Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт елементів благоустрою території з улаштуванням баскетбольного майданчику з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями в межах вулиць: Балківська, Дюківська, Степана Олійника (сквер «Курсантські сходи») у м. Одесі» від Управління капітального будівництва Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-009056-a
Id Tender 58f80a65aa5a4f0ebf92f62eb8cc6196
План UA-P-2025-05-06-011216-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.05.2025 14:33
Остання зміна 13.06.2025 14:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 260 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 302 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 14:33 до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 14:33
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 14:33
до 08.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:38
-
Період уточнень
з 06.05.2025 14:33 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 14:33 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:38
Основні параметри
«Капітальний ремонт елементів благоустрою території з улаштуванням баскетбольного майданчику з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями в межах вулиць: Балківська, Дюківська, Степана Олійника (сквер «Курсантські сходи») у м. Одесі»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 260 400 грн.
«Капітальний ремонт елементів благоустрою території з улаштуванням баскетбольного майданчику з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями в межах вулиць: Балківська, Дюківська, Степана Олійника (сквер «Курсантські сходи») у м. Одесі»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт елементів благоустрою території з улаштуванням баскетбольного майданчику з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями в межах вулиць: Балківська, Дюківська, Степана Олійника (сквер «Курсантські сходи») у м. Одесі»
Примітки
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Очікувана вартість
3 260 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16302,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 13:15
Закінчення аукціону
11.06.2025 13:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт елементів благоустрою території з улаштуванням баскетбольного майданчику з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями в межах вулиць: Балківська, Дюківська, Степана Олійника (сквер «Курсантські сходи») у м. Одесі»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
65091, Україна, Одеська область, Одеса, Комітетська, 10-А
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "УКРБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
3 254 988 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП"
Пропозиція:
3 097 792.22 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 13:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 11:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Висоцький Юрій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380487407280
Замовник
ЄДРПОУ
04056902
Назва (англійською мовою)
Department for Capital Construction of Odesa City Council
Повна назва
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department for Capital Construction of Odesa City Council
Поштовий індекс
65091
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Комітетська, 10-А
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт елементів благоустрою території з улаштуванням баскетбольного майданчику з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями в межах вулиць: Балківська, Дюківська, Степана Олійника (сквер «Курсантські сходи») у м. Одесі»
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:38 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Учасником у складі пропозиції надано довідку №10-1 від 09.06.2025, яка не містить всю інформацію відповідно до форми таблиці №1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1, яка містить всю інформацію, що передбачена цією таблицею. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1 Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається;- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати. Учасником у складі пропозиції надано довідку №15-1 від 05.05.2025; видаткову накладну №РН-000000213 від 16.08.2023; договір №1 про надання послуг від 16.12.2024; договір №2 про надання послуг від 16.12.2024; договір №3 про надання послуг від 16.12.2024; договір №4 про надання послуг від 23.12.2024; надані документи надані не в повному обсязі та не підтверджують наявність всіх марок, моделей машин (механізмів, обладнання), які вказані учасником в довідці №10-1 від 09.06.2025 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. До довідки надати: - у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається;- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається; - інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати. Дані документи мають бути надані у повному обсязі та підтверджувати наявність всіх машин, механізмів або обладнання (зокрема марку, модель), які вказані учасником в довідці за формою таблиці №1. Перелік виявлених невідповідностей: 3.1 Відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки обов’язково надається скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Учасником у складі пропозиції надано довідку №10-2 від 09.06.2025; штатний розпис на 2024-2025 рік (вводиться в дію з 16.12.2024); накази на призначення та цивільно-правові договори на працівників, які вказані в довідці №10-2 від 09.06.2025. Надані документи: штатний розпис та накази не узгоджуються між собою (містять різні посади), також учасником не надано документи, які підтверджують посади всіх працівників, які зазначені в довідці №10-2 від 05.05.2025. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки надати скановані копії документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди або накази, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Надані документи повинні підтверджувати інформацію, яка зазначені учасником в довідці у повному обсязі та узгоджуватись (в частині назв посад) між собою. Перелік виявлених невідповідностей: 4.1 Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати копії документів, виготовлених з оригіналів аналогічного договору. Учасником у складі пропозиції надано довідку №47/22 від 09.09.2022, який надано не в повному обсязі. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3.1 Додатку 1 до тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати копії документів, виготовлених з оригіналів аналогічного договору у повному обсязі.
Створено
13.06.2025 14:43
Надати до
14.06.2025 14:43
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 260 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Контактний телефон:
380487407280
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 260 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Контактний телефон:
380487407280
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності