Показати схожі тендери

Закупівля С_25П-243_50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-013238-a
Id Tender 7c986c4effc848119003e5e2e9e93245
План UA-P-2025-05-06-015024-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 16:39
Остання зміна 13.06.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 119 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
122 000 грн. (1,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 16:37 до 14.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 16:37
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 16:37
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00
до 27.05.2025 12:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 12:14
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 12:14
до 13.06.2025 11:45
Період уточнень
з 06.05.2025 16:37 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 16:37 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00 до 27.05.2025 12:14
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00 до 27.05.2025 12:14
Основні параметри
С_25П-243_50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 119 200 грн.
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit)
Назва предмета закупівлі
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit)
Очікувана вартість
8 119 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
122000,0
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit
Код ДК 021:2015
50113000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автобусів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Виробнича база Виконавця
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДК "ПОЛТАВА-АВТОСВІТ"
Пропозиція:
8 119 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Корсун
Електронна пошта
Телефон
+380509671792
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit)
Період вимог/скарг з 27.05.2025 12:14 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 15:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 12:14
Довідка НАЗК
27.05.2025 12:14
Повідомлення про рішення
19.05.2025 13:07
Електроний протокол про продовження строку
14.05.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
19.05.2025 13:07
Дата кінця розгляду
12.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку у формі Таблиці №2, яка потребує додаткової інформації щодо марки, моделі, виробника обладнання по наступним позиціям: - кількість на СТО Учасника справних підіймачів вантажопідйомністю не менше 4 т Мінімальна вимога: не менше 2; • обладнання для регулювання фар; • обладнання для обслуговування кондиціонерів; • обладнання для проточки гальмівних дисків; • обладнання для перевірки амортизаторів та ходової частини. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель п.1 Наявність обладнання та матеріально- технічної бази (далі – МТБ) 1.Надається заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці №1 «Відомості про станцію технічного обслуговування», що повинна містити інформацію про СТО Учасника та документи, визначені для надання в цій Таблиці 1. Мінімальні вимоги зазначено в Таблиці №1. Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази*. *- Виробнича база Виконавця для проведення технічного обслуговування та/або поточного ремонту, повинна бути розташована в межах 150 км від м. Берестин Харківської області. (Дана вимога встановлюється з метою економії виробничого часу та коштів Замовника, що виконує забезпечення потреб країни паливно-енергетичними ресурсами, оскільки у випадку розміщення виробничої бази Виконавця на більш віддалених відстанях від фактичного місця базування ТЗ Замовника, витрати Замовника на доставку транспортних засобів необґрунтовано збільшуються, а саме збільшуються витрати на паливно-мастильні матеріали, на амортизаційне зношення, на додаткові витрати на відрядження. Також, у випадку транспортування транспортних засобів до більш віддалених виробничих баз Виконавців, збільшується час їх перебування на ТО та/або у ремонті, що може призводити до вимушених простоїв виробництва Замовника, оскільки транспортні засоби постійно задіяні для виконання виробничих завдань. В свою чергу, це може призвести до значних фінансових втрат як Замовника, так і держави в цілому). У разі оренди надати скан–копію документу(-ів) (з оригіналу або з копії), що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо. 2.Надається заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника для обслуговування КТЗ* Замовника. Мінімальні вимоги зазначено в Таблиці №2 *КТЗ – колісно-транспортні засоби 3. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п 2. даного кваліфікаційного критерію) Учасник надає скановані оригінали та/або скановані копії з документів, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним МТР. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO оновлену довідку з зазначенням необхідної інформації у формі, викладеній у Таблиці №1 «Відомості про станцію технічного обслуговування» відповідно до вимог пп.1, п.1.1 Розділу І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей Учасником не завантажені скан-копію(-ї) документу(-ів), а саме кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, що підтверджує(-ють) кваліфікацію спеціалістів про пройдене навчання (отриману кваліфікацію) виданих виробником техніки або його офіційним представником /імпортером/дистрибьютором на КОЛІСНИК І.А. та ЛИТВИН В.С. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.Надається довідка у формі, викладеній у Таблиці № 3 «Відомості про кадрові ресурси», що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи за відповідною кваліфікацією. Мінімальні вимоги: - спеціалісти по проведенню діагностичних та ремонтних робіт, які пройшли відповідне навчання за програмою виробника техніки – 3 людини; *формулювання назви професії фахівця/спеціаліста/робітника, тощо у вищезазначених пунктах може відрізнятися від зазначених у тендерній документації, але мають бути тотожними за змістом професій, що визначено замовником 2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між спеціалістами, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) кваліфікацію спеціалістів, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.1., а саме кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати про пройдене навчання (отриману кваліфікацію) виданих виробником техніки або його офіційним представником /імпортером/дистрибьютором. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO скан-копію(-ї) документу(-ів), а саме кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, що підтверджує(-ють) кваліфікацію спеціалістів про пройдене навчання (отриману кваліфікацію) виданих виробником техніки або його офіційним представником /імпортером/дистрибьютором на КОЛІСНИК І.А. та ЛИТВИН В.С. відповідно до вимог пп.2, п.1.1 Розділу І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
23.05.2025 12:45
Надати до
24.05.2025 12:45
Договір
UA-2025-05-06-013238-a-b1
Підписаний і діє
Номер
УБГ-1155-пс-25
8 119 200 грн.
6 766 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автобусів Ford Transit
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДК "ПОЛТАВА-АВТОСВІТ"
Повна назва
ТОВ "ДК "ПОЛТАВА-АВТОСВІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37863097

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 11:45
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 119 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380509671792
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 119 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380509671792
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності