений лист – згоду з Проєктом договору у відповідності до вимог тендерної документації. 2.1. У складі пропозиції учасником надано копії наказів про прийняття на роботу на співробітників - Білянкін Р.С. - Бут М.В. - Кухтін Є.М. - Коцюба Р.Ю - Недвига М.А. - Недвига А.М. - Курочкін І.А. - Лабай С.С. - Альошкін І.Л. - Саркісян Л.С. - Альшаєв С.Є без повідомлення про прийняття даних працівників на роботу та без квитанції про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою. 2.2. Відповідно до п. 1.2 Додатку 3 до Документації: Обов’язкова наявність в Учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування. *Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. 2.3. Надати повідомлення про прийняття даних працівників - - Білянкін Р.С. - Бут М.В. - Кухтін Є.М. - Коцюба Р.Ю - Недвига М.А. - Недвига А.М. - Курочкін І.А. - Лабай С.С. - Альошкін І.Л. - Саркісян Л.С. - Альшаєв С.Є на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою у відповідності до вимог тендерної документації. 3.1. Учасником на підтвердження наявності не менше 10 автотранспортних засобів для реагування надано акти технічного обстеження транспортного засобу без дати в грифі «ЗАТВЕРДЖЕННО» та не за формою Додатку до технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2025 р. № 286), що не відповідає вимогам тендерної документації. 3.2. Відповідно до п. 2.3. Додатку № 3 до Документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності транспорту реагування, а саме: на кожний транспортний засіб…. протоколи перевірки/акти технічного стану транспортного засобу на транспорт реагування, що зазначений у довідці (для транспортних засобів зі строком експлуатації більше 2-х років) з позитивними результатами проведення технічного огляду/контролю; 3.3. Надати акти технічного обстеження транспортного засобу на не менше ніж 10 автотранспортних засобів для реагування у відповідності до вимог тендерної документації. 4.1. Учасником надано довідку №624/43/23/01-2025 від 15.05.25 року стосовно наявності чергових ПЦС, де допущено помилку у прізвищі співробітника Нікітонової. 4.2. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність, кваліфікацію персоналу. У довідці повинна бути вказана інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, що плануються до залучення для надання послуг з охорони приміщень за допомогою тривожної кнопки з підключенням до пункту централізованого спостереження та які мають необхідний досвід і відповідні знання (з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади кожної вказаної у довідці особи). 4.3. Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідно до вимог тендерної документації 5.1. Учасником у складі пропозиції не підтверджено наявність у штаті* або на договірних засадах інженера / інженера пункту централізованого спостереження. 5.2. Відповідно до п. 1.2 Додатку 3 до Документації обов’язкова наявність в Учасника у штаті або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування.*Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. 5.3. Підтвердити наявність у штаті* або на договірних засадах інженера / інженера пункту централізованого спостереження відповідно до вимог тендерної документації. 6.1. Учасником не підтверджено абз. 3-6 п. 17 Ліцензійних умов, та не надано у складі пропозиції на чергових пульту ПЦС Юферову Н.І. та Єрмілову О.І. - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку та документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 6.2. Відповідно до п. 1.2 та п. 1.3. Додатку 3 до Документації обов’язкова наявність в Учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування.*Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. Та п. 1.3. Охоронники груп швидкого реагування (далі – охоронники / охоронники груп швидкого реагування), задіяні для надання послуг, повинні відповідати вимогам ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та кваліфікаційним вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960: можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності) та під час прийняття на роботу подали документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку. 6.3. Підтвердити відповідність працівників чергових пульту ПЦС Юферової Н.І. та Єрмілової О.І. пункту 17 Ліцензійних умов відповідно до вимог тендерної документації. 7.1. Учасником у складі пропозиції не надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту. 7.2. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 до Документації учасник у складі пропозиції має надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) та п. 1 розділу 3 тендерної документації - оригінал або копія Статуту, в останній чинній редакції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 7.3. Надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту у відповідності до вимог тендерної документації. 8.1 У наданому свідоцтві № Р19 035532 на працівника Верлатий Р.П відсутня інформація щодо кваліфікаційного розряду охоронника. 8.2 абзац другий зокрема: «- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду» підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 8.3. Надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Створено
06.06.2025 18:33
Надати до
07.06.2025 18:33
Договір
UA-2025-05-07-009955-a-b1
Очікує підписання
1 260 грн.
1 260 грн.
З ПДВ
Номенклатура
7 (послуга)
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
Номенклатура
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109168

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 900 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 23:30
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 900 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 23:30
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності