Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г. від Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-010475-a
Id Tender 56f4f2b68d524c58854462acaa170543
План UA-P-2025-05-05-006386-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 16:05
Остання зміна 22.05.2025 11:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
630 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 16:05 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 16:05
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 16:05
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00
до 14.05.2025 10:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 10:26
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 10:26
до 22.05.2025 11:10
Період уточнень
з 05.05.2025 16:05 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 16:05 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 14.05.2025 10:26
Період кваліфікації
з 13.05.2025 00:00 до 14.05.2025 10:26
Основні параметри
Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
630 000 грн.
Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г.
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г.
Очікувана вартість
630 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, м.Київ, проспект Червоної Калини 93-Г
Дата постачання по
31.12.2025 15:25
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д."
Пропозиція:
614 605.16 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Суровова Ксенія Павлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380445305367
Факс
+380445300660
Замовник
ЄДРПОУ
22906882
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Поштовий індекс
02232
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
проспект Володимира Маяковського,буд.93-Г
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г.
Період вимог/скарг з 14.05.2025 10:26 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 00:00 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 10:26
Довідка НАЗК
14.05.2025 10:26
Повідомлення про рішення
14.05.2025 10:24
Пропозиція, що перемогла
13.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-05-010475-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27
614 605.16 грн.
512 170.97 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г.
Номенклатура
Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22906882

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д."
Повна назва
ТОВ "НІКА САН Л.Т.Д."
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38379347

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 11:10
Повідомлення про договір
22.05.2025 11:07
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000050
Дата створення проекту
02.06.2025 14:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 18:14
Дата публікації висновку про результати
17.06.2025 16:45
Дата завершення усунення порушень
02.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-05-05-010475-a 05.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 18:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від б/д № 29 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.» (далі – Переможець, Учасник), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 14.05.2025 № 46 та повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2025, договір підряду від 22.05.2025 № 27, додаткову угоду від 04.06.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 04.06.2025 та від 09.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю та звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що переможцем процедури закупівлі визначено єдиного учасника ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.» з ціновою пропозицією 614 605,16 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА» до ТД, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір із спеціалізованим підприємством про вилучення та утилізацію відходів, чинний до зазначеної Замовником дати завершення виконання робіт (або інформацію про себе, якщо учасник одночасно є таким спеціалізованим підприємством). Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи на виконання вимог пункту 4 Додатку 3 до ТД. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 03.06.2025 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником надано пояснення 04.06.2025, з власної ініціативи, зокрема, такого змісту: «..Договір № 27 від 22.05.2025 р. між Замовником та ТОВ «Ніка Сан Л.Т.Д.» було достроково розірвано за взаємною згодою сторін на підставі Додаткової угоди №1 від 04.06.2025 року. Послуги не надавалися та оплати за даним Договором не здійснювалося.». Враховуючи зазначене, надані пояснення Замовником підтверджують встановлене порушення в частині відсутності вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.». З огляду на зазначене вище, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Поруч з тим, згідно з вимогами пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до вимог Додатку 7 до ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження відповідності пункту 47 Особливостей № 1178 переможцем торгів. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 14.05.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.». Разом з тим, ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.», у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби 03.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень. У відповідь на запит Замовником надано пояснення, зокрема: «Договір №27 від 22.05.2025 р. було розірвано за взаємною згодою сторін. Послуги не надавалися та оплата не здійснювалась. Порушення усунено. Додано відповідну довідку та Додаткову угоду №1 від 04.06.2025 р.». Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, підтверджують встановлене порушення в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, Замовником, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.», а укладено договір підряду від 22.05.2025 № 27 на суму 614 605,16 гривень з ПДВ. Разом з тим, Замовником під час здійснення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 04.06.2025 № 1 про дострокове розірвання (припинення) дії договору підряду від 22.05.2025 № 27 та в електронній системі закупівль зазначено причини розірвання договору: «Розірвання за згодою сторін у зв’язку з неможливістю усунення порушення виявленого під час моніторингу. Послуги не надавалися, оплата не здійснювалася».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.», установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.06.2025 00:00
Дата публікації
17.06.2025 16:45
Документи висновку
17.06.2025 16:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Поруч з тим, згідно з вимогами пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього, зокрема: проведено нараду за участю представників адміністрації Школи І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва, задіяних у процесі проведення закупівель, проведено роз’яснювальну роботу та наголошено на неухильному дотриманні норм законодавтва у своїй подальшій роботі.
Дата публікації
24.06.2025 17:56
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля послуг з Поточний ремонт приміщення (коридору) в школі І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва за адресою: проспект Червоної Калини, 93-Г, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-010475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). 5. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НІКА САН Л.Т.Д.» (далі - Учасник), з огляду на ненадання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, протягом чотирьох дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. 6. Відповідно до інформації зазначеної у пункті 1 Розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 07.05.2025 до 00 год. 00 хв, а у електронному полі визначено - кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2025 00:00. Прошу надати пояснення щодо вказаних розбіжностей у інформації про відкриті торги з особливостями. 7. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам абзацу 5 Додатка 3 до тендерної документації, щодо виключення із кошторисного розрахунку такі ресурси, як електроенергія та вода? 8. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника, вимогам пункту 4 Додатка 3 до ТД, щодо надання Договору із спеціалізованим підприємством, зокрема в частині утилізації відходів, чинний до зазначеної Замовником дати завершення виконання робіт? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 12:56
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 12:57
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішеня
04.06.2025 19:28
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №27 від 22.05.2025 р. було розірвано за взаємною згодою сторін. Послуги не надавалися та оплата не здійснювалась. Порушення усунено. Додано відповідну довідку та Додаткову угоду №1 від 04.06.2025 р.
Рішеня
09.06.2025 12:17
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
+380445305367
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
+380445305367
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності