Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту сушильної машини за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (50532000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-007240-a
Id Tender 98c3e5e73f27471db8d2eb983cb9bab5
План UA-P-2025-05-06-007201-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 13:12
Остання зміна 27.05.2025 13:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
648 грн. (3 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 13:11 до 14.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 13:11
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 13:11
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:19
до 19.05.2025 09:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 09:28
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 09:28
до 27.05.2025 13:10
Період уточнень
з 06.05.2025 13:11 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 13:11 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:19 до 19.05.2025 09:28
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:19 до 19.05.2025 09:28
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту сушильної машини за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (50532000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 600 грн.
Послуги з поточного ремонту сушильної машини за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (50532000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту сушильної машини за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (50532000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання)
Очікувана вартість
21 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
648,0
3 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 14:56
Закінчення аукціону
15.05.2025 15:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту сушильної машини
Код ДК 021:2015
50532000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50056, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан 30-річчя Перемоги, 2
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата протягом 30-ти календарних днів з дати надання послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ШАРІЯ ГЕОРГІЙ ТЕНГІЗІЙОВИЧ"
Пропозиція:
20 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Січевий Сергій Олександрович
Пропозиція:
19 552 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 14:56
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Ігнатенко
Електронна пошта
Телефон
+380965172446
Замовник
ЄДРПОУ
01986397
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50056
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту сушильної машини за ДК021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (50532000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання)
Період вимог/скарг з 19.05.2025 09:28 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 15:19 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 09:28
Довідка НАЗК
19.05.2025 09:28
Повідомлення про рішення
15.05.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 13:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 13:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. «п.5.1 Додатку 1 до Тендерної документації (для фізичних осіб-підприємців) у складі тендерної документації вимагалось надати: - Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань - копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) - Паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копію обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/картку про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорт які вимагались п.5.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/Картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань - копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців) - Паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копію обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців. 2. п.5.2 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати: Довідку, яка містить відомості про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Відомості про учасника закупівлі» в якому не зазначено юридичну та поштову адресу та посаду керівника та повне найменування Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Довідку, яка містить відомості про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; - Посада керівника 3. п.5.4 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати: Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документи відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. 4. п.5.6 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати: Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції документ відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю». 5. п.5.9 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати: Гарантійний лист наступного змісту «Вартість послуг з поточного ремонту сушильної машини включає в себе вартість всіх витратних матеріалів та запасних частин на підтвердження надати. В складі тендерної пропозиції Учасника відповідний Гарантійний лист відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Гарантійний лист наступного змісту «Вартість послуг з поточного ремонту сушильної машини включає в себе вартість всіх витратних матеріалів та запасних частин на підтвердження надати. 6. п.5.10 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати: Гарантійний лист наступного змісту: «Послуги з поточного ремонту сушильної машини здійснюються за адресою замовника: 50056, м.Кривий Ріг, майдан 30-ти річчя Перемоги, буд.2. У разі виникнення необхідності виконувати послуги за адресою Виконавця, всі транспортні витрати бере на себе Виконавець. В складі тендерної пропозиції Учасника відповідний Гарантійний лист відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Гарантійний лист наступного змісту: «Послуги з поточного ремонту сушильної машини здійснюються за адресою замовника: 50056, м.Кривий Ріг, майдан 30-ти річчя Перемоги, буд.2. У разі виникнення необхідності виконувати послуги за адресою Виконавця, всі транспортні витрати бере на себе Виконавець. 7. п.5.16 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надати: Лист-згоду з умовами проєкту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації В складі тендерної пропозиції Учасника відповідний Гарантійний лист відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Лист-згоду з умовами проєкту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації
Створено
16.05.2025 11:33
Надати до
17.05.2025 11:33
Договір
UA-2025-05-06-007240-a-b1
Підписаний і діє
Номер
313
19 552 грн.
19 552 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту сушильної машини
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту сушильної машини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01986397

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Січевий Сергій Олександрович
Повна назва
ФОП Січевий Сергій Олександрович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2943606913

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 13:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380965172446
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380965172446
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності