Показати схожі тендери

Закупівля (Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області» від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-014675-a
Id Tender 181f042fb0514a8783f6e9f70e3c6bdd
План UA-P-2025-05-06-017715-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 19:49
Остання зміна 30.05.2025 09:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
149 825 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
749 127.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 19:48 до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 19:48
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 19:48
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 11:39
до 14.05.2025 18:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 18:04
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 18:04
до 30.05.2025 09:10
Період уточнень
з 06.05.2025 19:48 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 19:48 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 11:39 до 14.05.2025 18:04
Період кваліфікації
з 14.05.2025 11:39 до 14.05.2025 18:04
Основні параметри
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області»
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
149 825 500 грн.
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області»
Назва предмета закупівлі
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області»
Очікувана вартість
149 825 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
749127,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.05.2025 11:10
Закінчення аукціону
14.05.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області»
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
121 831 513 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
104 877 850 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ-БУД-ДОР"
Пропозиція:
90 045 125 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.05.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 19:48
Оголошення про проведення закупівлі
06.05.2025 19:47
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
06.05.2025 19:47
-
Тендерна документація
06.05.2025 19:47
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гаватюк Андрій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380372565656
Замовник
ЄДРПОУ
45356792
Назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION SERVICE DEVELOPMENT OF BUKOVYNA
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Повна назва (англійською мовою)
STATE INSTITUTION SERVICE DEVELOPMENT OF BUKOVYNA
Поштовий індекс
58002
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
вул.Грушевського Михайла, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 (Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області»
Період вимог/скарг з 14.05.2025 18:04 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 11:39 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 18:04
Довідка НАЗК
14.05.2025 18:03
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
14.05.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-06-014675-a-b1
Підписаний і діє
Номер
5
90 045 125 грн.
90 045 125 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області»
Номенклатура
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45356792

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ-БУД-ДОР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ-БУД-ДОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43830085

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 09:10
-
30.05.2025 09:09
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-11-000017
Дата створення проекту
11.06.2025 16:24
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.06.2025 16:57
Дата публікації висновку про результати
20.06.2025 11:52
Дата завершення усунення порушень
26.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2025 № 73-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11.06.2025 №73-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-05-06-014675-a 06.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.06.2025 00:00
Документи рішення
11.06.2025 16:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Служба розвитку Буковини» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.05.2025 (протокол №31), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.05.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛ-БУД-ДОР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.05.2025 №33, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2025, договір про закупівлю від 29.05.2025 №5, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17.06.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
.
Дата висновку
20.06.2025 00:00
Дата публікації
20.06.2025 11:52
Документи висновку
20.06.2025 11:52
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-014675-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.06.2025 11:56
Орган перевірки
19.06.2025 00:00
Документи повідомлення
13.06.2025 11:56
-
Відповідь
Пояснення
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: якість послуг повинна відповідати законодавчо встановленим нормам та здійснюватися відповідно, але не виключно, до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, зокрема: НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»; П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України»; П Г.1 -218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг»; ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови». Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначається на підставі кошторисного розрахунку складеного відповідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 р. № 753 та затвердженого дефектного акта на автомобільні дороги у Дністровському районі Чернівецької області. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 149 825 500,00 грн разом з ПДВ. 2.Оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://bukoda.gov.ua/diyalnist/du-sluzhba-rozvytku-bukovyny/publichni-zakupivli
Рішеня
17.06.2025 17:22
Замовник
Документи повідомлення
17.06.2025 17:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
149 825 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Контактний телефон:
380372565656
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
149 825 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ"
Контактний телефон:
380372565656
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності