Показати схожі тендери

Закупівля Послуга зі встановлення сонячних панелей від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-007676-a
Id Tender dec4021035b8427fa7e3673db8eae6f8
План UA-P-2025-05-07-009403-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 13:55
Остання зміна 30.05.2025 11:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
505 712 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 528.56 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 13:57 до 15.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 13:57
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 13:57
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 10:00
до 22.05.2025 17:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 17:00
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 17:00
до 30.05.2025 11:30
Період уточнень
з 07.05.2025 13:57 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 13:57 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 10:00 до 22.05.2025 17:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 10:00 до 22.05.2025 17:00
Основні параметри
Послуга зі встановлення сонячних панелей
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
505 712 грн.
Послуга зі встановлення сонячних панелей
Назва предмета закупівлі
Послуга зі встановлення сонячних панелей
Очікувана вартість
505 712 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2528,56
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга зі встановлення сонячних панелей
Код ДК 021:2015
51112100-1 - Послуги зі встановлення електричного розподільного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61052, Україна, Харків, вул. Конторська, 90
Дата постачання по
30.06.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІК.КІНГ"
Пропозиція:
483 513 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Скрипніченко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Yuliya Skrypnichenko
Електронна пошта
Телефон
380577399792
Замовник
ЄДРПОУ
03361715
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Kharkivvodokanal"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Kharkivvodokanal"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Конторська, 90
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга зі встановлення сонячних панелей
Період вимог/скарг з 22.05.2025 17:00 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 10:00 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 17:00
Довідка НАЗК
22.05.2025 17:00
Повідомлення про рішення
15.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - всупереч вимозі Замовника викладеній в п.1 Додатку №4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано наказ (копію наказу/витягу з наказу)/ розпорядження (копію розпорядження/ витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, що підтверджує повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів); - в складі тендерної пропозиції не надано інформацію/документ згідно вимоги Замовника викладеній в п.3 Додатку №4 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції не надано інформацію про субпідрядника / співвиконавця згідно вимоги Замовника викладеній в п.11 Додатку №4 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, в якому всупереч вимозі Замовника викладеній в п.13 Додатку №4 до тендерної документації не міститься точне зазначення гарантійного строку на надані послуги, що є предметом даної закупівлі. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно: - надати наказ (копію наказу/витягу з наказу)/ розпорядження (копію розпорядження/ витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, що підтверджує повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів); - У випадку, якщо сума правочину за результатами даної закупівлі перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У разі, якщо сума правочину за результатами даної закупівлі не перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копію звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу або рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. - надати в довільній формі інформацію щодо повного найменування, ЄДРПОУ та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку залучення учасником субпідрядників/співвиконавців, або довідку, складену в довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/ співвиконавців). - надати гарантійний лист з точним зазначенням гарантійного строку на надані послуги, що є предметом даної закупівлі. Гарантійний термін на надану послугу, що визначений цією документацією, повинен становити не менше 12 місяців з дати надання послуги та підписання Акту наданих послуг. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Створено
16.05.2025 16:00
Надати до
17.05.2025 16:00
Договір
UA-2025-05-07-007676-a-b1
Підписаний і діє
Номер
126/5-ПД/25
483 513 грн.
402 927.5 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга зі встановлення сонячних панелей
Номенклатура
Послуга зі встановлення сонячних панелей
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361715

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІК.КІНГ"
Повна назва
ТОВ "ВІК.КІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38119659

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 11:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
505 712 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380577399792
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
505 712 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380577399792
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності