Показати схожі тендери

Закупівля Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей від Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-012196-a
Id Tender f3eb143cfc4c45d7ab70ff31c49e49c0
План UA-P-2025-05-06-011497-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 16:22
Остання зміна 02.06.2025 09:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 127 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 415 грн. (0,21 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 16:22 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 16:22
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 16:22
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00
до 22.05.2025 11:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 12:51
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 11:32
до 02.06.2025 09:46
Період уточнень
з 06.05.2025 16:22 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 16:22 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 22.05.2025 11:32
Період кваліфікації
з 17.05.2025 00:00 до 22.05.2025 11:32
Основні параметри
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
644 000 грн.
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 100% вартості)
Назва предмета закупівлі
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 100% вартості)
Очікувана вартість
644 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3220,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 100% вартості) - 55243000-5
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2
Дата постачання з
01.06.2025 12:00
Дата постачання по
31.08.2025 12:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Технічні специфікації
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ САНАТОРІЙ "КАРПАТСЬКІ ЗОРІ"
Пропозиція:
644 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
483 000 грн.
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 75% вартості)
Назва предмета закупівлі
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 75% вартості)
Очікувана вартість
483 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2415,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 75% вартості) - 55243000-5
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Леся Курбаса, будинок 2
Дата постачання з
01.06.2025 12:00
Дата постачання по
31.08.2025 12:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
Проект договору
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Тендерна документація
Тендерна документація
06.05.2025 16:02
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ САНАТОРІЙ "КАРПАТСЬКІ ЗОРІ"
Пропозиція:
483 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 21:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
06.05.2025 16:01
Тендерна документація
06.05.2025 16:01
Тендерна документація
06.05.2025 16:01
Тендерна документація
Тендерна документація
06.05.2025 16:01
Тендерна документація
06.05.2025 16:01
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Череватий Володимир Ігорович
Електронна пошта
Телефон
380342752467
Замовник
ЄДРПОУ
25925236
Назва (англійською мовою)
Department of the Social Polisy of Ivano-Frankivsk Regional State Administration
Повна назва
Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of the Social Polisy of Ivano-Frankivsk Regional State Administration
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Леся Курбаса, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 100% вартості)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 11:32 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 11:32
Довідка НАЗК
22.05.2025 11:31
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: «… - заповнений та підписаний Проект договору (Додаток 6)…». Учасник в складі тендерної пропозиції завантажив файл «4_Додаток 6 Проєкт Договору.pdf», однак у пункті 1.1 проєкту Договору не заповнено кількість путівок. Учасник повинен у визначений Законом термін завантажити заповнений та підписаний проєкт Договору, в якому, зокрема, буде прописано кількість путівок.
Створено
20.05.2025 13:38
Надати до
21.05.2025 13:38
Лот № 2 Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 75% вартості)
Період вимог/скарг з 20.05.2025 12:51 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.05.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Санаторій «Карпатські зорі» (ЄДРПОУ – 19398301) (далі - Учасник) відкритих торгів UA-2025-05-06-012196-a (Лот 2), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 тендерної документації….» Учасник у складі тендерної документації по Лоту 2 надав файл «3_Інформація_технічні_якісні.pdf» яким підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим в Додатку 3 тендерної документації, по Лоту 1. Тобто відсутня інформація по Лоту 2, яка стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і, відповідно, стосовно якої не може бути надано вимогу протягом 24 години усунути невідповідність.
Документи кваліфікації
20.05.2025 12:48
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Договір
UA-2025-05-06-012196-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3-05/2025
644 000 грн.
644 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 100% вартості) - 55243000-5
Номенклатура
Послуги дитячих центрів, дитячих закладів санаторного типу, позаміських закладів щодо відпочинку дітей (путівки - 100% вартості) - 55243000-5
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 880
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25925236

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ САНАТОРІЙ "КАРПАТСЬКІ ЗОРІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ САНАТОРІЙ "КАРПАТСЬКІ ЗОРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19398301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 09:46
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 127 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380342752467
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 127 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380342752467
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності