Показати схожі тендери

Закупівля Дрова для опалення, обрізки, тирса від Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-011633-a
Id Tender 118fd505244142a58ae27e6e1f8ae72f
План UA-P-2025-05-06-011679-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 15:47
Остання зміна 04.06.2025 08:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
377 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
342.5 грн. (0,09 %)
Вартість подання пропозиції:
1 020 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 15:46 до 14.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 15:46
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 15:46
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 16:24
до 23.05.2025 10:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 15:01
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 10:31
до 04.06.2025 08:39
Період уточнень
з 06.05.2025 15:46 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 15:46 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 16:24 до 23.05.2025 10:31
Період кваліфікації
з 15.05.2025 16:24 до 23.05.2025 10:31
Основні параметри
Дрова для опалення, обрізки, тирса
Закупівля складається із двох лотів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
309 000 грн.
Дрова для опалення (група І, група ІІ)
Назва предмета закупівлі
Дрова для опалення (група І, група ІІ)
Примітки
Лот №1
Очікувана вартість
309 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1545,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 15:55
Закінчення аукціону
15.05.2025 16:24
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 109 (метри кубічні)
Дрова твердих порід (група І)
Опис предмета закупівлі
Дрова твердих порід (група І)
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
109
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
30320, Україна, Хмельницька область, с. Плужне, вул.Соборна, будинок 2
Дата постачання по
01.10.2025 15:47
Позиція : №2 70 (метри кубічні)
Дрова хвойних порід (сосна)
Опис предмета закупівлі
Дрова хвойних порід (сосна)
Код ДК 021:2015
03411000-4 - Деревина хвойних порід
Кількість
70
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
30320, Україна, Хмельницька область, с. Плужне, вул.Соборна, будинок 2
Дата постачання по
01.10.2025 15:47
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РУДА КАРІНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
285 255 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА"
Пропозиція:
286 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МАЛЬЦЕВ ГЛІБ ГЕННАДІЙОВИЧ"
Пропозиція:
306 650 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 15:55
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
68 500 грн.
Обрізки ( відходи деревини) , тирса
Назва предмета закупівлі
Обрізки ( відходи деревини) , тирса
Примітки
Лот №2
Очікувана вартість
68 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
342,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 45 (метри кубічні)
Обрізки (відходи деревини)
Опис предмета закупівлі
Обрізки (відходи деревини)
Код ДК 021:2015
03416000-9 - Відходи деревини
Кількість
45
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
30320, Україна, Хмельницька область, с. Плужне, вул.Соборна, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 15:47
Позиція : №2 138 (метри кубічні)
Тирса
Опис предмета закупівлі
Тирса
Код ДК 021:2015
03417100-7 - Тирса
Кількість
138
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
30320, Україна, Хмельницька область, с. Плужне, вул.Соборна, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 15:47
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Франкова Світлана Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380988877937
Замовник
ЄДРПОУ
22989218
Повна назва
Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради
Поштовий індекс
30320
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Плужне
Адреса
вул. Соборна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова для опалення (група І, група ІІ)
Період вимог/скарг з 20.05.2025 15:01 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 16:24 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду пропозиції переможця закупівлі, ФОП Рудої Каріни Сергіївни , за предметом код ДК 021:2015:03410000-7-« Деревина» номер оголошення UA-2025-05-06-011633-а, виявлено невідповідності в документах та інформації та надано можливість учаснику закупівлі , виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження необхідної інформації та документації в електронну систему, протягом 24 години з моменту розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ( протокол № 30 від 16.05.2025р) Строк для виправлення закінчився 20.05.2025р о 09-14. ФОП Рудою Каріною Сергіївною не було завантажено необхідної інформації в електронну систему закупівель та не виправлено невідповідності пропозиції. Керуючись пунктом 44 Особливостей : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.05.2025 15:01
Повідомлення про рішення
15.05.2025 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Рудої Каріни Сергіївни виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Відсутність інформації про відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Розділ ІІІ пункт 5 ТД*, Додаток 4 до ТД* Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за її наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів(не менше одного)*, переліку замовників з адресами та контактними телефонами, сум договорів та стану їх виконання, в тому числі, своєчасності виконання цих договорів, які були укладені у 2022-2024 роках разом із копіями договорів,(без додатків) що скановані із оригіналів, що вказані в Довідці, та скановані із оригіналів відгуків від замовників відповідно до наданих договорів. * - аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори щодо поставки продукції, яка відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих. Відгуки повинні містити інформацію про укладений договір, якість поставленого Учасником товару, своєчасність поставки цього товару, наявність чи відсутність будь-яких зауважень зі сторони Замовника. 2 Інформацію про легальність товару Розділ ІІІ пункт 1 ТД*, Додаток 2 до ТД* пункт5; Додаток 4 до ТД* Вимоги до предмету закупівлі: У складі пропозиції учасник має надати документ, що підтверджує легальність походження деревини (наприклад: завірену копію лісорубного квитка, копію договору купівлі- продажу, інший документ) 3 Погодження з істотними (основними) умовами договору Розділ УІ пункт 6.4.6. ТД* Додаток 4 до ТД* учасник надає Лист погодження з істотними (основними) умовами договору 4 Інформацію щодо відповідності учасника вимогам п. 47 Особливостей Розділ ІІІ, пункт 1ТД*; Додаток 3 ТД*; Додаток 4 ТД* Довідка в довільній формі на підтвердження підпункту 12 пункту 47 Особливостей ( Якщо керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, замовник повинен відхилити такого учасника) *ТД- тендерна документація
Створено
19.05.2025 09:14
Надати до
20.05.2025 09:14
Період вимог/скарг з 22.05.2025 13:15 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 15:01 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, ФОП Лещук Лариси Дмитрівни , за предметом код ДК 021:2015:03410000-7- « Деревина» номер оголошення UA-2025-05-06-011633-а, виявлено невідповідності в документах та інформації та надано можливість учаснику закупівлі , виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження необхідної інформації та документації в електронну систему, протягом 24 години з моменту розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ( протокол № 33 від 20.05.2025р) Строк для виправлення закінчився 21.05.2025р о 16-31. ФОП Лещук Ларисою Дмитрівною не було завантажено необхідної інформації в електронну систему закупівель та не виправлено невідповідності пропозиції. Керуючись пунктом 44 Особливостей : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.05.2025 13:15
Повідомлення про рішення
20.05.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Лещук Лариси Дмитрівни, виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Згоду на обробку персональних даних Розділ ІІІ Пункт 3.1.6. Додаток 4 ТД* На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. 2 Інформацію щодо відповідності учасника вимогам п. 47 Особливостей Розділ ІІІ, пункт 1ТД*; Додаток 3 ТД*; Додаток 4 ТД* Довідка в довільній формі на підтвердження підпункту 12 пункту 47 Особливостей ( Якщо керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, замовник повинен відхилити такого учасника) *ТД- тендерна документація Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 20 травня 2025 року .
Створено
20.05.2025 16:31
Надати до
21.05.2025 16:31
Період вимог/скарг з 23.05.2025 10:31 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 13:15 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 10:31
Довідка НАЗК
23.05.2025 10:30
Повідомлення про рішення
22.05.2025 13:15
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Обрізки ( відходи деревини) , тирса
Договір
UA-2025-05-06-011633-a-a1
Підписаний і діє
Номер
66
306 650 грн.
306 650 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
109 (метри кубічні)
Дрова твердих порід (група І)
Номенклатура
Дрова твердих порід (група І)
Кількість
109
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 850
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.
Номенклатура
70 (метри кубічні)
Дрова хвойних порід (сосна)
Номенклатура
Дрова хвойних порід (сосна)
Кількість
70
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради
Повна назва
Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22989218

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МАЛЬЦЕВ ГЛІБ ГЕННАДІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "МАЛЬЦЕВ ГЛІБ ГЕННАДІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2754119035

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 08:39
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
377 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 17:00
Замовник:
Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380988877937
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
377 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 17:00
Замовник:
Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380988877937
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності