Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) від КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-06-003682-a
Id Tender f1453516245141879c527c38872dc89f
План UA-P-2025-05-06-002760-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.05.2025 10:53
Остання зміна 30.05.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2025 10:55 до 14.05.2025 09:30
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2025 10:55
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2025 10:55
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 09:30
до 21.05.2025 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 11:43
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 11:43
до 30.05.2025 09:51
Період уточнень
з 06.05.2025 10:55 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 06.05.2025 10:55 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 09:30 до 21.05.2025 11:43
Період кваліфікації
з 14.05.2025 09:30 до 21.05.2025 11:43
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61145, Україна, місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Проект договору
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
06.05.2025 10:53
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОРИК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2025 10:53
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вероніка Міхно
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Veronika Mikhno
Електронна пошта
Телефон
380577252801
Замовник
ЄДРПОУ
34754617
Назва (англійською мовою)
MSE "Kharkivmisklift"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Повна назва (англійською мовою)
MSE "Kharkivmisklift"
Поштовий індекс
61145
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Клочківська, будинок 195-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Період вимог/скарг з 21.05.2025 11:43 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 09:30 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 11:43
Довідка НАЗК
21.05.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 10:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2025 10:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОРИК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (далі – Учасник) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано заявку-пропозицію, передбачену Додатком 1 до тендерної документації, яка не відповідає встановленій формі. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку в довільній формі про те, що між учасником процедури закупівлі і замовником раніше не було/було укладено договір про закупівлю, за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, що передбачено п.1 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист погодження з вимогами, викладеними у Додатку № 3 до тендерної документації, що передбачено п.1 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього, що передбачено п.5 Розділу V тендерної документації. 5. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не містить повної інформації, передбаченої п.п. 1.1. п.1 Додатку №2 до тендерної документації, а саме: довідка не містить повну назва замовника, з яким був укладений договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи, назву предмета закупівлі та початкову вартість договору. 6. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документів на підтвердження статусу платника податків, надається документ який відповідає статусу платника податків, що передбачені п.3 Додатку 2 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 1 до тендерної документації: Заявка-пропозиція на участь у відкритих торгах на закупівлю товару; 2. П.1 Розділу ІІІ тендерної документації; 3. П.1 Розділу ІІІ тендерної документації; 4. П.5 Розділу V тендерної документації; 5. П.п. 1.1. п.1 Додатку №2 до тендерної документації; 6. П.3 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Заявку-пропозицію за встановленою формою на участь у відкритих торгах на закупівлю товару згідно Додатку 1 до тендерної документації. 2. Довідку в довільній формі про те, що між учасником процедури закупівлі і замовником раніше не було/було укладено договір про закупівлю, за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3. Лист погодження з вимогами, викладеними у Додатку № 3 до тендерної документації. 4. Лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього (у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис). 5. Довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного), а саме номер та дату укладення договору (договорів), повну назву замовника (замовників), з яким був укладений договір (договори), його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи, назву предмета закупівлі та початкову вартість договору (договорів). У якості підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) повинен бути тільки той договір (договори), зобов’язання за яким Учасником виконано в повному обсязі. Інформація про виконання зобов’язань (в повному обсязі) за аналогічним (аналогічними) договором (договорами) обов’язково зазначається Учасником у довідці. 6. Документи на підтвердження статусу платника податків: - для платників податку на додану вартість – сканований витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ, або скановане свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014); - для платника єдиного податку – сканований витяг (виписка) з реєстру платників єдиного податку або сканований лист про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість, або скановану заяву про право застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності на наступний рік, завірену підписом та печаткою учасника. Надається документ який відповідає статусу платника податків.
Створено
19.05.2025 15:14
Надати до
20.05.2025 15:14
Договір
UA-2025-05-06-003682-a-b1
Підписаний і діє
Номер
213
500 000 грн.
500 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання (код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
500 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34754617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОРИК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОРИК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2850410118

Інформація про підписанта

IBAN
UA833204780000026000924950335
ПІБ підписанта
Максим КАПУСТЯН
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380577252801
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 09:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 09:30
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Контактний телефон:
380577252801
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 09:30
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Контактний телефон:
380577252801
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності