Показати схожі тендери

Закупівля Пакети програмного забезпечення для створення документів від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-005976-a
Id Tender d9b4ecc23f3c40deba8e1419035d6e78
План UA-P-2025-05-01-012740-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 12:05
Остання зміна 28.05.2025 11:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
996 153 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 961.53 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 12:05 до 14.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 12:05
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 12:05
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:35
до 20.05.2025 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 15:18
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 15:18
до 28.05.2025 11:51
Період уточнень
з 06.05.2025 12:05 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 12:05 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:35 до 20.05.2025 15:18
Період кваліфікації
з 15.05.2025 15:35 до 20.05.2025 15:18
Основні параметри
Пакети програмного забезпечення для створення документів
Номенклатура: CFQ7TTC0LDPB_0001_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard, 50 шт.: 48311000-1 — Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом; CFQ7TTC0LDPB_0011_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard (no Teams), 100 шт.: 48311000-1 — Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій вимагається.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
996 153 грн.
Пакети програмного забезпечення для створення документів
Назва предмета закупівлі
Пакети програмного забезпечення для створення документів
Очікувана вартість
996 153 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9961,53
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
29 884.59
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 15:00
Закінчення аукціону
15.05.2025 15:35
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 (штуки)
CFQ7TTC0LDPB_0001_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard
Опис предмета закупівлі
CFQ7TTC0LDPB_0001_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard
Код ДК 021:2015
48311000-1 - Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №2 100 (штуки)
CFQ7TTC0LDPB_0011_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard (no Teams)
Опис предмета закупівлі
CFQ7TTC0LDPB_0011_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard (no Teams)
Код ДК 021:2015
48311000-1 - Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату вартості Товару на умовах відтермінування платежу 20 (двадцять) календарних днів після фактичної поставки Товару (партії Товару) на підставі виставлених рахунків, за умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних складеної в порядку визначеному законодавством України.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору, але не пізніше 31.05.2025
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "ВФ Україна"
Пропозиція:
862 147.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "О-Діджитал"
Пропозиція:
779 206 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
781 983 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
Пропозиція:
779 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 15:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Партика Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380322298295
Замовник
ЄДРПОУ
33073442
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
АЕРОПОРТ ЦА
Кваліфікація
Лот № 1 Пакети програмного забезпечення для створення документів
Період вимог/скарг з 20.05.2025 15:18 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 15:35 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції визначити переможцем процедури закупівлі на закупівлю ДК 021:2015: 48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів (Пакети програмного забезпечення для створення документів. Номенклатура - код ДК 021:2015: 48311000-1 — Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом.) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-06-005976-a) Учасника – ТОВ "АЙПІКОНТАКТ", ціна тендерної пропозиції: 779 100,00 грн. з ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ТОВ "АЙПІКОНТАКТ". 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
20.05.2025 15:19
Довідка НАЗК
20.05.2025 15:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 12:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 12:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.1. У складі пропозиції учасника не в повному обсязі подані документи на підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором №ВТ-23346 від 11.09.2023 з КПІ ім. Ігоря Сікорського: відсутнє підтвердження здійснення розрахунків, яке повинно містити посилання на договір, якого стосуються. 1.2. Підпункт 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Надати підтвердження здійснення розрахунків за договором №ВТ-23346 від 11.09.2023 з КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2.1. Відсутня довідка в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника, що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) службової (посадової) особи учасника, яка уповноважена вчиняти юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати документи пропозиції) та діє без довіреності. Відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі -Витяг), датований не раніше 30 календарних днів відносно дати оприлюднення в електронній системі оголошення про проведення закупівлі із інформацією про кінцевих бенефіціарних власників. Дата формування Витягу, наданого у складі пропозиції – 09.12.2021. При цьому, відповідно до абз. 3 п. 2 розділу I Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 05 травня 2023 року № 1692/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 травня 2023 р. за № 750/39806 (далі - Порядок), надавач відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса. Opendatabot – сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень та контролю контрагентів, в розумінні Порядку не є надавачем відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 2.2. Підпункт 3.1 пункту 3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Додатку №1 до тендерної документації. 2.3. Надати довідку в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника, що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) службової (посадової) особи учасника (директора), яка уповноважена вчиняти юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати документи пропозиції) та діє без довіреності. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати оприлюднення в електронній системі оголошення про проведення закупівлі із інформацією про кінцевих бенефіціарних власників.
Створено
19.05.2025 14:16
Надати до
20.05.2025 14:16
Договір
UA-2025-05-06-005976-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ОД/2025/05/27/2
779 100 грн.
649 250 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
CFQ7TTC0LDPB_0001_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard
Номенклатура
CFQ7TTC0LDPB_0001_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 886
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
CFQ7TTC0LDPB_0011_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard (no Teams)
Номенклатура
CFQ7TTC0LDPB_0011_P1Y_A Microsoft 365 Business Standard (no Teams)
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 848
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33073442

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
Повна назва
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39217481

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 11:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
996 153 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
380322298295
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
996 153 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Контактний телефон:
380322298295
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності