Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-07-002831-a
Id Tender aac4de09568f4710b973e577634fc590
План UA-P-2025-05-06-014043-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 07.05.2025 10:44
Остання зміна 20.06.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 285 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 102 850 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.05.2025 10:44 до 28.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.05.2025 10:44
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.05.2025 10:44
до 25.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.05.2025 15:07
-
Період уточнень
з 07.05.2025 10:44 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.05.2025 10:44 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 15:07
Основні параметри
Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ), ратифікованою Законом України від 14.07.2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
210 285 000 грн.
Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
210 285 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2102850,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 000 000
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 14:32
Закінчення аукціону
29.05.2025 15:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 47
Дата постачання по
31.12.2026 10:43
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛЕКСАНДР І Я"
Пропозиція:
202 382 150 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП»
Пропозиція:
210 260 264.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТОБУД"
Пропозиція:
200 280 532.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
195 770 557.95 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 16:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
07.05.2025 10:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карпенко Валентина Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Karpenko Valentyna Stepanovna
Електронна пошта
Телефон
+380459472202
Факс
+380459460413
Замовник
ЄДРПОУ
26146617
Назва (англійською мовою)
Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
Повна назва
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва (англійською мовою)
Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Бровари
Адреса
вул. Героїв України, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція інфекційного відділення центру «Дитяча лікарня» КНП «Броварська БКЛ» БРР БМР по вул. Ярослава Мудрого, 47 в м. Бровари Київської області. Коригування: 45454000-4 - Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:07 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:45
Електроний протокол про продовження строку
29.05.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 10:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.05.2025 10:38
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність залучити до розгляду і консультації кошторисника, а також детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Протокол УО № 99 від 05.06.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
05.06.2025 14:43
Дата кінця розгляду
27.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностй: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В «Тендерній (ціновій) пропозиції» (файл 20) у пункті 2.1. не вказано податковий статус учасника та розмір ПДВ. (Розділ V пункт 1 тендерної документації «При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ). 1.2. У складі тендерної пропозиції не надані у машинозчитуваному форматі документи, які містять ціни на роботи та матеріали або іншу цінову інформацію (згідно вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281). Вимога тендерної документації (розділ ІІІ пункт 1 підпункт 10). 1.3. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 27.05.2025 № 0/1 містить не достовірну інформацію щодо назви транспортних засобів вказаних в пунктах 1.7, 1.11, 1.12, 1.14, невірно зазначено вантажопідйомність автомобільних кранів вказаних в пунктах 1.8, 1.9, невірно зазначено приналежність будівельних машин і механізмів вказаних в пунктах 1.21-1.25. Також в Довідці від 27.05.2025 № 0/1 відсутня інформація про крани баштові, які згідно «Підсумкової відомості ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» (п. 63-67) будуть використані при виконанні робіт на будівельному майданчику 1 058,11025 маш. год. 1.4. Учасником не надані документи, що підтверджують право власності відповідного власника офісного приміщення (фермерське господарство «Сливка А. В.») та власника площадки для складування (зберігання) матеріалів і техніки, площею 10 тис. м 2 (ТОВ «ШЛЯХБУД ТРОСТЯНЕЦЬ»). 1.5. В Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.05.2025 № 0/4, яка відповідає встановленій формі в Додатку 6 до тендерної документації, учасник не вказав інформацію про серію та номер кваліфікаційних сертифікатів виконавців робіт Пастернак В. М. та Бойчук Н. В, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. 1.6. Учасник не надав копії основних ліцензій, в тому числі Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності(технічне обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень), копії кваліфікаційних сертифікатів виконавців робіт, копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки , виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні. 1.7. «Календарний графік виконання робіт» вих №29 від 27.05.2025 року не містить інформації про найменування видів робіт та інформації щодо термінів їх виконання помісячно. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 до тендерної документації, пункт 1 та пункт 2.1. 2.2. Розділ ІІІ пункт 1 підпункт 10 абзац 10 тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, які містять ціни на роботи та матеріали або іншу цінову інформацію (згідно вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281) мають також надаватися у складі тендерної пропозиції у машинозчитуваному вигляді (визначення форматів - згідно роз’яснень Міністерства економіки України від 28 жовтня 2024 року №3323-04/76642-07)». 2.3. В пункті 5.1.1 розділ ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник надає: «Довідку за формою Додатку 5 цієї тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), які будуть використані при виконанні робіт, з урахуванням технологій, виду та обсягів робіт згідно Додатку 3 цієї тендерної документації». 2.4. В Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що якщо учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт. 2.5. Додаток 6 до тендерної документації 4 стовпчик таблиці. 2.6. Розділ ІІІ пункт 1 підпункт 10 абзац 2 тендерної документації: «копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними». 2.7. В Додатку 2 до тендерної «Проект договору» встановлено форму Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт». 3). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 3.1. Оновлену «Тендерну (цінову) пропозицію» згідно встановленої форми. 3.2. У машинозчитуваному форматі документи, які містять ціни на роботи та матеріали або іншу цінову інформацію (згідно вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281). 3.3. Оновлену Довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, яка відображатиме основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми, які будуть використані при виконанні робіт. 3.4. Надати документи, що підтверджують право власності відповідного власника офісного приміщення та площадки для складування (зберігання) матеріалів і техніки. 3.5. Оновлену Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.6. Копії основних ліцензій, в тому числі Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, копії кваліфікаційних сертифікатів виконавців робіт, копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо. 3.7. Проект календарного графіку виконання робіт відповідно форми встановленої в Додатку №2 до Додатка 2 «Проект договору» до тендерної документації.
Створено
19.06.2025 17:27
Надати до
20.06.2025 17:27
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
210 285 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380459472202
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
210 285 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380459472202
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності