Показати схожі тендери

Закупівля С_25Т- 418_35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Ручні інструменти пожежогасіння) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-006260-a
Id Tender bb41d3d3824545499efb55fcc4908f6b
План UA-P-2025-05-06-007293-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 12:19
Остання зміна 11.06.2025 16:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
144 935 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (2,76 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 12:18 до 14.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 12:18
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 12:18
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00
до 22.05.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 16:24
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 16:24
до 11.06.2025 16:51
Період уточнень
з 06.05.2025 12:18 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 12:18 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00 до 22.05.2025 16:24
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:00 до 22.05.2025 16:24
Основні параметри
С_25Т- 418_35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Ручні інструменти пожежогасіння)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
144 935 грн.
35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Ручні інструменти пожежогасіння)
Назва предмета закупівлі
35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Ручні інструменти пожежогасіння)
Очікувана вартість
144 935 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
2,76 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 50 (штуки)
Лопата совкова
Опис предмета закупівлі
Лопата совкова
Код ДК 021:2015
35111510-3 - Ручні інструменти пожежогасіння
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Лопата штикова
Опис предмета закупівлі
Лопата штикова
Код ДК 021:2015
35111510-3 - Ручні інструменти пожежогасіння
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Лом пожежний
Опис предмета закупівлі
Лом пожежний
Код ДК 021:2015
35111510-3 - Ручні інструменти пожежогасіння
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №4 75 (штуки)
Багор пожежний
Опис предмета закупівлі
Багор пожежний
Код ДК 021:2015
35111510-3 - Ручні інструменти пожежогасіння
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №5 50 (штуки)
Сокира пожежна з дерев’яною ручкою
Опис предмета закупівлі
Сокира пожежна з дерев’яною ручкою
Код ДК 021:2015
35111510-3 - Ручні інструменти пожежогасіння
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м. Берестин
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Лугспецтехносервіс"
Пропозиція:
127 920 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона ЛАПЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380676753752
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Ручні інструменти пожежогасіння)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 16:24 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 15:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 16:24
Довідка НАЗК
22.05.2025 16:24
Повідомлення про рішення
20.05.2025 11:11
Електроний протокол про продовження строку
14.05.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та необхідність проведення дозапиту документів.
Дата продовження строку розгляду
20.05.2025 11:10
Дата кінця розгляду
12.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку «12-довідка щодо повноважень посадових осіб.pdf», яка не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації замовника в частині "Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень..." 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1, Розділу I Інші вимоги до учасників закупівель", Додатку №1 до ТД, Додаток №1.1 до ТД: "1.Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі повинен бути перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю". 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити Лист щодо повноважень посадових осіб відповідно до форми Додатку №1.1 до тендерної документації, а саме: ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб Даним листом _________________________ (найменування учасника) надає інформацію із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції, а саме: 1. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю)); 2. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника - _____________________________ (зазначається ПІБ без скорочень (повністю)); Перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України надає зазначені документи за формою та змістом, передбаченими національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника), а саме: 1. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції); … _____________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції); n. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції). * ______________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції). *- У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (не надання такого рішення учасником свідчитиме про відсутність у нього будь-яких обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника). - Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». Відповідальність за достовірність наданої інформації несе учасник процедури закупівлі. _________ (посада керівника учасника) ПІБ керівника учасника
Створено
20.05.2025 11:26
Надати до
21.05.2025 11:26
Договір
UA-2025-05-06-006260-a-a1
Підписаний і діє
Номер
УБГ25-418
127 920 грн.
106 600 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
04.09.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Лопата совкова
Номенклатура
Лопата совкова
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Лопата штикова
Номенклатура
Лопата штикова
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Лом пожежний
Номенклатура
Лом пожежний
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
75 (штуки)
Багор пожежний
Номенклатура
Багор пожежний
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Сокира пожежна з дерев’яною ручкою
Номенклатура
Сокира пожежна з дерев’яною ручкою
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Лугспецтехносервіс"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38088364

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 935 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380676753752
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 935 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380676753752
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності