Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиці Єдності в місті Козятин Вінницької області від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-013480-a
Id Tender f5890b2811c8476b98481b18e7144093
План UA-P-2025-05-05-016691-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.05.2025 17:10
Остання зміна 06.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 166 935 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 834.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 17:08 до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 17:08
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 17:08
до 14.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:49
-
Період уточнень
з 05.05.2025 17:08 до 14.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 17:08 до 14.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 15:49
Основні параметри
Поточний ремонт вулиці Єдності в місті Козятин Вінницької області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 166 935 грн.
Поточний ремонт вулиці Єдності в місті Козятин Вінницької області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Єдності в місті Козятин Вінницької області
Очікувана вартість
1 166 935 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5834,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 15:26
Закінчення аукціону
19.05.2025 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Єдності в місті Козятин Вінницької області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, вул.Єдності
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість наданих послуг та витрати (примірна форма № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані Послуги здійснюються протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
Пропозиція:
1 023 020.33 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
Пропозиція:
916 928.71 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 15:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 09:25
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Скасування
06.06.2025 00:00
необхідність змінити обсяги надання послуг за предметом закупівлі
26.05.2025 10:40
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Ільчук
Електронна пошта
Телефон
+380434220181
Замовник
ЄДРПОУ
40571817
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
22100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Козятин
Адреса
вул. Грушевського, буд.23
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулиці Єдності в місті Козятин Вінницької області
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:49 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Підпункт 1.1.2 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати: - документи, що підтверджують право власності (договір купівлі/продажу, видаткова накладна, інвентарна картка, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо) (у випадку, якщо Учасник надає документи з прив’язкою до звітного періоду, тоді документи мають бути актуальні за останній звітний період) - документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо) з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку № 15/05/01 від 15.05.2025 року, яка містить інформацію про наявність в Учасника Автомобіля самоскида МАЗ-642208 в кількості – 2 од (п.2 довідки). В графі правові підстави міститься інформація про свідоцтва про реєстрацію АМ6314СН та АМ6306СН. Свідоцтво про реєстрацію ТЗ АМ6314СН відсутнє в складі тендерної пропозиції Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями свідоцтво про реєстрацію автомобіля самоскида за номерним знаком АМ6314СН або приведену у відповідність довідку (у випадку, якщо Учасник не планує залучати дану одиницю техніки при наданні послуги). 2. Підпункт 1.1.2 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати: - документи, що підтверджують право власності (договір купівлі/продажу, видаткова накладна, інвентарна картка, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо) (у випадку, якщо Учасник надає документи з прив’язкою до звітного періоду, тоді документи мають бути актуальні за останній звітний період) - документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо) з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку № 15/05/01 від 15.05.2025 року, яка містить інформацію про наявність в Учасника вібратора в кількості 1 од.. На підтвердження права власності надано видаткову накладну №48/03 від 21.09.2023 р на перфоратор. Також в довідці міститься інформація про поливайно-мийну машину на базі автомобіля МАЗ 5516-021. На підтвердження права власності надано інвентарну картку 104 від 01.03.2020 року., яка містить інформацію про цистерну на базі Краз. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які підтверджують право власності на вібратор. Надати роз’яснення або необхідні документи щодо того, на базі якого автомобіля буде встановлена поливайно-мийна машина з дотриманням вимог пункту 1.1 або приведену у відповідність довідку. 3. Підпункт 1.1.2 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Для підтвердження підстави володіння та/або користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що зазначені в довідці учасник процедури закупівлі має надати: - документи, що підтверджують право власності (договір купівлі/продажу, видаткова накладна, інвентарна картка, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо) (у випадку, якщо Учасник надає документи з прив’язкою до звітного періоду, тоді документи мають бути актуальні за останній звітний період) - документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір суборенди, договір про надання послуг тощо) з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір 01/07/2024 про надання послуг. В реквізитах даного договору код ЄДРПОУ однаковий як в Замовника так і Виконавця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведений у відповідність договір 01/07/2024. 4. Підпункт 1.1.1 пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для надання послуг за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку № 15/05/01 від 15.05.2025 року, яка містить інформацію про наявність в Учасника котка дорожнього самохідного вібраційного Hamm HD 120VV, маса 14,6 т. Даний коток не застосовано в підсумковій відомості ресурсів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлену довідку, з якої виключити пункт 19 про даний коток. 5. Підпункт 1.2.2. пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано наказ №4 від 18.03.2025 року «Про покладення обов’язків виконроба на об’єкті: Поточний ремонт вул. Героїв Майдану в місті Козятин Вінницької області» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати наказ з об’єктом згідно предмету закупівлі. 6. Підпункт 1.2.4. пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: На водія/машиніста/оператора вказаних в довідці Учасник процедури закупівлі повинен надати скан-копії документів що посвідчують право на керування будівельними (дорожніми) машинами (посвідчення тракториста-машиніста, тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано посвідчення лише для водія Лукашик А.Я.. В довідці про наявність працівників міститься інформація про 4 водія автотранспортних засобів та 1 машиніста дорожньо-будівельних машин. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати на водіїв та машиніста вказаних в довідці скан-копії документів що посвідчують право на керування будівельними (дорожніми) машинами (посвідчення тракториста-машиніста, тощо). У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Створено
22.05.2025 10:57
Надати до
23.05.2025 10:57
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 166 935 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434220181
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 166 935 грн.
Період подання пропозицій
до 17.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380434220181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності