Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання від ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-010155-a
Id Tender 0987d2bf2a0842a3b3ab00ab24a93e88
План UA-P-2025-05-02-000633-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 15:46
Остання зміна 11.06.2025 13:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
880 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 15:43 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 15:43
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 15:43
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:17
до 03.06.2025 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 17:04
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 16:01
до 11.06.2025 13:58
Період уточнень
з 05.05.2025 15:43 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 15:43 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:17 до 03.06.2025 16:01
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:17 до 03.06.2025 16:01
Основні параметри
Послуги з прибирання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
880 000 грн.
Послуги з прибирання
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
880 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 12:48
Закінчення аукціону
27.05.2025 13:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісячно, протягом 30 (тридцять) робочих днів після підписання обома Сторонами акта прийому-передачі наданих Послуг (далі - Акт) та за наявності рахунку-фактури, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
798 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СИДОРЕНКО З. О.
Пропозиція:
840 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
859 450.9 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 12:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2025 10:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Стангріт
Електронна пошта
Телефон
+380739572022
Сайт:
https://sies.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
42578602
Повна назва
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
04112
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дорогожицька, будинок 11/8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання
Період вимог/скарг з 28.05.2025 17:04 по 02.06.2025 14:05
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 13:17 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня! Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Підпунктами 6.1. та 6.2 пункту 6 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю вимагалось в складі тендерної пропозиції надати: - «6.1. Тендерна пропозиція, складена за Формою згідно Додатку 1 тендерної документації.»; - «6.2. Довідка, складена в довільній формі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації. До довідки додаються документи та інформація, що зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації (у разі їх наявності).» При розгляді пропозиції ПП "Клінінг-Про" виявлено, що на виконання вимог вищезазначених підпунктів Вами надано: - Тендерну пропозицію (вих № 1/05-25 від 9 травня 2025 року); - Довідку щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі (вих № 6/05 від 9 травня 2025 року). Відповідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З метою усунення невідповідностей, просимо: - надати Тендерну пропозицію (відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 Розділу I Додатку 2 тендерної документації) за Формою тендерної пропозиції Додатку 1 тендерної документації, а саме доповнити рядок «Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника» відповідною інформацією; - надати Довідку (відповідно до підпункту 6.2 пункту 6 Розділу I Додатку 2 тендерної документації) на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації з урахуванням змін від 22.05.2025.
Створено
27.05.2025 17:01
Надати до
28.05.2025 17:01
Період вимог/скарг з 02.06.2025 14:07 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 14:05 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 03.06.2025 16:01 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 14:07 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня! Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Підпунктами 3.1. та 3.2 пункту 3, підпунктами 6.2. та 6.3 пункту 6 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю вимагалось в складі тендерної пропозиції надати: - «3.1. Довідка, складена в довільній формі, яка підтверджує наявність досвіду виконання з боку учасника аналогічного договору (із зазначенням предмету договору, № та дати, найменування замовника). Аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з прибирання, який виконаний в повному обсязі на дату подання пропозицій.»; - «3.2. Копія завіреного учасником виконаного з боку учасника на дату подання пропозицій договору, зазначеного у пп. 3.1, з усіма додатками (у разі наявності) та документами, що підтверджують фактичне виконання цього договору* (акт(и) приймання-передачі наданих послуг), тобто надання копії не менше, ніж одного договору (з однієї з позицій, наведеній у довідці згідно пп. 3.1). * Якщо сума фактично сплачених коштів за актами наданих послуг (наданих в повному обсязі) не співпадає з сумою договору, учасник повинен зазначити про це в довідці з поясненням причини такої невідповідності. У разі, якщо договір містить посилання на додаток (додатки) до договору, надати копію(ї) цього (цих) додатку (додатків), який (які) стосується (стосуються) предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право звернутись за підтвердженням наданої інформації до третіх осіб.»; - «6.2. Довідка, складена в довільній формі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації. До довідки додаються документи та інформація, що зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації (у разі їх наявності).»; - «6.3. Довідка, складена в довільній формі, про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації.». При розгляді пропозиції ФОП «СИДОРЕНКО З. О.» виявлено, що на виконання вимог вищезазначених підпунктів Вами надано: - Довідку від 06.05.2025 № 06/05/2025-3.1 про укладений договір з контрагентом Благодійна організація «Благодійний фонд «Швейцарський фонд з протимінної діяльності ФСД в Україні»»; - Копію договору від 18.07.2022 № 1807-22 з контрагентом Благодійна організація «Благодійний фонд «Швейцарський фонд з протимінної діяльності ФСД в Україні»»; - Копії Актів надання послуг Комунальному підприємству «Бессарабський ринок» згідно договору від 16.09.2019 № 88. - Довідку щодо технічних, якіснимх кількісним вимог до предмету закупівлі від 06.05.2025 вих. № 06/05/2025-6.2; - Довідку «Лист-згода з проєктом договору» від 06.05.2025 вих. № 0 6/05/2025-6.3. Відповідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вищевикладене, з метою усунення невідповідностей, просимо надати документи, що підтверджують фактичне виконання договору від 18.07.2022 № 1807-22 з контрагентом Благодійна організація «Благодійний фонд «Швейцарський фонд з протимінної діяльності ФСД в Україні, або довідку та копію договору з Комунальним підприємством «Бессарабський ринок» згідно договору від 16.09.2019 № 88, або документи щодо іншого контрагента, які будуть виконувати вимоги підпунктів 3.1. та 3.2. пункту 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Також просимо надати: - довідку (згідно підпункту 6.2 пункту 6 Розділу I Додатку 2 тендерної документації) на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації з урахуванням змін від 22.05.2025; - довідку (згідно підпункту 6.3 пункту 6 Розділу I Додатку 2 тендерної документації) щодо погодження з проєктом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням змін від 22.05.2025.
Створено
02.06.2025 15:43
Надати до
03.06.2025 15:43
Угоди
UA-2025-05-05-010155-a-c2
Підписаний і діє
Номер
П/117-25
840 000 грн.
840 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання
Номенклатура
Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ
Повна назва
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42578602

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП СИДОРЕНКО З. О.
Повна назва
ФОП СИДОРЕНКО З. О.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2661809962

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380739572022
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380739572022
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності