Показати схожі тендери

Закупівля Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-003494-a
Id Tender b71d72c328e443fbbf3dd137f2b090fe
План UA-P-2025-05-05-013964-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.05.2025 11:01
Остання зміна 04.06.2025 17:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
37 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
189 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 10:59 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 10:59
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 10:59
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:55
до 26.05.2025 08:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 16:53
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 08:50
до 04.06.2025 17:34
Період уточнень
з 07.05.2025 10:59 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 10:59 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:55 до 26.05.2025 08:50
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:55 до 26.05.2025 08:50
Основні параметри
Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
37 800 грн.
Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
37 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
189,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 15:32
Закінчення аукціону
15.05.2025 15:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015
30193700-5 - Коробки для паперів
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Дата постачання по
28.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2025 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Пропозиція:
35 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "МОНУСКРИПТ"
Пропозиція:
30 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 15:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Монастирський
Електронна пошта
Телефон
+30382764502
Сайт:
http://khm.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04060772
Повна назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Поштовий індекс
29005
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 20.05.2025 16:53 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 15:55 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.05.2025 16:53
Повідомлення про рішення
15.05.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 10:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 10:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» (UA-2025-05-07-003494-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - приватного підприємства «Монускрипт» (код ЄДРПОУ 31593761) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої відповідатимуть додатку 1 до тендерної документації. Однак Учасник не надав цінову пропозицію. 2.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Зазначені довідки повинні бути видані не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель (тобто не раніше 07.05.2025р.). Однак Учасник не надав оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. 3.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено надання Учасником копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності - надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість). Однак Учасник у складі тендерної пропозиції зазначеного документа не надав. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 12.05.2025р., що містить відомості про учасника, за формою згідно додатку 4 тендерної документації. При цьому у інформаційній довідці не повною мірою вірно вказано інформацію, що вимагається формою 4 тендерної документації. Зокрема: - у п.1 форми не вказано скорочену назву підприємства; - у п.2 не вказано назву документу, яким затверджено Статут Учасника; - у п.3 не вірно вказано місце проведення державної реєстрації Учасника; - у п.4 не вірно визначено організаційно-правову форму підприємства; - у п.5 не вказано юридичний статус підприємства; - у п.6 невірно зазначена юридична адреса підприємства; - у п.8 не вказано поштову адресу, телефон, телефакс, ЄДРПОУ обслуговуючого банку. 5.У відповідності до п.3.1.9 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Однак Учасник у листі від 12.05.2025р. №06/05 не надав інформацію про персональні дані посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. 6.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до вимог п.3.5.2 тендерної документації Учасник надав довідку в довільній формі (№08/05 від 12.05.2025р.) про виконання договору, укладеному у 2024-у році. При цьому у довідці не вказано обсяг поставки товару, відомості про Замовника(адреса та контактний телефон Замовника), стан належного виконання договору. Зазначений у довідці договір (№305 від 01.08.2024р,) не підтверджує виконання договору, предмет якого може бути віднесено до предмету закупівлі UA-2025-05-07-003494-a. 7. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником надано гарантійний лист (№10/05 від 12.05.2025р.) щодо погодження з істотними умовами проекту договору. Однак Учасник не зазначив про можливість включення істотних умов до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. 8.Для підтвердження відповідності предмету закупівлі, що має намір поставити Учасник, надано порівняльну таблицю відповідності технічним та кількісним вимогам Замовника(№02/05 від 12.05.2025р.), як передбачено таблицею «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації. Проте у таблиці не зазначено параметри товару, які пропонуються Учасником процедури закупівлі, що постачатиметься Учасником у випадку визнання його переможцем процедури закупівлі. 9.Відповідно до вимог тендерної документації(додаток 2 тендерної документації) якість та комплектність предмету закупівлі підтверджується Учасником шляхом надання сертифікату якості або сертифікату відповідності, або декларації про відповідність, або протоколу випробувань, або паспорту виробу, виданими на ім`я учасника або виробника товару, або іншої документації, що встановлює вимоги до якості Товару такого типу, чинними на дату подання пропозицій. Однак Учасник не надав будь-якого документу, який би підтверджував якість та комплектність предмету закупівлі, який ним постачатиметься. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - приватному підприємству «Монускрипт» (код ЄДРПОУ 31593761), надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
19.05.2025 11:43
Надати до
20.05.2025 11:43
Період вимог/скарг з 26.05.2025 08:50 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 16:53 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 08:50
Довідка НАЗК
26.05.2025 08:50
Повідомлення про рішення
20.05.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 10:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 10:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» (UA-2025-05-07-003494-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Бумвест»(код ЄДРПОУ 23702466) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої відповідатимуть додатку 1 до тендерної документації. Учасник за №2025/01 від 12.05.2025р. надав цінову пропозицію за формою, яка відповідає додатку 1 тендерної документації. Проте у графі «Загальна вартість тендерної пропозиції» ним не визначено суму податку на додану вартість у складі загальної вартості тендерної пропозиції. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 12.05.2025р. №2025/14, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб), за формою, згідно додатку 4 тендерної документації. При цьому у інформаційній довідці не повною мірою вказано інформацію, що вимагається формою 4 тендерної документації. Зокрема: - не вказано код ЄДРПОУ обслуговуючого учасника банку. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - товариству з обмеженою відповідальністю «Бумвест»(код ЄДРПОУ 23702466) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
22.05.2025 16:44
Надати до
23.05.2025 16:44
Договір
UA-2025-05-07-003494-a-a1
Підписаний і діє
Номер
156
35 100 грн.
29 250 грн.
З ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
90 (штуки)
Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Номенклатура
Короби архівні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
325
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 28 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Повна назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04060772

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23702466

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 17:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 800 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 800 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності