Показати схожі тендери

Закупівля Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО» від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-009332-a
Id Tender 3e58bc18bce9463287a1f15026964647
План UA-P-2025-05-06-008792-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 14:35
Остання зміна 28.05.2025 08:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
93 432.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
467.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 14:34 до 14.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 14:34
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 14:34
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00
до 19.05.2025 17:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 17:11
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 17:11
до 28.05.2025 08:54
Період уточнень
з 06.05.2025 14:34 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 14:34 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00 до 19.05.2025 17:11
Період кваліфікації
з 14.05.2025 10:00 до 19.05.2025 17:11
Основні параметри
Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
93 432.67 грн.
Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО»
Назва предмета закупівлі
Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО»
Очікувана вартість
93 432.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
467,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО»
Код ДК 021:2015
66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.06.2025 00:00
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"
Пропозиція:
54 684 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 11:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рубашевська Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380681058853
Замовник
ЄДРПОУ
25887079
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Тернопіль
Адреса
ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО»
Період вимог/скарг з 19.05.2025 17:11 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 10:00 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 17:11
Довідка НАЗК
19.05.2025 17:11
Повідомлення про рішення
19.05.2025 17:05
-
14.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 1.1.1.1 від 19.11.2024р. (файл «1.1.1.1 Щодо працівників.pdf») не за формою. 1.2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про виконання аналогічного договору» Вих. № 1.1.2.1 від 19.11.2024р. (файл «1.1.2.1 Щодо аналогічного договору.pdf» ) не за формою. 1.3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ» Вих. № 1.4.1.1 від 19.11.2024р. (файл «1.4.1.1 Техн специфікація Додаток 2.pdf») не за формою викладеною в Додатку 2 до тендерної документації. 1.4. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лист від НБУ від 21.10.2024 № 21-0006/79560 (файл «79560.pdf») із зазначенням інформації про відсутність невиконаних заходів впливу за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданий не в поточному році. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1.1. п.1.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 2.2. пп.1.2.1. п.1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 2.3. пп.4.1. п.4. «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 2.4. пп.5.11. п.5. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників:» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» за встановленою тендерною документацією формою. 3.2. Учасник повинен надати «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» за встановленою тендерною документацією формою. 3.3. Учасник повинен надати підписану Технічну специфікацію за формою, викладеною в Додатку 2 до тендерної документації. 3.4. Учасник повинен надати довідку (лист) від органу, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг із зазначенням інформації про відсутність невиконаних заходів впливу за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, яка має бути видана в поточному році.
Створено
16.05.2025 08:49
Надати до
17.05.2025 08:49
Договір
UA-2025-05-06-009332-a-a1
Підписаний і діє
Номер
0301.02.001232
54 684 грн.
54 684 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
01.06.2025
по
31.05.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО»
Номенклатура
Добровільне страхування наземного транспорту «КАСКО»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25887079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"
Повна назва
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33152597

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 08:54
-
28.05.2025 08:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
93 432.67 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380681058853
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
93 432.67 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380681058853
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності