Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-005323-a
Id Tender bf1f4d7c661b49e6a26aa5cc32418205
План UA-P-2024-09-19-017423-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 12:02
Остання зміна 06.06.2025 13:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
146 536 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
732.68 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 12:01 до 16.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 12:01
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 12:01
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 12:00
до 23.05.2025 10:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 10:16
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 10:16
до 06.06.2025 13:49
Період уточнень
з 07.05.2025 12:01 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 12:01 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 12:00 до 23.05.2025 10:16
Період кваліфікації
з 16.05.2025 12:00 до 23.05.2025 10:16
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
146 536 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача
Примітки
код ДК 021:2015 - 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
146 536 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
732,68
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з періодичного технічного обслуговування екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Опис предмета закупівлі
Послуги з періодичного технічного обслуговування екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Код ДК 021:2015
50114200-9 - Послуги з технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з ремонт вузлів та агрегатів екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонт вузлів та агрегатів екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Код ДК 021:2015
50114000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
якщо виконавець не є платником ПДВ: оплата здійснюється за фактично надані послуги поетапно, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. якщо виконавець є платником ПДВ: оплата здійснюється за фактично надані послуги поетапно, по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
138 930 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 12:02
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мошун Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487381719
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача
Період вимог/скарг з 23.05.2025 10:16 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 12:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення приймається керуючись вимогами чинного Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – ОСОБЛИВОСТІ). За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Обуховська Ю. Ю. і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 20.05.2025 року, - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ФОП Обуховська Ю. Ю. підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 23.05.2025 року № 208, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ФОП Обуховська Ю. Ю. по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ФОП Обуховська Ю. Ю. по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Документи кваліфікації
23.05.2025 10:17
Довідка НАЗК
23.05.2025 10:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 12:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 12:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 20.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-07-005323-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування автонавантажувача за кодом ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Обуховська Юліанна Юріївна (ФОП Обуховська Ю. Ю.). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі від учасника процедури закупівлі, вимагалось наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ цієї тендерної документації). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особи, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований». 9. Перелік виявлених невідповідностей. 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до ТД: Під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ФОП Обуховська Ю. Ю. на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип електронного підпису учасника, який накладено учасником на окремі документи у складі тендерної пропозиції та на тендерну пропозицію в цілому, - удосконалений, замість кваліфікований, що порушує вимоги, викладені в частині 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до ТД. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення, та здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
20.05.2025 17:01
Надати до
21.05.2025 17:01
Договір
UA-2025-05-07-005323-a-b1
Підписаний і діє
Номер
93-В-ПВФ-25
138 930 грн.
138 930 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з періодичного технічного обслуговування екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Номенклатура
Послуги з періодичного технічного обслуговування екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонт вузлів та агрегатів екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Номенклатура
Послуги з ремонт вузлів та агрегатів екскаватора-навантажувача та автонавантажувача
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА
Повна назва
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3448613527

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
146 536 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
146 536 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності