Закупівля «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ".
«Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи)
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи)
Код ДК 021:2015
45000000-7 -
Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21000, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Василя Порика буд.29
«Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 №84-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року №003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2025 №84-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-05-05-007427-a, 05.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Архітектурно-будівельний інжиніринг» (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 05.05.2025, звіт про результати проведення процедури відкритих торгів ID: UА-20245-08-22-006708-а, підрядний договір на виконання робіт з капітального ремонту частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця від 24.09.2024 № 18-24 та додаткові угоди до нього від 31.12.2024 № 1, 17.03.2025 № 2, 01.05.2025 № 3, 02.05.2025 № 4, рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 № 683, розпорядження Замовника від 01.05.2025 №99/1, підрядний договір на виконання додаткових робіт з капітального ремонту частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця від 01.05.2025 № 06-25 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06.06.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-05-007427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Поясність яка необхідність виникла у закупівлі додаткових робіт на суму 2 299 254,00 грн та їх пов’язаність з предметом закупівлі основного договору (від 01.05.2025 № 06-25), а також їх виконання саме одним виконавцем робіт - приватним підприємством «Рослана»? Пояснення надайте із зазначенням обсягів додаткових робіт, внесених до проектної документації, та обсягів зменшення суми основного договору на 1 170 661,96 грн?
3. Чи дотримано вимоги пункту 53 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, в частині внесення змін до проектної документації за умови, що вони не призведуть до підвищення договірної ціни більше ніж на 10 % і до зміни характеру робіт, а у разі підвищення договірної ціни більше ніж на 10 % - тільки за згодою підрядника?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
На Ваш запит щодо надання пояснень по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) номер закупівлі UA-2025-05-05-007427-a, повідомляємо про наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами та доповненнями), визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням положень «Кошторисних норм України у будівництві», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи)», який входив до проектно-кошторисної документації, складеної за поточними цінами станом на квітень 2025 року.
За даними зведеного кошторисного розрахунку, позитивного експертного звіту, вартість робіт по об’єкту склала 2 299 254,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи)», яка отримала позитивний експертний звіт від Вінницької обласної комунальної установи "Служба технічного нагляду за об'єктами житлово-комунального господарства" № 04-07-0063 від 15 квітня 2025
Обґрунтування розміру бюджетних призначень.
Згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, затвердженого наказом Управління будівництва Вінницької обласної державної адміністрації від 15 квітня 2025 року № 9, та плану використання бюджетних коштів на 2025 рік за КПКВ 1517370 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій», погодженим головним розпорядником коштів, передбачено кошти на реалізацію об’єкта будівництва у 2025 році в розмірі 4 447 050,00 грн.
Додатки:
Бюджетні призначення.pdf
Експертний звіт № 04-07-0063 від 15 квітня 2025 року.pdf
Проект.zip
2. Поясність яка необхідність виникла у закупівлі додаткових робіт на суму 2 299 254,00 грн та їх пов’язаність з предметом закупівлі основного договору (від 01.05.2025 № 06-25), а також їх виконання саме одним виконавцем робіт - приватним підприємством «Рослана»? Пояснення надайте із зазначенням обсягів додаткових робіт, внесених до проектної документації, та обсягів зменшення суми основного договору на 1 170 661,96 грн?
У зв’язку з виконанням робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» виникла необхідність у виконі додаткових аналогічних робіт по об’єкту. Додаткові аналогічні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи) є невід’ємною частиною скоригованого проекту генеральним проектувальником зазначеного об’єкту, який отримав позитивний експертний звіт № 04-07-0063 від 15 квітня 2025 року від Вінницької обласної комунальної установи "Служба технічного нагляду за об'єктами житлово-комунального господарства". Так, згідно п.п.8 п 13. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту – Особливості) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, зокрема коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Враховуючи вартість виконання робіт за основним підрядним договором № 18-24 від 24 вересня 2024 року Замовником на підставі наданої приватним підприємством «Рослана» документації було визначено, що очікувана вартість додаткових аналогічних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи) за даною закупівлею додаткових робіт становитиме 2 299 254,00 грн. (Два мільйони двісті дев’яносто дев’ять тисяч двісті п’ятдесят чотири гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 9 660,00 грн, (Дев’ять тисяч шістсот шістдесят гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн (нуль гривень), що не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) підрядного договору № 18-24 від 24 вересня 2024 року.
З огляду на положення укладеного між сторонами основного договору, приписи Особливостей та норми Закону України «Про публічні закупівлі» були наявні обґрунтовані підстави для закупівлі додаткових аналогічних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху адміністративної будівлі по вулиці Василя Порика буд.29, м. Вінниця» (коригування) (додаткові роботи) у того самого Підрядника.
3. Чи дотримано вимоги пункту 53 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, в частині внесення змін до проектної документації за умови, що вони не призведуть до підвищення договірної ціни більше ніж на 10 % і до зміни характеру робіт, а у разі підвищення договірної ціни більше ніж на 10 % - тільки за згодою підрядника?
Замовник в своїй діяльності завжди дотримується вимог законодавства України, зокрема загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (надалі – Загальні умови). Слід відмітити, що згадуваний пункт 53 Загальних умов врегульовує питання внесення змін до проектної документації та узгоджується з пунктом 1.2. Основного договору та договору на додаткові роботи. Так, а рамках виконання взятих на себе за основним договором зобов’язань, Підрядник повідомив Замовника про необхідність виконання додаткових робіт, окрім цього, 01 травня 2025 року Підрядником укладено договір №06-25 на виконання додаткових робіт по об’єкту, узгоджено договірну ціну та складені розрахунки до неї.