Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва» від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ"ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-007854-a
Id Tender 942c36c04c7f4a8794893c672bfc5568
План UA-P-2025-05-04-000110-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 14:02
Остання зміна 26.05.2025 16:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 629 334.99 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 146.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 13:56 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 13:56
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 13:56
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 00:00
до 20.05.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 15:27
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 15:27
до 26.05.2025 16:41
Період уточнень
з 05.05.2025 13:56 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 13:56 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 00:00 до 20.05.2025 15:27
Період кваліфікації
з 20.05.2025 00:00 до 20.05.2025 15:27
Основні параметри
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва»
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації , просп. Повітряних сил, 41, м. Київ, 03151. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 629 334.99 грн.
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва»
Примітки
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації , просп. Повітрофлотський, 41, м. Київ, 03020. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Очікувана вартість
1 629 334.99 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8146,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
Пропозиція:
1 628 109.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 14:02
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сидорук Олександр
Електронна пошта
Телефон
2073938
Замовник
ЄДРПОУ
37485401
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пр.Повітряних Сил, будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва»
Період вимог/скарг з 20.05.2025 15:27 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 00:00 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 15:28
Довідка НАЗК
20.05.2025 15:27
Повідомлення про рішення
20.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-05-007854-a-a1
Підписаний і діє
Номер
10-у
1 628 109.6 грн.
1 356 758 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва»
Номенклатура
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37485401

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
Повна назва
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36107594

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 16:41
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000067
Дата створення проекту
02.06.2025 14:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 18:21
Дата публікації висновку про результати
17.06.2025 16:46
Дата завершення усунення порушень
02.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2025 №222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-05-05-007854-a 05.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 18:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, та звіт про виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 року № 62 (далі - ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 20.05.2025 № 04/2005 та повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025, договір підряду від 26.05.2025 № 10-у, додаткову угоду від 13.06.2025 № 01-розір, пояснення та документи надані Замовником від 13.06.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби та звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «ВКФ Атлант-плюс» та укладено договір підряду від 26.05.2025 № 10-у на суму 1 628 109,60 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, відповідно до вимог Додатку 5 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі) до ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що Замовником 20.05.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір та визначено Переможцем торгів - ТОВ «ВКФ Атлант-плюс». Однак, ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 5 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 03.06.2025 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного. Так, у відповідь на запит Замовником 13.06.2025 надано пояснення з порушенням триденного строку, чим, відповідно недотримано вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII, зокрема, пояснення, такого змісту: «Враховуючи, що переможцем зазначеної закупівлі ТОВ «ВКФ Атлант-плюс не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178 прийнято рішення про розірвання договору від 26.05.2025 № 10-у». Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, підтверджують встановлене порушення в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», а укладено договір підряду від 26.05.2025 №10-у на суму 1 628 109,60 гривень з ПДВ. Разом з тим, Замовником під час здійснення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 13.06.2025 № 01-розір до договору підряду від 26.05.2025 № 10-у про розірвання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу, установлено недотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.06.2025 00:00
Дата публікації
17.06.2025 16:46
Документи висновку
17.06.2025 16:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Уповноваженій особі наголошено про недопущення порушень та дотримання вимог Особливостей пункту 47
Дата публікації
26.06.2025 14:01
Документи інформації про усунення порушення
26.06.2025 14:01
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою: вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-007854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 17:47
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 17:48
-
Відповідь
надання пояснень
Першому заступнику начальника Державної аудиторської служби України Північного Офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ Про надання пояснень на запит ДАСУ UA-M-2025-06-02-000067 На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Максима Кривоноса, 12 у Солом’янському районі м. Києва» повідомляємо. Враховуючи, що переможцем зазначеної закупівлі ТОВ «ВКФ Атлант-плюс не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178 прийнято рішення про розірвання договору від 26.05.2025 № 10-у. Додаток на 1 арк. –додаткова угода від 13.06.2025 №. 01-розірв
Рішеня
13.06.2025 15:40
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 15:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 629 334.99 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
2073938
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 629 334.99 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
2073938
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності