Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-009252-a
Id Tender f56d9f45214840f1863cea67108f77c5
План UA-P-2025-05-06-003895-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 14:32
Остання зміна 29.05.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 780 771 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 903.86 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 14:31 до 14.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 14:31
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 14:31
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00
до 20.05.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 16:06
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 16:06
до 29.05.2025 16:50
Період уточнень
з 06.05.2025 14:31 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 14:31 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00 до 20.05.2025 16:06
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00 до 20.05.2025 16:06
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 780 771 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
4 780 771 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23903,86
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
23 903.86
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Код ДК 021:2015
63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів, з моменту надходження бюджетних коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП РОМА
Пропозиція:
4 754 953.07 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 14:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лозинська Марія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
+380322630021
Замовник
ЄДРПОУ
25253009
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Період вимог/скарг з 20.05.2025 16:06 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 15:00 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 16:06
Довідка НАЗК
20.05.2025 16:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП РОМА поданій на торги «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно предмета закупівлі Вих.№562 від 13.05.2025 р. в якій невірно зазначено назву довідки так як за змістом це довідка про наявність обладнання / технологій; також в рядку 3, 12 даної довідки документ підтверджуючий право набуття зазначено «Договір надання послуг №13/03-24 від 13.03.2024 р. ФОП Демчина Р.І.» проте в складі тендерної пропозиції учасника даного Договору не надано, відповідно учасником не підтверджено наявність/ право користування самоскидом та трактором; учасником не підтверджено наявність одного навантажувача (оскільки згідно вимог Додатку 1 серед іншого учасники включають у Довідку та підтверджують документально: Зимове утримання доріг: навантажувач пневмоколісний - 1, Інші роботи з експлуатаційного утримання: навантажувач - 1). 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№563 від 13.05.2025 р. в якій В рядку 10 працівник Вельган Богдан Ярославович посада вказана Водій автотранспортних засобів 3-го класу, проте в наказі №73 від 03.07.2018 р. посада водій, в наказі №27 від 01.06.2020 р. зазначено: Водій 3 клас. В рядку 18 працівник Надяк Іван Михайлович посада вказана Водій автотранспортних засобів 3-го класу, проте в наказі №03-К від 03.01.2023 р. посада водій автотранспортних засобів 1-го класу. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№564 від 13.05.2025 р. в якій В рядку 1 невірно зазначено ціну договору, оскільки з Додаткової угоди №27 від 30.03.2022 р. до Договору 44-03/20 вбачається що ціна договору 156 464 772,00 грн.; В рядку 2 невірно зазначено найменування Замовника, а саме зазначено Служба автомобільних доріг у Львівській області проте Замовником за даним договором є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області. 4) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником – ПП «РОМА» надано виписку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, виданою банком-гарантом АТ «АЛЬТБАНК» завірену підписом та печаткою, проте не надано підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог Розділу 1, 6 Додатку №1 до Тендерної документації на цю закупівлю. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - ПП «РОМА»: - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання / технологій, з усім необхідним для надання послуг обладнанням (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми та устаткування) / технології, в кількості не менше зазначених згідно вимог п.1.1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації та відповідним документальним підтвердження, лише тої інформації яка буде коригуватись та яка не була подана учасником. Учасники можуть використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості надання послуг. У випадку використання багатофункціонального обладнання – надати довідку довільної форми із зазначенням функцій такого обладнання.. - в підтвердження наявності/ право користування самоскидом, трактором зазначених в Довідці надати сканкопію договору надання послуг №13/03-24 від 13.03.2024 р. з ФОП Демчина Р.І. (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджує право користування. Такий договір має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг; - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - приведену у відповідність Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) На виконання вимог Розділу 6 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - ПП «РОМА»: Виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану банком-гарантом, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області ________________ Марія ЛОЗИНСЬКА
Створено
19.05.2025 15:44
Надати до
20.05.2025 15:44
Договір
UA-2025-05-06-009252-a-c1
Підписаний і діє
Номер
09-05/25
4 754 953.07 грн.
3 962 460.9 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
01.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25253009

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП РОМА
Повна назва
ПП РОМА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22357406

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.05.2025 16:50
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-30-000056
Дата створення проекту
30.05.2025 14:30
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
30.05.2025 15:43
Дата завершення моніторингу
21.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.05.2025 № 40-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2025 № 40-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-06-009252-a 06.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.05.2025 00:00
Документи рішення
30.05.2025 15:43
-
Повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-06-009252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (дефектні акти, у разі наявності кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.06.2025 16:52
Орган перевірки
06.06.2025 00:00
Документи повідомлення
02.06.2025 16:53
-
Відповідь
Відповідь на запит
ПОЯСНЕННЯ Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-05-06-009252-a В межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-05-06-009252-a, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (дефектні акти, у разі наявності кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення: щодо 1 питання: Очікувана вартість розрахована в програмному комплексі АВК-5 на підставі затвердженого Дефектного акту та Відомості обсягів робіт BoQ (що додається) відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з усіма змінами та доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами. Сформована кошторисна документація додається. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець км 69+961 – км 70+347 Львівської області» сформовані відповідно до державних будівельних норм, стандартів, та правил, які передбачені дефектним актом з метою забезпечення належного експлуатаційного стану та забезпечення безпечних умов руху автотранспорту на вищезазначеній автомобільній дорозі та належих умов проїзду МПП «Краковець». щодо питання 2: Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lv.restoration.gov.ua/timeline/6640.html. (публікація 06.05.2025 р. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: UA-2025-05-06-009252-a) Додатки: 1. Дефектний акт 2. Відомість обсягів робіт BoQ 3. Планова очікувана вартість 4. Перелік основних матеріальних ресурсів 5. Кошторисна документації (пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта дорожніх робіт та послуг, кошторисні розрахунки на окремі види витрат, розрахунок кошторисного прибутку, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів)
Рішеня
05.06.2025 11:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 780 771 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 780 771 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності