Показати схожі тендери

Закупівля Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі від Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-009191-a
Id Tender 639f61ccb0674cf0b6165912d1f59811
План UA-P-2025-05-02-004543-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 06.05.2025 14:31
Остання зміна 22.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
148.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 14:30 до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 14:30
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 14:30
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 00:00
до 16.05.2025 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 14:37
до 22.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.05.2025 14:37
-
Період уточнень
з 06.05.2025 14:30 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 14:30 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 00:00 до 16.05.2025 14:37
Період кваліфікації
з 14.05.2025 00:00 до 16.05.2025 14:37
Основні параметри
Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
29 750 грн.
Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Назва предмета закупівлі
Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Очікувана вартість
29 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
148,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Код ДК 021:2015
34741400-7 - Авіасимулятори
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29005, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Героїв Маріуполя 3
Дата постачання по
07.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2025 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Баскоєв Валерій Олексійович
Пропозиція:
28 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Монастирський
Електронна пошта
Телефон
+30382764502
Сайт:
http://khm.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04060772
Повна назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Поштовий індекс
29005
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Період вимог/скарг з 16.05.2025 14:37 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 00:00 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.05.2025 14:37
Повідомлення про рішення
14.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
14.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Мультикоптери для комп’ютерного симулятора управління дронами, код ДК 021:2015-34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» (UA-2025-05-06-009191-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Баскоєва Валерія Олексійовича (ІПН 2459806596) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої відповідатимуть додатку 1 до тендерної документації. Однак Учасник у зазначеній ціновій пропозиції у графі 1 «Найменування предмета закупівлі» належним чином не визначив найменування предмету закупівлі, марку та модель товару, виробника, країну походження товару. У графах «Ціна за одиницю», «Загальна вартість» незрозуміло, чи податок на додану вартість у ціні за одиницю та загальну вартість товару застосовується чи не застосовується, оскільки містить вираз «з/без ПДВ». 2.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Зазначені довідки повинні бути видані не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель (тобто не раніше 06.05.2025р.). Однак Учасник не надав оригінали або копію довідок з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. 3.Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено надання Учасником витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копії свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності - надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість), паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Однак Учасник у складі тендерної пропозиції зазначені документи не надав. 4.Для підтвердження відповідності предмету закупівлі, що має намір поставити Учасник, надано порівняльну таблицю відповідності технічним та кількісним вимогам Замовника, які передбачені у таблиці «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації. Проте у таблиці не зазначено назву предмету закупівлі, що постачатиметься Учасником у випадку визнання його переможцем процедури закупівлі. Окрім цього, при зазначенні назви рами у предметі закупівлі Учасник не повністю зазначив її назву, як вимагав у технічних характеристиках Замовник. Учасник не повною мірою у таблиці відповідності вказав на наявність датчиків предмету закупівлі, як передбачено додатком 2 тендерної документації. 5.Відповідно до вимог тендерної документації(додаток 2 тендерної документації) якість та комплектність предмету закупівлі підтверджується Учасником шляхом наданням копій сертифікату та/або декларації відповідності, або сертифікату якості або протоколу випробувань, паспорту виробу, виданими на ім`я учасника або виробника товару, або іншої документації, що встановлює вимоги до якості Товару такого типу, чинними на дату подання пропозицій. Однак Учасник не надав будь-якого документу, який би підтверджував якість та комплектність предмету закупівлі, який ним постачатиметься. 6.У відповідності до п.3.1.9 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Однак Учасник не надав згоду на обробку персональних даних. 7.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію відповідно до вимог п.3.5.2 тендерної документації Учасник надав довідку в довільній формі про виконання 3-х (трьох) договорів, укладених у 2024-у та 2025-му роках. Однак жоден із зазначених у довідці договорів не підтверджує виконання договору, предмет якого може бути віднесено до предмету закупівлі UA-2025-05-06-009191-a. 8. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником має бути надано гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами проекту договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. Однак такий лист у тендерній пропозиції Учасника відсутній. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Баскоєву Валерію Олексійовичу (ІПН 2459806596) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
15.05.2025 13:59
Надати до
16.05.2025 13:59
Торги не відбулися
Очікувана вартість
29 750 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
29 750 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності