Показати схожі тендери

Закупівля Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні) від ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-012991-a
Id Tender 19bb9292a31941a7848ee711d9a1462b
План UA-P-2024-09-19-014225-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.05.2025 16:41
Остання зміна 16.06.2025 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
841 948.78 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 209.74 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 16:40 до 26.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 16:40
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 16:40
до 23.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:20
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 14:47
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 05.05.2025 16:40 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 16:40 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:20
Основні параметри
Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Замовником визначені розміри шин, індекси навантаження та швидкості, сезонність, типи шин та комплектність поставки враховуючи типи автотранспортних засобів (легкові та пасажирські автомобілі, вантажні автомобілі, автобуси), а також, вимоги (рекомендації) заводів-виробників автотранспортних засобів, на яких ці шини будуть встановлені. Придбання та використання замовлених шин (товару) забезпечить безпечну експлуатацію автотранспортних засобів філій ДП «АМПУ» відповідно до «Правил експлуатації колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства Інфраструктури України 26.07.2013 № 550, «Правил технічної експлуатації коліс та пневматичних шин колісних транспортних засобів категорій L, M, N, O та спеціальних машин, виконаних на їх шасі», затверджених наказом Міністерства Інфраструктури України 26.07.2013 № 549, «Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України 20.05.2006 № 488 (зі змінами та доповненнями). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних отриманих цінових пропозицій. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом було направлено листи-запити постачальникам шин, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. На підставі отриманих цінових пропозицій визначена середня ринкова вартість шин. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
841 948.78 грн.
Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)
Назва предмета закупівлі
Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)
Примітки
товар за кодом ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)
Очікувана вартість
841 948.78 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4209,74
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 14:45
Закінчення аукціону
27.05.2025 15:20
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 16 (штуки)
Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Опис предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 171 (штуки)
Автомобільні шини
Опис предмета закупівлі
Автомобільні шини
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
171
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Опис предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №4 8 (штуки)
Шини для вантажних автомобілів
Опис предмета закупівлі
Шини для вантажних автомобілів
Код ДК 021:2015
34352100-0 - Шини для вантажних автомобілів
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №5 11 (штуки)
Шини для автобусів
Опис предмета закупівлі
Шини для автобусів
Код ДК 021:2015
34352200-1 - Шини для автобусів
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Філією оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату поставленого Товару, за умови наявності підписаної Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар, що підлягає оплаті, товарно-транспортної накладної та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально в додатку 4 до тендерної документації).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Замовлення на відповідну партію Товару (детально в додатку 4 до тендерної документації).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
746 211.85 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Престиж"
Пропозиція:
831 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС"
Пропозиція:
726 253 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ"
Пропозиція:
805 555 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 14:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пасічна Катерина
Електронна пошта
Телефон
380487759516
Сайт:
http://uspa.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38727770
Повна назва
ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Берестейський, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Шини до легкових, вантажних транспортних засобів та автобусів (літні та всесезонні)
Період вимог/скарг з 30.05.2025 14:47 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:20 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідальним підрозділом за закупівлю – технічною службою апарату управління ДП «АМПУ», надано службовий лист вх. № УО-303 від 28.05.2025 року, щодо розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207, в яких зазначено, що пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207 відповідає кваліфікаційним критеріям, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених тендерною документацією, але не відповідає технічним вимогам, які висуває замовник до предмета закупівлі. Також, служба аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надала службову записку вх. № УО-300 від 27.05.2025, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207. Аналізом відомостей стосовно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207, наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-308 від 29.05.2025, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Фінансовим відділом апарату управління ДП «АМПУ», надано службову записку вх. № УО-304 від 28.05.2025 року, що забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надане учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207 відповідає вимогам тендерної документації та формі забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в додатку 8 до тендерної документації. За результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, на підставі вищезазначених службових листів та службових записок, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207 підлягає відхиленню з наступних підстав: Відповідно до вимог п.п. 3.1 п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), учасник в електронній системі закупівель повинен надати інформацію/документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: Заповнену* у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з вимогами Додатку 1 до ТД. * При оформленні порівняльної таблиці характеристик Товару, що пропонується Учасником до постачання, словосполучення «не менше», «не більше», «не нижче», «не вище», «та/або», «або» тощо - не використовувати. Обов’язково зазначати конкретні цифри/текст щодо технічних характеристик Товару. Значення індексу швидкості та індексу навантаження шин, які пропонуються до постачання, має бути не нижчим (не гіршим), ніж показники, зазначені в технічній специфікації. При оформленні пропозиції, у графі «Найменуванні товару, познака розміру» чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо, згідно даних бухгалтерського обліку. Найменування товару (у т.ч. познака розміру, модель тощо), які вказані Учасником у Порівняльній таблиці, в разі визначення Учасника переможцем відкритих торгів, будуть внесені до договору та запропонований Учасником товар із зазначеними характеристиками обов’язковий до постачання. В разі якщо пропонується «еквівалент», характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути не гірші, всі характеристики товару, що вимагається Замовником. Для перевірки характеристик запропонованого товару встановленим технічним вимогам (технічній специфікації) замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація щодо товару, який пропонується до постачання, всі технічні та якісні характеристики запропонованих товарів повинні відповідати усім технічним та якісним характеристикам, які встановив замовник в Тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207 у складі своєї тендерної пропозиції подано Технічну специфікацію (технічні вимоги) від 16 травня 2025 року № 16-05-239, однак у ході перевірки, встановлено наступне: - у пункті 19 Порівняльної таблиці Технічної специфікації (технічні вимоги) від 16 травня 2025 року № 16-05-239 замовником вимагається Товар: Шина 225/65R16C, індекс навантаження 112/110, індекс швидкості R. Однак, учасником, у Технічної специфікації, запропонований Товар: Шина 235/65R16C 115/113R Vimero-Van Premiorri, індекс навантаження 115/113, індекс швидкості R. Тобто, розмір запропонованого учасником Товару не відповідає вимогам Додатку 1 до ТД; - у пункті 24 Порівняльної таблиці Технічної специфікації (технічні вимоги) від 16 травня 2025 року № 16-05-239 учасником запропоновано товар з такими характеристиками: «Шина 260R508 (9.00 R20) 144/142К HS268 Taitong н.ш. 16 (універсальна), але встановлена замовником вимога: «Шина 9.00 R20 або 260R508 (універсальна)», отже не можливо встановити конкретного визначення технічного параметру товару, який пропонується до постачання Учасником, що не відповідає вимогам замовника у цій частині. Отже, технічні характеристики запропонованих учасником товарів, а саме за пунктами 19 та 24 Порівняльної таблиці Технічної специфікації (технічні вимоги) від 16 травня 2025 року № 16-05-239 не відповідають технічним характеристикам, які встановлені замовником до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до ТД. Таким чином, завантажена учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207 Технічна специфікація (технічні вимоги) від 16 травня 2025 року № 16-05-239 не відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025. Відповідно до п.43 Постанови: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується. У зв’язку з зазначеним, механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується і до інших невідповідностей учасника, допущених у поданій тендерній пропозиції. Крім того: - усі документи/файли які надані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207, у тендерній пропозиції, подані ним у формі електронного документу але без накладання електронного підпису на кожен електронний документ, що є порушенням Розділу 1 частина ІІІ ТД та Додатку 3 до ТД. Враховуючи вищенаведене, з урахуванням вищезазначених службових листів та службових записок, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС", ідентифікаційний код: 42819207 та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені: - абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
30.05.2025 14:47
Повідомлення про рішення
27.05.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:13 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 14:47 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідальним підрозділом за закупівлю – технічною службою апарату управління ДП «АМПУ», надано службовий лист вх. № УО-316 від 03.06.2025 року, щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553, в яких зазначено, що пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 відповідає кваліфікаційним критеріям, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених тендерною документацією, але не відповідає технічним вимогам, які висуває замовник до предмета закупівлі. Також, служба аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надала службову записку вх. № УО-318 від 03.06.2025, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553. Аналізом відомостей стосовно ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553, наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-318/1 від 03.06.2025, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Фінансовим відділом апарату управління ДП «АМПУ», надано службову записку вх. № УО-320 від 04.06.2025 року, що забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надане учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 відповідає вимогам тендерної документації та формі забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в додатку 8 до тендерної документації. За результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, на підставі вищезазначених службових листів та службових записок, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 підлягає відхиленню з наступних підстав: Відповідно до вимог п.п. 3.1 п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), учасник в електронній системі закупівель повинен надати інформацію/документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: Заповнену* у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з вимогами Додатку 1 до ТД. * При оформленні порівняльної таблиці характеристик Товару, що пропонується Учасником до постачання, словосполучення «не менше», «не більше», «не нижче», «не вище», «та/або», «або» тощо - не використовувати. Обов’язково зазначати конкретні цифри/текст щодо технічних характеристик Товару. Значення індексу швидкості та індексу навантаження шин, які пропонуються до постачання, має бути не нижчим (не гіршим), ніж показники, зазначені в технічній специфікації. При оформленні пропозиції, у графі «Найменуванні товару, познака розміру» чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо, згідно даних бухгалтерського обліку. Найменування товару (у т.ч. познака розміру, модель тощо), які вказані Учасником у Порівняльній таблиці, в разі визначення Учасника переможцем відкритих торгів, будуть внесені до договору та запропонований Учасником товар із зазначеними характеристиками обов’язковий до постачання. В разі якщо пропонується «еквівалент», характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути не гірші, всі характеристики товару, що вимагається Замовником. Для перевірки характеристик запропонованого товару встановленим технічним вимогам (технічній специфікації) замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація щодо товару, який пропонується до постачання, всі технічні та якісні характеристики запропонованих товарів повинні відповідати усім технічним та якісним характеристикам, які встановив замовник в Тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025. Учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 у складі своєї тендерної пропозиції подано Порівняльну таблицю Технічна специфікація (технічні вимоги) від 23.05.2025 року № 135-13, однак у ході перевірки, встановлено наступне: - у пункті 24 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 9.00 R20 або 260R508 (універсальна). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 9.00R20 Onyx HO616. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, є універсальною; - у пункті 25 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 14.00-20 або 14.00R20 (універсальна). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 14.00-20 Росава ОИ-25. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, є універсальною; - у пункті 26 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 295/80 R22,5 (рульова вісь). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 295/80 R22,5 Lanvigator S201. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, призначена для встановлення на рульову вісь; - у пункті 27 Порівняльної таблиці Замовником вимагається Товар: Шина 295/80 R22,5 (ведуча вісь). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Автошина 295/80 R22,5 Royal Black RD801. Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, призначена для встановлення на ведуча вісь. Отже, технічні характеристики запропонованих учасником товарів, а саме за пунктами 24-27 Порівняльної таблиці Технічної специфікації (технічні вимоги) від 23.05.2025 року № 135-13 не відповідають технічним характеристикам, які встановлені замовником до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до ТД. Таким чином, завантажена учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 Порівняльна таблиця Технічна специфікація (технічні вимоги) від 23.05.2025 року № 135-13 не відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025. Відповідно до п.43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується. У зв’язку з зазначеним, механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується і до інших невідповідностей учасника, допущених у поданій тендерній пропозиції. Крім того: - документи/файли, крім Досвід виконання.pdf.asice (1).zip, які надані учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 , у тендерній пропозиції, подані ним у формі електронного документу але без накладання електронного підпису на кожен електронний документ, що є порушенням Розділу 1 частина ІІІ ТД та Додатку 3 до ТД; - учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553, у складі тендерної пропозиції не надано у довільній формі згоду з проектом договору, що не відповідає вимогам п. 6 Додатку 3 до ТД. Враховуючи вищенаведене, з урахуванням вищезазначених службових листів та службових записок, протоколу засідання робочої групи від 05.06.2025, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", ідентифікаційний код: 37976553 та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені: - абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 10.06.2025 16:54 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:13 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідальним підрозділом за закупівлю – технічною службою апарату управління ДП «АМПУ», надано службовий лист вх. № УО-329 від 06.06.2025 року, щодо розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096, в якому зазначено, що пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096 не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених тендерною документацією. Також, служба аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надала службову записку вх. № УО-326 від 06.06.2025, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096. Аналізом відомостей стосовно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096, наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-333 від 09.06.2025, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Фінансовим відділом апарату управління ДП «АМПУ», надано службову записку вх. № УО-334 від 09.06.2025 року, що забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надане учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096 відповідає вимогам тендерної документації та формі забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в додатку 8 до тендерної документації. За результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, на підставі вищезазначених службових листів та службових записок, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096 підлягає відхиленню з наступних підстав: Відповідно до вимог п.п. 3.1 п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), учасник в електронній системі закупівель повинен надати інформацію/документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: Заповнену* у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з вимогами Додатку 1 до ТД. * При оформленні порівняльної таблиці характеристик Товару, що пропонується Учасником до постачання, словосполучення «не менше», «не більше», «не нижче», «не вище», «та/або», «або» тощо - не використовувати. Обов’язково зазначати конкретні цифри/текст щодо технічних характеристик Товару. Значення індексу швидкості та індексу навантаження шин, які пропонуються до постачання, має бути не нижчим (не гіршим), ніж показники, зазначені в технічній специфікації. При оформленні пропозиції, у графі «Найменуванні товару, познака розміру» чітко зазначити назву Товару Шина, познаку розміру, модель тощо, згідно даних бухгалтерського обліку. Найменування товару (у т.ч. познака розміру, модель тощо), які вказані Учасником у Порівняльній таблиці, в разі визначення Учасника переможцем відкритих торгів, будуть внесені до договору та запропонований Учасником товар із зазначеними характеристиками обов’язковий до постачання. В разі якщо пропонується «еквівалент», характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути не гірші, всі характеристики товару, що вимагається Замовником. Для перевірки характеристик запропонованого товару встановленим технічним вимогам (технічній специфікації) замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація щодо товару, який пропонується до постачання, всі технічні та якісні характеристики запропонованих товарів повинні відповідати усім технічним та якісним характеристикам, які встановив замовник в Тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096 у складі своєї тендерної пропозиції подано Порівняльну таблицю Технічна специфікація (технічні вимоги) від 26.05.2025 року № 21-05/25-Т, однак у ході перевірки, встановлено наступне: - у пункті 2 Порівняльної таблиці Технічної специфікації Замовником вимагається Товар: Шина 185/75R16C, ТТ або TL, з камерою, тип вентиля - ЛБ. Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Шина 185/75 R16C 104/102R Vimero-Van (PREMIORRI), TL, тип вентиля - ЛБ. Тобто, Учасником не вказано комплектність поставки Товару – з камерою; - у пункті 24 Порівняльної таблиці Технічної специфікації Замовником вимагається Товар: Шина 9.00 R20 або 260R508 (універсальна). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Шина 9,00 R20 144/142K (16PR) VI-616 з камерою та обідною стрічкою (Ovation). Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, є універсальною; - у пункті 25 Порівняльної таблиці Технічної специфікації Замовником вимагається Товар: Шина 14.00-20 або 14.00R20 (універсальна). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Шина 14,00-20 ОИ-25 АМ 145G РК-5А НС10 з камерою без обідної стрічки (Росава). Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, є універсальною; - у пункті 26 Порівняльної таблиці Технічної специфікації Замовником вимагається Товар: Шина 295/80 R22,5 (рульова вісь). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Шина 295/80 R22,5 154/151M RS201 M+S (RoyalBlack). Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, призначена для встановлення на рульову вісь; - у пункті 27 Порівняльної таблиці Технічної специфікації Замовником вимагається Товар: Шина 295/80 R22,5 (ведуча вісь). Учасником, у Порівняльної таблиці, запропонований Товар: Шина 295/80 R22,5 154/151M RD801 M+S, 3PMSF (RoyalBlack). Однак, Учасником не вказано, що автошина, яка пропонується до постачання, призначена для встановлення на ведуча вісь. Отже, технічні характеристики запропонованих учасником товарів, а саме за пунктами 2, 24-27 Порівняльної таблиці Технічної специфікації (технічні вимоги) від 26.05.2025 року № 21-05/25-Т не відповідають технічним характеристикам, які встановлені замовником до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до ТД. Таким чином, завантажена учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096 Порівняльна таблиця Технічна специфікація (технічні вимоги) від 26.05.2025 року № 21-05/25-Т не відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ» від 05.05.2025 в новій редакції від 19.05.2025. Відповідно до п.43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується. У зв’язку з зазначеним, механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується і до інших невідповідностей учасника, допущених у поданій тендерній пропозиції. Крім того: - учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", у складі тендерної пропозиції подані документи, які безпосередньо підготовлені Учасником та підписані удосконаленим електронним підписом, що не відповідає встановленим вимогам пункту 1 Розділу ІІІ ТД та Додатку 3 до ТД; - учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", у складі тендерної пропозиції надано Довідку б/н, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, в якій учасником зазначено про часткове виконання договору, що не відповідає вимогам. п.п. 1.1. п. 1 Додатку 3 до ТД. Враховуючи вищенаведене, з урахуванням вищезазначених службових листів та службових записок, протоколу засідання робочої групи від 10.06.2025, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛМЕХКОНСТРАКТ", ідентифікаційний код: 41130096 та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені: - абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:54
Повідомлення про рішення
05.06.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 16:54 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:54
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
841 948.78 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759516
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
841 948.78 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759516
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності