Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) від ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-013712-a
Id Tender e74e27229310448bb98a6797eb8f2e79
План UA-P-2025-05-05-016725-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 17:34
Остання зміна 28.05.2025 17:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 17:31 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 17:31
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 17:31
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00
до 21.05.2025 10:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 10:40
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 10:40
до 28.05.2025 17:01
Період уточнень
з 05.05.2025 17:31 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 17:31 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 21.05.2025 10:40
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 21.05.2025 10:40
Основні параметри
Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіаль-ної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: населені пункти Чинадіївської територіальної громади: смт. Чинадійово, с. Бабичі, c. Бистриця, с. Брестів, с. Вільховиця, с. Ділок, с. Дубино, с. Карпати, с. Косино, с. Лецовиця, с. Обава, с. Плоскановиця, с. Синяк, с. Чабин. Обсяг надання послуг: 1 послуга (визначено в Додатку № 3 до тендерної документації) 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 13.05.2025 р. 00:00 7) умови оплати: Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі підписаних Сторонами актів з можливістю відстрочки платежу до 90 календарних днів після підписання Замовником актів наданих послуг. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності
Код ДК 021:2015
77312000-0 - Послуги з видалення бур’янів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "ЧИНАДІЇВСЬКЕ ЖЕУ"
Пропозиція:
299 280 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Арендаш
Електронна пошта
Телефон
+380505875700
Замовник
ЄДРПОУ
04350719
Повна назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Поштовий індекс
89640
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачівський р-н, смт. Чинадійово
Адреса
вул. Волошина, буд. 41
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності
Період вимог/скарг з 21.05.2025 10:40 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 00:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 10:40
Довідка НАЗК
21.05.2025 10:40
Повідомлення про рішення
19.05.2025 16:32
Електроний протокол про продовження строку
13.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол №б/н уповноваженої особи – Арендаша В.П., відповідальної за організацію та проведення закупівель Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області смт. Чинадійово 19.05.2025 Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – «Закон»). Я, Арендаш Василь Петрович, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області, керуючись Положенням про уповноважену особу (осіб) Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області, (89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад), нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178, Особливості), та іншими нормами чинного законодавства України Зважаючи на наступне: Згідно п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ч. 4 ст. 29 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великими обсягами, для детального вивчення документів учасника, є необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій до 20 роб.днів. Вирішив: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді даного протокольного рішення та з дотриманням вимог Закону. Уповноважена особа Арендаш В.П.
Дата продовження строку розгляду
19.05.2025 16:31
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області" Предмет закупівлі: Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності (код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень). У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Відсутня довідка про досвід виконання аналогічного договору оформлена згідно вимог тендерної документації, що суперечить пп.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) 2) На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти ** Інше *** 1 2 3 4 5 6 * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) ______________________________________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників. Надана учасником довідка про працівників не відповідає формі визначеній в тендерній документації, також відсутні документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, що суперечить пп.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Документи відсутні. Учасник повинен надати На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти ** Інше *** 1 2 3 4 5 6 * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) ______________________________________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників.. 3. Інформація про відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей, підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Документ відсутній, що суперечить.п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати довідку за зразком. Зразок довідки на підтвердження відсутності підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Уповноваженій особі ДОВІДКА про відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей Ми, /найменування Учасника/ (далі - Учасник), в особі /Уповноважена особа учасника / підтверджуємо, що Замовник не має підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених в підпункті 2 пункту 45 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме підтверджуємо відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору в електронній системі закупівель. Підтверджуємо своє право надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, та довести сплату або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків*. ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали *У разі наявності відповідної підстави для відмови Учасником надається документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, яке визначено у додаток 3 та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації. Документ відсутній, що суперечить пп.3.1 .п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати підписане технічне завдання (специфікація) за формою, яке визначено у додаток 3 та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації. 3.3. Інформація про субпідрядні організації, яких учасник планує залучити, у разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Документ відсутній, що суперечить пп.3.3 п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати , довідку в довільній формі де вказати кого планує залучити, до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 1.10. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою згідно з Додатком №1.3 до тендерної документації.. Документ відсутній, що суперечить пп.1.10 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати , Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою згідно з Додатком №1.3 до тендерної документації. 1.14. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Документ відсутній, що суперечить пп.1.14 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про кінцевого беніфеціарного власника; 1.15. Довідка в довільній формі, що підтверджує згоду з усіма умовами, що вказані в проекті Додатку 4 до тендерної документації та додатками які є невід’ємними частинами даного договору. Документ відсутній, що суперечить пп.1.15 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Довідка в довільній формі, що підтверджує згоду з усіма умовами, що вказані в проекті Додатку 4 до тендерної документації та додатками які є невід’ємними частинами даного договору; 1.16. Гарантійного листа учасника з інформацією про те, що він підтверджує та гарантує, що під час поставки товарів/послуг не використовуватиме товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; Документ відсутній, що суперечить пп.1.16 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Гарантійного листа учасника з інформацією про те, що він підтверджує та гарантує, що під час поставки товарів/послуг не використовуватиме товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; 1.17. Для підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним вимогам, Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист-гарантію, яким учасник гарантує, що: - витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не включені в ціну тендерної пропозиції, а Учасник несе такі витрати самостійно; - вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів; - приймає та погоджується з усіма умовами тендерної документації, технічними вимогами (інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічної специфікації та іншими вимогами до предмета закупівлі); - тендерна пропозиція відповідає визначеним технічним вимогам (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 тендерної документації; - приймає та погоджується з істотними умовами договору, а також згоден на укладання договору за проектом, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. Документ відсутній, що суперечить пп.1.17 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Лист-гарантію, яким учасник гарантує, що: - витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не включені в ціну тендерної пропозиції, а Учасник несе такі витрати самостійно; - вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів; - приймає та погоджується з усіма умовами тендерної документації, технічними вимогами (інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічної специфікації та іншими вимогами до предмета закупівлі); - тендерна пропозиція відповідає визначеним технічним вимогам (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 тендерної документації; - приймає та погоджується з істотними умовами договору, а також згоден на укладання договору за проектом, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації; 1.19. Довідку у довільній формі про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари/послуги походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), а у разі якщо учасник є громадянином російської федерації/республіки білорусь, що проживає на території України на законних підставах, учасник надає копії документів, визначених ст. 1 Закону України «Про Громадянство України». Документ відсутній, що суперечить пп.1.19 п.4 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати Довідку у довільній формі про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари/послуги походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), а у разі якщо учасник є громадянином російської федерації/республіки білорусь, що проживає на території України на законних підставах, учасник надає копії документів, визначених ст. 1 Закону України «Про Громадянство України». Подана тендерна пропозиція учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
19.05.2025 16:57
Надати до
20.05.2025 16:57
Договір
UA-2025-05-05-013712-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№17
299 280 грн.
249 400 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності
Номенклатура
Послуги з благоустрою населених пунктів Чинадіївської селищної територіальної громади з покосу узбіч доріг комунальної власності
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Повна назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04350719

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "ЧИНАДІЇВСЬКЕ ЖЕУ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37637498

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+380505875700
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+380505875700
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності