Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме:
- всупереч вимозі Замовника викладеній в п.1 Додатку №4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано наказ (копію наказу/витягу з наказу)/ розпорядження (копію розпорядження/ витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, що підтверджує повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів);
- в складі тендерної пропозиції не надано інформацію/документ згідно вимоги Замовника викладеній в п.3 Додатку №4 до тендерної документації;
- в складі тендерної пропозиції не надано інформацію про субпідрядника / співвиконавця згідно вимоги Замовника викладеній в п.11 Додатку №4 до тендерної документації;
- в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, в якому всупереч вимозі Замовника викладеній в п.13 Додатку №4 до тендерної документації не міститься точне зазначення гарантійного строку на надані послуги, що є предметом даної закупівлі.
На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно:
- надати наказ (копію наказу/витягу з наказу)/ розпорядження (копію розпорядження/ витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, що підтверджує повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів);
- У випадку, якщо сума правочину за результатами даної закупівлі перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства».
У разі, якщо сума правочину за результатами даної закупівлі не перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копію звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу або рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
- надати в довільній формі інформацію щодо повного найменування, ЄДРПОУ та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку залучення учасником субпідрядників/співвиконавців, або довідку, складену в довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців).
- надати гарантійний лист з точним зазначенням гарантійного строку на надані послуги, що є предметом даної закупівлі. Гарантійний термін на надану послугу, що визначений цією документацією, повинен становити не менше 12 місяців з дати надання послуги та підписання Акту наданих послуг.
Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.