Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-014383-a
Id Tender bbb8050214d3486dbb2442654baec73e
План UA-P-2025-05-06-017138-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 17:58
Остання зміна 29.05.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 346 769.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 733.85 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 17:58 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 17:58
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 17:58
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 12:27
до 22.05.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 11:29
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 16:23
до 29.05.2025 11:38
Період уточнень
з 06.05.2025 17:58 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 17:58 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 12:27 до 22.05.2025 16:23
Період кваліфікації
з 15.05.2025 12:27 до 22.05.2025 16:23
Основні параметри
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації !!!!!!!!!! Учасник, при визначенні ціни, повинен врахувати вимоги ПКМУ №1447 «Про затвердження переліків лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться на митну територію України під час воєнного стану» від 27 грудня 2022 р. КПКВК - 0712010 Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 346 769.33 грн.
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)
Очікувана вартість
4 346 769.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21733,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 12:03
Закінчення аукціону
15.05.2025 12:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стіл операційний універсальний електрогідравлічний
Код ДК 021:2015
33192230-3 - Операційні столи
Код НК 024:2023
35379 Стіл операційний універсальний електрогідравлічний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМЕД"
Пропозиція:
4 129 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
Пропозиція:
4 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 12:03
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабай Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
0577050223
Замовник
ЄДРПОУ
02003563
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
61058
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)
Період вимог/скарг з 19.05.2025 11:29 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 12:27 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Документи кваліфікації
19.05.2025 11:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 17:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.05.2025 16:23 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 11:29 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
22.05.2025 16:23
Довідка НАЗК
22.05.2025 16:23
Повідомлення про рішення
19.05.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-06-014383-a-b1
Підписаний і діє
Номер
14/05-ВТО-25
4 150 000 грн.
4 150 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл операційний універсальний електрогідравлічний
Номенклатура
Стіл операційний універсальний електрогідравлічний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35379 Стіл операційний універсальний електрогідравлічний

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02003563

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38406011

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.05.2025 11:38
-
29.05.2025 11:36
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000018
Дата створення проекту
30.06.2025 14:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 18:55
Дата публікації висновку про результати
22.07.2025 10:33
Дата завершення усунення порушень
06.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2025 № 215 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 30.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.06.2025 № 215 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4. UA-2025-05-06-014383-a 06.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 18:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-06-014383-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СТАЛЬМЕД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТАЛЬМЕД» від 19.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «МЕДХОЛДІНГ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.05.2025 про визначення ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 22.05.2025; договір про закупівлю товарів від 29.05.2025 №14/05-ВТО-25 на загальну суму 4 150 000,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані 08.07.2025 та 21.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» встановлено наступне. Вимогами підпункту 3.3 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена відповідним документом (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Учасником ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» в тендерній пропозиції надано Специфікацію (файл «31 Специфікація.pdf.p7s.zip»), в підпункті 1.10 «Наявність двох додаткових секцій для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на спині, плечах, та грудній порожнині» якої зазначено, що відповідність технічних характеристик Товару підтверджена Специфікацією поставки, яка в тендерній пропозиції учасником не надана. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 07.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 08.07.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…Для відповідності пункту 1.10 Медико-технічних вимог «Наявність двох додаткових секцій для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на спині, плечах, та грудній порожнині» учасник посилається на Специфікацію поставки яка вказана в Інструкції з експлуатації Операційний стіл, модель TG. «Бічна опорна подушка», зображення якої знаходиться в Додатку ІІ, являє собою дві додаткові секції для підтримки тіла пацієнта під час операцій на плечах, спині та грудній порожнині...» Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки вимогами підпункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник самостійно встановив необхідність підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції шляхом надання специфікації, складеної учасником згідно з Таблицею 3 з посиланням на сторінки відповідного документу. Згідно з Таблицею 2, технічний документ «Інструкція з експлуатації Операційний стіл, модель TG» Замовником скорочений та зазначено: далі –«*». Посилання на документ «Специфікація поставки» наведено в Таблиці 3 як самостійний документ, а не окрема сторінка з документу «Інструкція з експлуатації Операційний стіл, модель TG», як зазначено Замовником у своєму поясненні. Подібна ситуація і з підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: в підпункті 1.11 «Наявність спеціальної секції для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на шлунку, що кріпиться на панель столу» якої зазначено, що відповідність технічних характеристик Товару підтверджена Специфікацією поставки, яка в тендерній пропозиції учасником не надана. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 07.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 08.07.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…Для відповідності пункту 1.11 Медико-технічних вимог «Наявність двох додаткових секцій для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на спині, плечах, та грудній порожнині» учасник посилається на Специфікацію поставки яка вказана в Інструкції з експлуатації Операційний стіл, модель TG. «Опора для живота», зображення якої знаходиться в Додатку ІІ, це спеціальна секція, що кріпиться на панель столу перед секцією для ніг для позиціонування пацієнта при операціях на шлунку...» Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки вимогами підпункту 3.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник самостійно встановив необхідність підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 3. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» підлягала відхилення відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» та протоколом уповноваженої особи від 22.05.2025 визнано ТОВ «МЕДХОЛДІН» переможцем, з яким укладено договір про закупівлю товарів від 29.05.2025 №14/05-ВТО-25 на загальну суму 4 150 000,00 гривень. Також, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 18.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно стану виконання зобов`язань за договором про закупівлю товарів від 29.05.2025 №14/05-ВТО-25 на загальну суму 4 150 000,00 гривень. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.07.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…На Ваш Запит надаємо документи, що підтверджують виконання договірних зобов`язань за договором про закупівлю товарів від 29.05.2025 №14/05-ВТО-25, укладеним з переможцем ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»: сканована копія видаткової накладної № 299 від 09.06.2025 р.; сканована копія платіжної інструкції № 2006 від 18.06.2025 р....» .
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАЛЬМЕД»; відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності винних осіб та недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.07.2025 00:00
Дата публікації
22.07.2025 10:33
Документи висновку
22.07.2025 10:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комісія щодо заходів, спрямованих на усунення виявлених під час проведення внутрішнього службового розслідування недоліків, причин та умов виникнення обставин, які стали підставою для його призначення внесла пропозицію: Уповноваженій особі за організацію та проведення процедур закупівлі: 1. Не допускати аналогічних порушень у подальшій трудовій діяльності. Неухильно дотримуватись вимог законодавства щодо здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" 2. Пройти навчання/онлайн курс "Знай, хто твій контрагент", що розроблений Національним агенством з питань запобігання корупції, у триденний термін з моменту винесення цього рішення.
Дата публікації
24.07.2025 11:58
Документи інформації про усунення порушення
24.07.2025 11:58
-
-
24.07.2025 11:59
-
30.07.2025 18:08
-
30.07.2025 18:09
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-06-014383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Вимогами підпункту 3.3 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена відповідним документом (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Надати назву файлу та номер сторінки наданого в тендерній пропозиції документу щодо підтвердження технічної відповідності таким підпунктам: підпункт 1.7. Максимальне положення висоти, підпункт 1.10 Наявність двох додаткових секцій для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на спині, плечах, та грудній порожнині, підпункт 1.11 Наявність спеціальної секції для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на шлунку, що кріпиться на панель столу, підпункт 1.15. Конструкція столу повинна забезпечувати можливість використання С-подібної рентгенівської системи, підпункт 4.7 Пульт управління). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 07:26
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 07:27
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо відповідь на запит Державної аудиторської служби України, в рамках моніторингу процедури відкритих торгів, за предметом: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний), ідентифікатор закупівлі в електронній системі: № UA-2025-05-06-014383-a (далі - Закупівля). 2025-07-07 07:26:59 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику про надання пояснень (далі — Запит) щодо Закупівлі. На Ваш Запит повідомляємо наступне: Питання 1: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Відповідь 1: Закупівля ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний), призначена для облаштування оновленого операційного блоку лікарні. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі інформації щодо характеристик столу операційного електрогідравлічного, наданої завідувачем операційного блоку для цілодобового надання висококваліфікованої медичної допомоги хворим, в тому числі постраждалим внаслідок збройної агресії рф, які надходять до лікарні після обстрілів з боку рф та перебувають у закладі на лікуванні. Відповідно до Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний) були використані отримані комерційні пропозиції. Додатки: • скановані копії комерційних пропозицій – 4 аркуша; • сканована копія інформації щодо характеристик столу операційного електрогідравлічного, наданої завідувачем операційного блоку. Питання 2: 2. Вимогами підпункту 3.3 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена відповідним документом (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Надати назву файлу та номер сторінки наданого в тендерній пропозиції документу щодо підтвердження технічної відповідності таким підпунктам: підпункт 1.7. Максимальне положення висоти, підпункт 1.10 Наявність двох додаткових секцій для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на спині, плечах, та грудній порожнині, підпункт 1.11 Наявність спеціальної секції для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на шлунку, що кріпиться на панель столу, підпункт 1.15. Конструкція столу повинна забезпечувати можливість використання С-подібної рентгенівської системи, підпункт 4.7 Пульт управління). Відповідь 2: Відповідно до умов тендерної документації та підпункту 3.3 Додатку 1 «Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної Документації. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена відповідним документом (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів.» Учасником було надано Інструкцію з експлуатації Операційний стіл, модель TG для відповідності товару технічним вимогам. ? Для підтвердження пункту 1.7 Медико-технічних вимог «Максимальне положення висоти, не менше 1100±50 мм» учасник посилається на Стор. 6 та Стор. 11 Інструкції з експлуатації на яких вказано наступне: 1. Стор. 6 – «Діапазон підйому H, мін 690±50» та «Відстань підйому S ?410»; 2. Стор. 11 – зображення «Переміщення стільниці (вгору/вниз)» на якому вказане мінімальне положення стільниці 690, максимальне положення стільниці 1110; Сукупність даних вказаних у першому пункті та дані вказані в другому є відповідністю заданому параметру. ? Для відповідності пункту 1.10 Медико-технічних вимог «Наявність двох додаткових секцій для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на спині, плечах, та грудній порожнині» учасник посилається на Специфікацію поставки яка вказана в Інструкції з експлуатації Операційний стіл, модель TG. "Бічна опорна подушка", зображення якої знаходиться в Додатку ІІ, являє собою дві додаткові секції для підтримки тіла пацієнта під час операцій на плечах, спині та грудній порожнині. Що підтверджує відповідність вимозі. ? Для відповідності пункту 1.11 Медико-технічних вимог «Наявність двох додаткових секцій для позиціонування та підтримки пацієнта при операціях на спині, плечах, та грудній порожнині» учасник посилається на Специфікацію поставки яка вказана в Інструкції з експлуатації Операційний стіл, модель TG. "Опора для живота", зображення якої знаходиться в Додатку ІІ, це спеціальна секція, що кріпиться на панель столу перед секцією для ніг для позиціонування пацієнта при операціях на шлунку, тобто відповідність вимозі присутня. ? Для відповідності пункту 1.15 Медико-технічних вимог «Конструкція столу повинна забезпечувати можливість використання С-подібної рентгенівської системи» учасник посилається на Стор. 8 Інструкції з експлуатації на якій вказано: «Поздовжнє переміщення до 350 мм для вільного доступу до С-дуги», тобто конструкція столу забезпечує використання С-подібної рентгенівської системи під час його експлуатації. ? Для відповідності пункту 4.7 Медико-технічних вимог «Пульт управління 1 шт» учасник посилається на Стор. 19 Інструкції з експлуатації на якій вказано наступне: «Пульт дистанційного керування 1 шт.», тобто відповідність вимозі присутня.
Рішеня
08.07.2025 16:36
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2025 16:36
-
08.07.2025 16:36
-
08.07.2025 16:36
-
08.07.2025 16:36
-
08.07.2025 16:37
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-06-014383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Надати документи, що підтверджують виконання договірних зобов`язань за договором про закупівлю товарів від 29.05.2025 №14/05-ВТО-25, укладеним з переможцем ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» (накладні, платіжні інструкції тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.07.2025 16:28
Орган перевірки
24.07.2025 00:00
Документи повідомлення
18.07.2025 16:29
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо відповідь на запит Державної аудиторської служби України, в рамках моніторингу процедури відкритих торгів, за предметом: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний), ідентифікатор закупівлі в електронній системі: № UA-2025-05-06-014383-a (далі - Закупівля). 2025-07-18 16:28:44 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику про надання пояснень (далі — Запит) щодо Закупівлі. На Ваш Запит повідомляємо наступне: Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл операційний універсальний електрогідравлічний)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-06-014383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Надати документи, що підтверджують виконання договірних зобов`язань за договором про закупівлю товарів від 29.05.2025 №14/05-ВТО-25, укладеним з переможцем ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» (накладні, платіжні інструкції тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення: На Ваш Запит надаємо документи, що підтверджують виконання договірних зобов`язань за договором про закупівлю товарів від 29.05.2025 №14/05-ВТО-25, укладеним з переможцем ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»: - Сканкопію видаткової накладної № 299 від 09.06.2025 р.; - Сканкопію платіжної інструкції № 2006 від 18.06.2025 р.
Рішеня
21.07.2025 16:47
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 346 769.33 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
0577050223
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 346 769.33 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
0577050223
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності