Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)) від ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ"ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-013544-a
Id Tender 8bef91e4258a422c98931ddf36f8209c
План UA-P-2025-05-05-016574-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 17:24
Остання зміна 30.05.2025 14:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
644 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 440 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 17:24 до 14.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 17:24
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 17:24
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 12:54
до 21.05.2025 10:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 10:32
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 10:32
до 30.05.2025 14:45
Період уточнень
з 05.05.2025 17:24 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 17:24 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 12:54 до 21.05.2025 10:32
Період кваліфікації
з 15.05.2025 12:54 до 21.05.2025 10:32
Основні параметри
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
644 000 грн.
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00))
Очікувана вартість
644 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6440,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2025 12:25
Закінчення аукціону
15.05.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00))
Код ДК 021:2015
73300000-5 - Проектування та виконання НДДКР
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЕКОЛОГІФ"
Пропозиція:
620 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ"
Пропозиція:
399 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.05.2025 14:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободян Ярослав Павлович
Електронна пошта
Телефон
380933782346
Замовник
ЄДРПОУ
43942459
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул.Грушевського, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00))
Період вимог/скарг з 21.05.2025 10:32 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 12:54 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 10:32
Довідка НАЗК
21.05.2025 10:32
Повідомлення про рішення
21.05.2025 10:32
documentType.award.eligibilityDocuments
15.05.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ 19.05.2025 (дата) № 50 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-05-013544-a згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-05-013544-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «15» травня 2025 о 12:54 року відбулося розкриття тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору. За результатами розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана пропозиція учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у процедурі закупівлі UA-2025-05-05-013544-a виявлено наступні невідповідності: 1) Підпунктом 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону встановлено наступний кваліфікаційний критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір предмет якого є ДК 021:2015 (CPV): 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР. У разі відсутності прямого зазначення коду ДК 021:2015 (CPV) у договорі, аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень. Для підтвердження відповідності вказаному критерію учасник надає: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - не менше 1 копії договору, що наведено в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), засвідчену учасником з усіма додатками та додатковими угодами, та актами про надання послуг на всю суму вказану в аналогічному договорі. Не менше одного аналогічного договору, але при бажанні, Учасник має право розширити перелік виконаних аналогічних договорів. Оригінали (копії) договорів надаються для всіх договорів, які зазначені в Довідці як аналогічні.» Для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію учасником було надано документ «ясіня праліси (договір, акт).PDF» що містить договір про надання послуг №14/22 від 20.07.2025 р. із додатками та актом про приймання-передачу послуг за вказаним договором. Проте, предметом вказаного договору є консалтингові послуги щодо процедури "Визначення належності лісових територій до відповідних категорій лісів, а саме пралісів, квазіпралісів та природних лісів для Державного підприємства "Ясінянське ЛМГ". Згідно опублікованого звіту про закупівлю без використання електронної системи, державним підприємством «Ясінянське лісомисливське господарство» проведено закупівлю згідно ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-010259-a). Оскільки, зазначений предмет договору не відповідає встановленим вимогам щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підставі підпункту 1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації, є необхідним надання учасником інформації та/або документів, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) Абзацом 3 підпункту 2 пункту 1 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що: «Якщо учасник є юридичною особою, він повинен надати документи, що підтверджують наявність фахівця, який відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам, у його штаті або на умовах цивільно-правового договору. Для цього юридична особа – учасник надає: 1) Один із наступних документів (на вибір): o наказ про прийняття відповідної особи на роботу; o сканкопію трудового договору; o копію цивільно-правового договору про надання послуг; o витяг з штатного розпису; o довідку про кадровий склад, де зазначена відповідна особа.» Проте, учасником не надано жодного із вказаних документів, що підтверджують наявність у його штаті або на умовах цивільно-правового договору працівників/виконавців Шпільчак І.В., Шпарик Ю.С., Пецик О.В., Ляшук І.Я. (Довганюк), Санчак І.І. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) не менше 1 копії договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з усіма додатками та додатковими угодами, та актами про надання послуг на всю суму вказану в аналогічному договорі Аналогічним вважається договір предмет якого є ДК 021:2015 (CPV): 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР. У разі відсутності прямого зазначення коду ДК 021:2015 (CPV) у договорі, аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень; 2) Привести у відповідність довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) до новоподаних документів; 3) Документи що підтверджують наявність у штаті учасника або на умовах цивільно-правового договору працівників/виконавців Шпільчак І.В., Шпарик Ю.С., Пецик О.В., Ляшук І.Я. (Довганюк), Санчак І.І. Для цього юридична особа – учасник надає: Один із наступних документів (на вибір): o наказ про прийняття відповідної особи на роботу; o сканкопію трудового договору; o копію цивільно-правового договору про надання послуг; o витяг з штатного розпису; o довідку про кадровий склад, де зазначена відповідна особа. 4) Привести у відповідність до новоподаних документів довідку в довільній формі, що містить: o повне ім’я, посаду особи та відомості про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям (пп. 1 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації); o інформацію про її залучення до виконання предмета закупівлі; o підпис керівника учасника (та печатку, якщо використовується). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00)), UA-2025-05-05-013544-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
19.05.2025 17:20
Надати до
20.05.2025 17:20
Договір
UA-2025-05-05-013544-a-c1
Підписаний і діє
Номер
91
399 999 грн.
399 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00))
Номенклатура
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР (послуги з науково-дослідної діяльності та інвентаризації зелених насаджень, в межах реалізації Проєкту «Міські парки мають значення – новий підхід до управління міськими зеленими насадженнями в Івано-Франківську та Жешуві» в рамках Програми «Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027» (PLUA.01.03-IP.01-0012/23-00))
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43942459

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ"
Повна назва
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "ЗЕЛЕНИЙ КВАДРАТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36472611

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 14:45
-
30.05.2025 14:44
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
644 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 12:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380933782346
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
644 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 12:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380933782346
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності