Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з управління відходами від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-009515-a
Id Tender eacb2e103b02490f957379ddcca6d25c
План UA-P-2025-03-25-017355-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 14:57
Остання зміна 09.06.2025 15:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
221 025 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 105.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 14:56 до 16.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 14:56
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 14:56
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:46
до 26.05.2025 14:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 14:24
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 14:24
до 09.06.2025 15:15
Період уточнень
з 06.05.2025 14:56 до 13.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 14:56 до 13.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:46 до 26.05.2025 14:24
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:46 до 26.05.2025 14:24
Основні параметри
Послуги з управління відходами
З метою дотримання положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація, закупівлю оголошено без ПДВ. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції в гривнях без урахування податку на додану вартість (далі також – ПДВ). У разі, якщо учасником процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни послуг без врахування ПДВ відповідно до законодавства України.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
221 025 грн.
Послуги з управління відходами Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичним та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Назва предмета закупівлі
Послуги з управління відходами Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичним та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Очікувана вартість
221 025 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1105,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 15:23
Закінчення аукціону
19.05.2025 15:46
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 4 000 (кілограми)
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
4 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27
Дата постачання з
20.05.2025 00:00
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 100 (кілограми)
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Органні відходи-тканини, органи, частини тіла, плаценти, ембріони, тощо))
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Органні відходи-тканини, органи, частини тіла, плаценти, ембріони, тощо))
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27
Дата постачання з
20.05.2025 00:00
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 300 (кілограми)
Послуги з управління відходами (18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08)
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління відходами (18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27
Дата постачання з
20.05.2025 00:00
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №4 30 (штуки)
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27
Дата постачання з
20.05.2025 00:00
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (термометри ртутні))
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (термометри ртутні))
Код ДК 021:2015
90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27
Дата постачання з
20.05.2025 00:00
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Пропозиція:
138 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
182 425 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 15:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.05.2025 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цюренко Олеся Василівна
Електронна пошта
Телефон
380456152871
Замовник
ЄДРПОУ
01994126
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO BOGUSLAVSKOYi MISKOYi RADI "BOGUSLAVSKA TsENTRALNA LIKARNYa"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO BOGUSLAVSKOYi MISKOYi RADI "BOGUSLAVSKA TsENTRALNA LIKARNYa"
Поштовий індекс
09701
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Богуслав
Адреса
вул. Франка Івана, будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з управління відходами Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичним та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Період вимог/скарг з 26.05.2025 14:24 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:46 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:24
Довідка НАЗК
26.05.2025 14:22
Повідомлення про рішення
26.05.2025 14:21
Пропозиція, що перемогла
19.05.2025 15:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції була встановлена вимога: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель … та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації”. Під час арифметичної перевірки поданої тендерної пропозиції шляхом множення кількості послуг на одиницю було виявлено, що по позиції “2. 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. (Органні відходи-тканини, органи, частини тіла, плаценти, ембріони, тощо)” невірно зазначено ціну за одиницю: 31,20 грн. Ціна ж всього по даній позиції 3220,00 грн, кількість 100 кг, відповідно ціна за одиницю має становити – 32,20 грн. Зміна ціни за одиницю послуги не впливає на ціну тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно подати виправлену тендерну пропозицію. 2. На виконання вимоги Тендерної документації щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” (пункт 1 додатку 2 до Тендерної документації) Учасником надано довідку із зазначення двох аналогічних за предметом закупівлі виконаних договорів. Відповідно до пункту 1.1. додатка 2 до Тендерної документації на підтвердження виконання договорів, що зазначені Учасником у довідці про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання Учасники зобов’язані надати копії актів наданих послуг. Учасником не надано акт наданих послуг по договору №250- П/2023 від 03 серпня 2023 року, укладеного з Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» (Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7 Тел. (03344)49097 Директор Шипелик О.В.). Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно надати акт (-и) наданих послуг по договору №250- П/2023 від 03 серпня 2023 року, укладеного з Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня», для підтвердження його виконання. 3. Замовником вимагалось Тендерною документаціє на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” (пункт 3 додатку 2 до Тендерної документації) надати “копії наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з додаванням дипломів про таку освіту”. Учасником у тендерній пропозиції надано наказ №17/06/24 від 17.06.2024 року про призначення відповідальною особою з управління відходами Левицьку Наталію Володимирівну. Проте не надано диплом про наявність вищої освіти екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). У складі тендерної пропозиції наявний диплом спеціаліста на працівника Єреденко Юрій Миколайович про наявність вищої освіти екологічного напряму підготовки, але відсутній у складі тендерної пропозиції наказ про призначення Єреденка Юрія Миколайовича відповідальною особою з управління відходами. Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно завантажити диплом про наявність вищої освіти екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) на Левицьку Наталію Володимирівну та копію наказу про призначення Єреденка Юрія Миколайовича відповідальною особою з управління відходами. 4. На виконання вимог Тендерної документації Учасником не надано гарантійного листа, що Учасник та його пропозиція не підпадає під дію рішення(-нь) Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що введене(-ні) в дію відповідним(-ми) указом(-ами) Президента України, та інших обмежувальних заходів (санкцій, спеціальних санкцій), які застосовуються відповідно до законодавства України, чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно завантажити гарантійний лист.
Створено
22.05.2025 17:03
Надати до
23.05.2025 17:03
Договір
UA-2025-05-06-009515-a-a1
Підписаний і діє
Номер
71
166 080 грн.
138 400 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 000 (кілограми)
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)
Номенклатура
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції)
Кількість
4 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
31.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (кілограми)
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Органні відходи-тканини, органи, частини тіла, плаценти, ембріони, тощо))
Номенклатура
Послуги з управління відходами (18 01 03 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Органні відходи-тканини, органи, частини тіла, плаценти, ембріони, тощо))
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
32.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Послуги з управління відходами (18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08)
Номенклатура
Послуги з управління відходами (18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08)
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
31.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)
Номенклатура
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
18
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (термометри ртутні))
Номенклатура
Послуги з управління відходами (20 01 21 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (термометри ртутні))
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
48
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994126

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Повна назва
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38234621

Інформація про підписанта

IBAN
UA893052990000026005000114347
ПІБ підписанта
БУБНОВ Віталій Олександрович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380456151091
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 15:15
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
221 025 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380456152871
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
221 025 грн.
Період подання пропозицій
до 16.05.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380456152871
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності