Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (послуги з поточного ремонту із заміною секцій воріт в адміністративній будівлі за адресою: вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ) від ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-013793-a
Id Tender ec359fa271ed474b94877548d14bf881
План UA-P-2025-05-06-014566-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 06.05.2025 17:00
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
346 340 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 463.4 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 16:59 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 16:59
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 16:59
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00
до 22.05.2025 11:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 11:02
до 28.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.05.2025 11:02
-
Період уточнень
з 06.05.2025 16:59 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 16:59 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 22.05.2025 11:02
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 22.05.2025 11:02
Основні параметри
ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (послуги з поточного ремонту із заміною секцій воріт в адміністративній будівлі за адресою: вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
346 340 грн.
ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (послуги з поточного ремонту із заміною секцій воріт в адміністративній будівлі за адресою: вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (послуги з поточного ремонту із заміною секцій воріт в адміністративній будівлі за адресою: вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ)
Очікувана вартість
346 340 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3463,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (послуги з поточного ремонту із заміною секцій воріт в адміністративній будівлі за адресою: вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ)
Код ДК 021:2015
45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання-передачі наданих Послуг, впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
346 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 13:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Скасування
28.05.2025 10:43
відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг
08.06.2025 00:00
Відміна відкритих торги з особливостями на закупівлю відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із-змінами)
28.05.2025 10:50
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каліновський Віталій
Електронна пошта
Телефон
0444811875
Замовник
ЄДРПОУ
43115923
Повна назва
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (послуги з поточного ремонту із заміною секцій воріт в адміністративній будівлі за адресою: вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 11:02 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 11:02
Довідка НАЗК
22.05.2025 11:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 17:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 17:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання документу, що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - документ, що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 6.1. пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - не менше 1 копії повністю виконаного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі з документами, які підтверджують його повне виконання (акт надання послуг або інший фінансовий документ). У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема: - довідку від 15 травня 2025 року №04/05 в якій зазначено інформацію про виконання аналогічно договору № 101146 від 26.04.2019 р, який було укладено між приватним підприємством «Клінінг-Про» та НАЦІОНАЛЬНИМ БАНКОМ УКРАЇНИ; - договір № 101146 від 26.04.2019 р, який було укладено між приватним підприємством «Клінінг-Про» та НАЦІОНАЛЬНИМ БАНКОМ УКРАЇНИ та додаткові договори до нього. - акти про приймання-передавання наданих послуг. Слід зазначити, що згідно наданої інформація, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, загальна сума договору № 101146 від 26.04.2019 р та додаткових договорів до нього становить 20 439 672,10 грн, проте сума наданих актів про приймання-передавання наданих послуг відрізняється від суми визначеної у договорі. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
21.05.2025 10:15
Надати до
22.05.2025 10:15
Торги відмінено
Очікувана вартість
346 340 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0444811875
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
346 340 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0444811875
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності