Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі
«Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» (UA-2025-05-06-009191-a)
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Баскоєва Валерія Олексійовича (ІПН 2459806596) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема:
1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої відповідатимуть додатку 1 до тендерної документації.
Однак Учасник у зазначеній ціновій пропозиції у графі 1 «Найменування предмета закупівлі» належним чином не визначив найменування предмету закупівлі, марку та модель товару, виробника, країну походження товару. У графах «Ціна за одиницю», «Загальна вартість» незрозуміло, чи податок на додану вартість у ціні за одиницю та загальну вартість товару застосовується чи не застосовується, оскільки містить вираз «з/без ПДВ».
2.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Зазначені довідки повинні бути видані не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель (тобто не раніше 06.05.2025р.).
Однак Учасник не надав оригінали або копію довідок з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
3.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено надання Учасником витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності - надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість), паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб).
Однак Учасник у складі тендерної пропозиції зазначені документи не надав.
4.Для підтвердження відповідності предмету закупівлі, що має намір поставити Учасник, надано порівняльну таблицю відповідності технічним та кількісним вимогам Замовника, які передбачені у таблиці «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації.
Проте у таблиці не зазначено назву предмету закупівлі, що постачатиметься Учасником у випадку визнання його переможцем процедури закупівлі.
Окрім цього, при зазначенні назви рами у предметі закупівлі Учасник не повністю зазначив її назву, як вимагав у технічних характеристиках Замовник.
Учасник не повною мірою у таблиці відповідності вказав на наявність датчиків предмету закупівлі, як передбачено додатком 2 тендерної документації.
5.Відповідно до вимог тендерної документації(додаток 2 тендерної документації) якість та комплектність предмету закупівлі підтверджується Учасником шляхом наданням копій сертифікату та/або декларації відповідності, або сертифікату якості або протоколу випробувань, паспорту виробу, виданими на ім`я учасника або виробника товару, або іншої документації, що встановлює вимоги до якості Товару такого типу, чинними на дату подання пропозицій.
Однак Учасник не надав будь-якого документу, який би підтверджував якість та комплектність предмету закупівлі, який ним постачатиметься.
6.У відповідності до п.3.1.9 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий).
Однак Учасник не надав згоду на обробку персональних даних.
7.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до вимог п.3.5.2 тендерної документації Учасник надав довідку в довільній формі про виконання 3-х (трьох) договорів, укладених у 2024-у та 2025-му роках.
Однак жоден із зазначених у довідці договорів не підтверджує виконання договору, предмет якого може бути віднесено до предмету закупівлі UA-2025-05-06-009191-a.
8. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником має бути надано гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами проекту договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі.
Однак такий лист у тендерній пропозиції Учасника відсутній.
Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Баскоєву Валерію Олексійовичу (ІПН 2459806596) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.