Звернення:
За тендером : Код ДК: 021:2015 50340000-0 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання» (Послуги з технічного обслуговування обладнання міської системи відеоспостереження)
Тема:
Зразо Договору - Розділ 4 - Ціна і порядок розрахунку
Зміст:
Вітаю!
Є пропозиція ефективно використовувати електронні інструменти, які впроваджуються в Україін на досить високому рівні якості.
А саме, згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуги», документи, підписані КЕП, мають таку ж юридичну силу, як і документи з власноручним підписом. Практика електронного підписання значно пришвидшує документообіг, особливо у разі віддаленої співпраці. Урахування цього механізму в Договорі дозволяє уникнути непотрібних затримок у підписанні актів і, відповідно, у проведенні розрахунків з Виконавцем.
Прошу Замовника розглянути можливість інтегрувати в Договір таку можливість підписання звітних документів кваліфікованим електронним підписом, або обгрунтувати чому це не можливо.
Як приклад пункт 4.4 можна викласти в наступній редакції:
4.4. Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України Замовником щомісячно протягом 10 робочих днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі наданої послуги (Додаток 3 до цього Договору).
Сторони погодилися, що акти приймання-передачі послуг можуть підписуватись з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) за допомогою засобів електронного документообігу, які відповідають чинному законодавству України, зокрема через сервіси типу «Вчасно», «M.E.Doc», «Paperless» або інші, що забезпечують юридичну силу підписаних документів.
З повагою, буду вдячний за реагування на вищенаведену пропозицію.
Дата оприлюднення звернення:
07.05.2025 10:30
Доброго дня. Зміни внесені до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
09.05.2025 16:52