Показати схожі тендери

Закупівля 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-013474-a
Id Tender a6bbee0ff89445f1b196e7555472d333
План UA-P-2025-01-09-011786-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 17:08
Остання зміна 29.05.2025 11:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
70 305 965 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
351 529.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 17:07 до 13.05.2025 18:30
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 17:07
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 17:07
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:08
до 21.05.2025 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 15:11
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 15:11
до 29.05.2025 11:37
Період уточнень
з 05.05.2025 17:07 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 17:07 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:08 до 21.05.2025 15:11
Період кваліфікації
з 14.05.2025 15:08 до 21.05.2025 15:11
Основні параметри
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
70 305 965 грн.
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Назва предмета закупівлі
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Очікувана вартість
70 305 965 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
351529,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
703 059.65
Аукціон
Cтарт аукціону
14.05.2025 14:39
Закінчення аукціону
14.05.2025 15:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Пропозиція:
62 565 522.17 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
64 680 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ"
Пропозиція:
46 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.05.2025 14:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 15:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
-
-
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горбатюк Ігор Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380673044240
Замовник
ЄДРПОУ
25878206
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
54029
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Період вимог/скарг з 21.05.2025 15:11 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 15:08 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області (UA-2025-05-05-013474-a) учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ"
Документи кваліфікації
21.05.2025 15:12
Довідка НАЗК
21.05.2025 15:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ" по закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області (UA-2025-05-05-013474-a) 1. Виявлена невідповідність: Під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої особи на підписання документів Д’яченко В.Л., яким було здійснено підписання електронних документів (матеріалів та інформації), що подані у складі тендерної пропозиції на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що тип електронного підпису – удосконалений. Вимога тендерної документації: підпункт 1.3. розділу ІІІ тендерної документації: «Документи, що складаються учасником, повинні містити: - вихідний номер та дату, яка має бути не раніше дати оголошення про закупівлю, - посилання на предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі, - власноручний підпис учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис), відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладеної невідповідності учасник повинен здійснити накладення кваліфікованого електронного підпису на кожен документ (матеріал та інформацію), що поданий у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель, або здійснити надання документів до тендерної пропозиції які засвідчені власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника з врахуванням вимог підпункту 1.3. розділу ІІІ ТД. 2. Виявлена невідповідність: Під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи Д’яченко В.Л. (далі - підписувач) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що тип носія особистого ключа підписувача – незахищений, а тип підпису – удосконалений. Вимога тендерної документації: підпункт 1.4. розділу ІІІ тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування юридичної особи та посада, тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладеної невідповідності Учасник повинен здійснити накладення кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію з врахуванням вимог підпункту 1.4. розділу ІІІ ТД. 3. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», надано Довідку про наявність техніки від 13.05.2025р. № 1/5 (далі – Довідка), проте у графі 6 Довідки не зазначена інформація щодо документу, що підтверджує правовий статус, що не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (надалі – Довідка) згідно нижченаведеної форми: № з/п Назва/ найменування Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус* 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди (найму), лізингу та/або інший документ, передбачений законодавством України) відповідно до графи 5 Таблиці.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про наявність техніки із зазначенням повної інформації відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації 4. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», надано Довідку про наявність техніки вих. № 1/5 від 13.05.2025р., у якій у пункті 1 зазначено інформацію щодо типу/марки/моделі/року випуску загальний вантажний бортовий MERCEDES BENZ SPRINTER 316 CDI, 2012 р. у кількості 2 одиниць, при цьому в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини тощо) та/або інший реєстраційний документ, що свідчить про державну/відомчу реєстрацію однієї з двох одиниць MERCEDES BENZ SPRINTER 316 CDI саме 2012 року випуску. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (надалі – Довідка) згідно нижченаведеної форми: № з/п Назва/ найменування Тип /марка/модель, рік випуску Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус* 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди (найму), лізингу та/або інший документ, передбачений законодавством України) відповідно до графи 5 Таблиці. В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) наступні транспортні засоби (машини, механізми) у кількості, не менше ніж зазначено в таблиці: № з/п Найменування машини або механізму Одиниця виміру Кількість 1 Транспортні засоби для перевезення інструменту, знаків, робітників од 3 2 Машина маркірувальна та/або дорожньо-розмічальна машина та/або розмічувальна машина, та/або дорожня маркувальна машина та/або машина для нанесення дорожньої розмітки тощо од 3 3 Машина поливально-мийна та/або підмитально-прибиральна тощо од 1 В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та/або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів з урахуванням підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 5. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції надано документи, а саме трудові книжки, частини яких викладено іншою мовою, ніж українська. При цьому не надано переклад на українську мову. Вимога тендерної документації: підпункт 7.2. пункту 7 Розділу І тендерної документації: «7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання в складі тендерної пропозиції документів/інформацій складених мовою іншою ніж українська мова, або якщо частина документу/інформації викладена іншою мовою, ніж українська, такі документи/інформації (частини документів/інформацій) повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - переклади частин трудових книжок у відповідності до вимог підпункту 7.2. пункту 7 Розділу І тендерної документації. 6. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 13.05.2025р. №1/7 (далі – Довідка). Проте, на працівників, вказаних у Довідці в рядках 1, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 не надано трудових книжок. Вимога тендерної документації: підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації: «2.1 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі згідно нижченаведеної форми: № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Досвід роботи на відповідній посаді, (роки) * 1 2 3 4 5 … На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для (надання послуг) виконання робіт за предметом закупівлі.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 7. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 13.05.2025р. №1/7 (далі – Довідка). Проте, на працівника, вказаного в Довідці в рядку 13 (дорожній робітник – Шматков Олексій Олегович) не надано наказ про призначення на посаду/ суміщення посад. Вимога тендерної документації: пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.1 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі згідно нижченаведеної форми: № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Досвід роботи на відповідній посаді, (роки) * 1 2 3 4 5 … На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для (надання послуг) виконання робіт за предметом закупівлі.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - наказ про призначення на посаду/ суміщення посад дорожнього робітника Шматкова Олексія Олеговича відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 8. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції надано сканкопію Статуту (нова редакція), який затверджено 24.06.2020року. При цьому зазначений документ не містить відмітки державного реєстратора та учасником не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, чим порушено вимоги підпункту 1.2.пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації: «1.2. ...Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту). ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. 9. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації надано лист – згоду від 13.05.2025 №3/3. Проте, наданий учасником лист – згода не містить інформацію, зокрема про те, що саме усі фізичні особи, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції (включаючи їх прізвища, імена, по батькові, паспортні дані, реєстраційні номери облікових карток платників податків, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо) надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, включаючи дії щодо їх обробки (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання повного права обробки цих персональних даних Замовником з метою проведення процедури закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” в обсягах і в порядку, визначеному чинним законодавством України, включаючи випадки оприлюднення окремих даних на Веб-порталі Уповноваженого органу – www.prozorro.gov.ua та надання уповноваженим органам державної влади, а також були письмово проінформовані про використання їх персональних даних у такий спосіб. Вимога тендерної документації: підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації: «1.3. Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних», який містить наступну інформацію: Учасник (вказати найменування юридичної особи/ ПІБ фізичної особи, якщо учасник – фізична особа) гарантує, що в порядку, визначеному Законом України “Про захист персональних даних” та іншими актами законодавства України усі фізичні особи, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції (включаючи їх прізвища, імена, по батькові, паспортні дані, реєстраційні номери облікових карток платників податків, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо) надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, включаючи дії щодо їх обробки (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання повного права обробки цих персональних даних Замовником з метою проведення процедури закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” в обсягах і в порядку, визначеному чинним законодавством України, включаючи випадки оприлюднення окремих даних на Веб-порталі Уповноваженого органу – www.prozorro.gov.ua та надання уповноваженим органам державної влади, а також були письмово проінформовані про використання їх персональних даних у такий спосіб.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи (осіб) учасника процедури закупівлі складений відповідно до вимог підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації. 10. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (надалі – Довідка) за № 3/4 від 13.05.2025р. В підтвердження інформації, наданої в Довідці, серед іншого, надано сканкопії Договору субпідряду № 5М-22 від 30.06.2022 року (надалі -Договір) з терміном дії Договору до 31 серпня 2022 року. При цьому надані в складі пропозиції довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) датовані серпнем-жовтнем 2023 року та не можуть бути ідентифіковані як підтвердження виконання Договору так як дата останніх зафіксована поза межами дії Договору та вартість останніх значно перевищує вартість Договору. Вимога тендерної документації: підпункт 3.1. пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації: «3.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1) Аналогічний* (аналогічні) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно). 2) Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3) Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. …. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів робіт/послуг та в обсягах, не менш ніж: № 3/п. Найменування Одиниця виміру Кількість 1 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки км 561,00 2 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки м2 3810,00 …». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням достовірної інформації відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації та/або, - Аналогічний (аналогічні) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору) відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації та/або, - Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та/або, - Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та/або, - Інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 11. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (надалі – Довідка) за № 3/4 від 13.05.2025р. В підтвердження інформації, наданої в Довідці, серед іншого, надано сканкопію Договору субпідряду № 5М-22 від 30.06.2022 року (надалі -Договір). При цьому ціна Договору, що зазначена в пункті 2 Довідки не відповідає ціні, що зазначена у пункті 3.1. Договору. Вимога тендерної документації: підпункт 3.1. пункту 3. Додатку 1 до тендерної документації: «3.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1)Аналогічний* (аналогічні) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно). 2)Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3)Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. …». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням достовірної інформації відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації та/або, - Аналогічний (аналогічні) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору) відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації та/або, - Інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 12.Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 13.05.2025р. №3/4 (далі – Довідка). На підтвердження інформації, наведеної в Довідці учасником, серед іншого, надано, сканкопію договору субпідряду, укладеного між ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТПОСТАЧ» та ТОВ «УКРКВАРЦ» №4-24КД від 12.06.2024р. (далі - Договір) та акти (форма №Кб-2в(УПВ)) і Довідки (форма №КБ-3) в підтвердження виконання Договору. Проте, частина обсягів робіт (28,307 км і 152м2), що зазначена в графі «Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт» Довідки не є підтвердженням виконання Договору, виходячи з форм №Кб-2в(УПВ), наданих учасником. Вимога тендерної документації: пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації: «3.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1)Аналогічний* (аналогічні) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно). 2)Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3)Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. ...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням достовірної інформації у відповідності до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
19.05.2025 16:44
Надати до
20.05.2025 16:44
Договір
UA-2025-05-05-013474-a-a1
Підписаний і діє
Номер
10-Б
46 899 998.4 грн.
39 083 332 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Номенклатура
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 листопада 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25878206

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКВАРЦ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34880481

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.05.2025 11:37
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000044
Дата створення проекту
10.06.2025 14:35
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 15:10
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 12:34
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2025 № 64-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 10.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.06.2025 № 64-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-05-05-013474-a 05.05.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 15:10
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.05.2025 № 2/12/2025), із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 08.05.2025 (протокол № 3/12/2025); перелік змін до тендерної документації; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРКВАРЦ» (далі – ТОВ «УКРКВАРЦ»); повідомлення з вимогою про усунення порушення ТОВ «УКРКВАРЦ» у строк до 20.05.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.05.2025 № 5/12/2025; повідомлення про намір укласти договір; договір від 29.05.2025 № 10-Б; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 12:34
Документи висновку
23.06.2025 12:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-013474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.06.2025 12:15
Орган перевірки
17.06.2025 00:00
Документи повідомлення
11.06.2025 12:15
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-013474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до частини 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Враховуючи вищевикладене, прошу надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах, визначених тендерною документацією. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.06.2025 12:25
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 12:26
-
Відповідь
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 1) Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки є засобом організації дорожнього руху. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі та з врахуванням наступних документів: - ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання; - Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198; - Наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт»; - ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва; - НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг; - ДСТУ 3587-2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану; - П Г.1-218-113:2009 Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України; - ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови; - СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; - СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; - СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості»; - СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»; - Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 р. № 273; - Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753; - Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, Галузеві розрахунки витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування, які затверджені наказом № Н-275/11-02 Державного агентства автомобільних доріг України від 18.11.2022; - ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки; - ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови; - ДСТУ 8749:2017 «Безпека дорожнього руху. Організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт». - Кошторисна документація «Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області», затверджена наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області №17-О від 28.04.2025 (далі – кошторисна документація). Нормативні документи: ДСТУ 8747:2017, Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198, Наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7, ДБН А.3.1-5:2016, НПАОП 63.21-1.01-09, ДСТУ 7168:2010, ДСТУ 8749:2017, ДСТУ 3587-2022, П Г.1-218-113:2009, ДСТУ 2587:2021, СОУ 42.1-37641918-089:2012, СОУ 42.1-37641918-116:2014, СОУ 42.1-37641918-117:2014, СОУ 42.1-37641918-095:2012, Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 р. № 273, Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджена наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753, Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, Галузеві розрахунки витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування, які затверджені наказом № Н-275/11-02 Державного агентства автомобільних доріг України від 18.11.2022, ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки наявні в загальному доступі в мережі Інтернет на офіційних державних ресурсах. Дефектний акт, складові кошторисної документації, що обґрунтовують технічні та якісні характеристики, а саме локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів та відомість обсягів робіт (BoQ) є складовою тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку кошторисної документації. Розрахунок очікуваної вартості, зведений кошторисний розрахунок додаються. Слід зазначити, що відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Акцентуємо вашу увагу на тому, що матеріальні ресурси (будівельні матеріали) не є предметом даної закупівлі, предметом закупівлі є саме послуги, які і є предметом дослідження моніторингу. Запитувані Держаудитслужбою інформації та документи щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості надані Службою в повному обсязі. 2) Стосовно інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – ПКМУ №710), яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Так як ПКМУ №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 8 якого регламентує порядок здійснення моніторингу закупівель. Одночасно, Замовник є юридичною особою, яка дотримується як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства про законне та ефективне використання державних коштів. З метою підтвердження останнього, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 ПКМУ №710 https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/55612/73574.html Також додатково повідомляємо, що інформація щодо бюджетного призначення на сторінці власного веб-сайту Замовником не зазначається, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Рішеня
16.06.2025 16:31
Замовник
Документи повідомлення
16.06.2025 16:32
-
16.06.2025 16:32
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-013474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРКВАРЦ» виявив невідповідності в документах його тендерної пропозиції та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення (далі - повідомлення) до 20.05.2025. Зокрема, в повідомленні Замовник зазначив, що на порушення вимог підпункту 7.2. пункту 7 розділу І тендерної документації «учасником в складі тендерної пропозиції надано документи, а саме трудові книжки, частини яких викладено іншою мовою, ніж українська. При цьому не надано переклад на українську мову». У зв’язку з вище зазначеним прошу пояснити: 1. Яким чином учасник ТОВ «УКРКВАРЦ» виправив виявлені Замовником невідповідності в його тендерній пропозиції, зокрема, в частині надання перекладу трудової книжки дорожнього робітника Гриненко Олексія Валерійовича у відповідності до вимог підпункту 7.2. пункту 7 розділу І тендерної документації? У відповіді прошу вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ. 2. У разі відсутності в електронній системі трудової книжки дорожнього робітника Гриненко Олексія Валерійовича з перекладом на українську мову у відповідності до вимог підпункту 7.2. пункту 7 розділу І тендерної документації, прошу пояснити, чому Замовником не прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ» через не виправлення виявленої замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.06.2025 17:22
Орган перевірки
20.06.2025 00:00
Документи повідомлення
16.06.2025 17:22
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-013474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ, підпунктів 2.15 та 2.16 пункту 2 Додатку 7 до тендерної документації Замовник зобов’язав учасників у складі тендерної пропозиції надати: - «Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ та згідно форми згідно Додатку 6 до тендерної документації»; - «Діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності». Зважаючи на вище зазначене, прошу пояснити, яким чином учасник ТОВ «УКРКВАРЦ» підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції вищезазначеним вимогам Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції електронної банківської гарантії відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ та згідно форми згідно Додатку 6 до тендерної документації, а також діючої ліцензії на здійснення банківської діяльності? Прошу зазначити назви файлів тендерної пропозиції ТОВ «УКРКВАРЦ», в яких містяться вищевказані документи (електронна банківська гарантія та діюча ліцензія на здійснення банківської діяльності). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.06.2025 15:10
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 15:11
-
Відповідь
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі умов частини 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможцем закупівлі ТОВ "УКРКВАРЦ" на виконання умов тендерної документації надано: - оригінал банківської гарантії № GC/01/54914 від 28.05.2025р., що видана АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»; - засвідчені належним чином копію банківської гарантії № GC/01/54914 від 28.05.2025р. та копію банківської ліцензії АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»; - копія довіреності, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином. Скан – копії зазначених документів додаються.
Рішеня
17.06.2025 15:56
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. 1) Щодо виправлення учасником ТОВ «УКРКВАРЦ» виявлених Замовником невідповідностей в його тендерній пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРКВАРЦ» (далі - Учасник) Замовником, серед іншого було виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах, що подані останнім у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, після чого Замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення (далі - Повідомлення) до 16:44 год 20.05.2025р. Так, в ході розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником виявлено відсутність документів щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: - трудових книжок (пункт 6 Повідомлення); - перекладів деяких трудових книжок з числа наданих (пункт 5 Повідомлення); - наказу про призначення на посаду/суміщення посад дорожнього робітника – Шматкова Олексія Олеговича (пункт 7 Повідомлення). Слід зауважити, що для усунення невідповідності, визначених пунктом 6 Повідомлення, Учасник мав надати: - трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, та/або - інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. Учасником на виконання вимоги про усунення невідповідностей надано саме «інші документи з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей», серед яких: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (оновлена) (далі - Довідка про працівників) (назва файлу 1.6 Додаток 1 - Довідка про наявність працівників.docx, дата та час завантаження на веб-портал prozorro.gov.ua 20 травня 2025 15:53, який підписаний кваліфікованим електронним підписом 1.6 Додаток 1 - Довідка про наявність працівників.docx.p7s); - трудові книжки, на всіх працівників, що зазначені в Довідці про працівників; - накази про призначення на посаду/суміщення посад на всіх працівників, що зазначені в Довідці про працівників. Замовником при розгляді поданої тендерної пропозиції Учасника з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, зокрема визначених пунктом 6 Повідомлення, встановлено, що Учасником в наданій Довідці про працівників відсутня інформація щодо наявності дорожнього робітника Гриненко Олексія Валерійовича, а тому, як наслідок, відсутня потреба в документальному підтвердженні наявності останнього, в тому числі в наданні перекладу трудової книжки. Отже, Учасник виправив виявлені Замовником невідповідності в його тендерній пропозиції шляхом надання оновлених інформацій та документів, в тому числі стосовно невідповідності, визначеної пунктом 5 Повідомлення. Слід зазначити, що частиною 16 статті 29 Закону визначено, яку інформацію має містити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, одночасно жодний законодавчий та/або нормативний акт в сфері публічних закупівель не зобов’язує учасника надавати на виправлення виявлених невідповідностей виключно ті документи, що зазначені замовником в повідомленні про виявлені невідповідностей. Закон визначає загальний порядок - учасник виправляє виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. З цього питання з 2020 року існує стала практика з розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2) Щодо рішення Замовника за результатами розгляду виправлених учасником ТОВ «УКРКВАРЦ» невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі, коли, зокрема, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так як Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення учасниками виявлених невідповідностей, Замовником розглянуто пропозицію Учасника з урахуванням інформацій та документів, що були подані в складі тендерної пропозиції та нових документів та інформацій, поданих на виправлення виявлених невідповідностей. За результатами розгляду Замовник дійшов висновку щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації, зокрема вимогам підпункту 7.2. пункту 7 розділу І останньої. Враховуючи, що Учасником в повній мірі виправлено всі невідповідності, що зазначені у Повідомленні, Замовник ствердно зауважує, що відхилення тендерної пропозиції Учасника в даному випадку було б таким, що суперечить чинному законодавству в сфері публічних закупівель.
Рішеня
19.06.2025 15:13
Замовник
Документи повідомлення
19.06.2025 15:13
-
Відповідь
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відновлення (нанесення) горизонтальної дорожньої розмітки на автомобільних дорогах загального користування державного значення Миколаївської області
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті. Учасник ТОВ «УКРКВАРЦ» підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції вимогам Замовника в частині надання забезпечення тендерної пропозиції шляхом надання в складі останньої всіх запитуваних Замовником документів. Електронна банківська гарантія, діюча ліцензія на здійснення банківської діяльності, витяг з державного реєстру банків, довіреність на працівника банківської установи, який підписав гарантію та копія наказу про призначення працівника банківської установи містяться в архівному файлі: 47503 ТОВ УКРКВАРЦ p7s.7z, що завантажений Учасником в складі тендерної пропозиції. Звертаємо вашу увагу, що для перегляду вище зазначених документів та інформацій, необхідно завантажити та розпакувати архівний файл за допомогою програми-архіватора або вбудованих інструментів інформаційної системи.
Рішеня
20.06.2025 13:30
Замовник
Документи повідомлення
20.06.2025 13:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 305 965 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 18:30
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380673044240
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 305 965 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 18:30
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380673044240
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності