Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-012610-a
Id Tender 9c4253339c9847a497d7d27fc5e23b95
План UA-P-2025-05-06-013117-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.05.2025 16:16
Остання зміна 13.06.2025 14:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 251 357 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 256.79 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 16:15 до 22.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 16:15
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 16:15
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 01:00
до 13.06.2025 14:40
Залишилось 3 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:40
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 14:40
-
Період уточнень
з 06.05.2025 16:15 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 16:15 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 01:00 до 13.06.2025 14:40
Період кваліфікації
з 22.05.2025 01:00 до 13.06.2025 14:40
Основні параметри
Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 251 357 грн.
Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів
Очікувана вартість
5 251 357 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26256,79
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
26 256.79
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проїзд між 171 ЧРЗ та буд. № 35 вул. Рятувальників
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
Пропозиція:
4 915 338.48 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
06.05.2025 16:15
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:40 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 01:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:40
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:40
Повідомлення про рішення
29.05.2025 16:00
Електроний протокол про продовження строку
22.05.2025 01:00
Витяг з ЄДР
22.05.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
29.05.2025 16:00
Дата кінця розгляду
20.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №146-Т від 13.05.2025р., (файл «1 Мат-техн. база.pdf»), що містить невідповідності щодо переліку обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зазначеним Учасником у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів та які необхідні для виконання робіт визначених у технічній специфікації згідно предмету закупівлі. 2. Учасник надає інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді довідки за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), що відповідають вимогам замовника визначеним у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці та наданій Підсумковій відомості ресурсів, що відповідає вимогам замовника визначеним у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, шляхом повторного заповнення таблиці за формою 1 (Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) та документально підтвердити право власності шляхом надання документів на право власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
Створено
12.06.2025 11:45
Надати до
13.06.2025 11:45
Договір
UA-2025-05-06-012610-a-b1
Очікує підписання
4 915 338.48 грн.
4 915 338.48 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів
Номенклатура
Капітальний ремонт проїзду між 171 ЧРЗ та буд. №35 вул. Рятувальників в м. Чернігів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30731879

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 251 357 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 251 357 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності