Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-006637-a
Id Tender 463164acda014846b28b2a2dac1d47e3
План UA-P-2025-05-05-007312-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.05.2025 12:58
Остання зміна 13.06.2025 15:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
75 814 851.92 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 274 445.56 грн. (3,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 12:58 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 12:58
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 12:58
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 16:12
до 10.06.2025 15:39
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 14:19
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 15:39
-
Період уточнень
з 05.05.2025 12:58 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 12:58 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 16:12 до 10.06.2025 15:39
Період кваліфікації
з 13.05.2025 16:12 до 10.06.2025 15:39
Основні параметри
Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
75 814 851.92 грн.
Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних
Назва предмета закупівлі
Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних
Очікувана вартість
75 814 851.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2274445,56
3,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 274 445.56
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 15:49
Закінчення аукціону
13.05.2025 16:12
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки серверної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ISV1-EL2S2V3A – 22 шт; • Сервісна підтримка CON-SNT-1X10GEV2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C220M5SX – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SP16UP – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SPFI6332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-UCSS3260 – 11 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-APICCLM3 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SFI6454U – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-CC240M5L – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-BB200M5U – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-6508AC2 – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-6508AC2 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-BB200M5U – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FI6332U – 4 шт.; • Сервісна підтримка SCALITY-SUPP-1YR – 13788 шт.
Опис предмета закупівлі
Комплекс технічної підтримки серверної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ISV1-EL2S2V3A – 22 шт; • Сервісна підтримка CON-SNT-1X10GEV2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C220M5SX – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SP16UP – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SPFI6332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-UCSS3260 – 11 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-APICCLM3 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SFI6454U – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-CC240M5L – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-BB200M5U – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-6508AC2 – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-6508AC2 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-BB200M5U – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FI6332U – 4 шт.; • Сервісна підтримка SCALITY-SUPP-1YR – 13788 шт.
Код ДК 021:2015
48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки комутаційної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ECMU-N9SWADXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-ECMUS-ACISECXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-93180YCX – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9336FX2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9KC9332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-N93YCFXB – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C920L48T – 1 шт.
Опис предмета закупівлі
Комплекс технічної підтримки комутаційної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ECMU-N9SWADXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-ECMUS-ACISECXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-93180YCX – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9336FX2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9KC9332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-N93YCFXB – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C920L48T – 1 шт.
Код ДК 021:2015
48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки маршрутизаторів складової системи корпоративної мережи у складі: • Сервісна підтримка CON-SSSNT-ASR20GK9 – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FLSA11XW – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SLASR1AM – 6 шт.
Опис предмета закупівлі
Комплекс технічної підтримки маршрутизаторів складової системи корпоративної мережи у складі: • Сервісна підтримка CON-SSSNT-ASR20GK9 – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FLSA11XW – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SLASR1AM – 6 шт.
Код ДК 021:2015
48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки по захисту складової робочих місць системи корпоративної мережі у складі: • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR2130W – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR21GFN – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FPR2140N – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-TGM5K9TH – 1 шт.
Опис предмета закупівлі
Комплекс технічної підтримки по захисту складової робочих місць системи корпоративної мережі у складі: • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR2130W – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR21GFN – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FPR2140N – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-TGM5K9TH – 1 шт.
Код ДК 021:2015
48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №5 1 (комплект)
Програмний комплекс по захисту корпоративної мережі з безпечним доступом користувачів до мережі у складі: • Підписка L-FPR2130T-TMC-3Y – 4 шт.; • Підписка L-FPR2120T-TMC-3Y – 2 шт.
Опис предмета закупівлі
Програмний комплекс по захисту корпоративної мережі з безпечним доступом користувачів до мережі у складі: • Підписка L-FPR2130T-TMC-3Y – 4 шт.; • Підписка L-FPR2120T-TMC-3Y – 2 шт.
Код ДК 021:2015
48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Послуги з технічної підтримки NetApp SupportEdge Advisor, Next Business Day Parts Delivery до системи зберігання даних FAS8700, Serial Number: 952108000105,952133000639
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічної підтримки NetApp SupportEdge Advisor, Next Business Day Parts Delivery до системи зберігання даних FAS8700, Serial Number: 952108000105,952133000639
Код ДК 021:2015
48510000-6 - Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ"
Пропозиція:
75 814 851.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІТІБІ"
Пропозиція:
75 525 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 15:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 12:58
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
05.05.2025 12:58
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фіголь Леся Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442413147
Замовник
ЄДРПОУ
24521399
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Волинська, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних
Період вимог/скарг з 19.05.2025 14:19 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 16:12 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасником надано всі необхідні документи для участі. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в тендерній документації
Документи кваліфікації
19.05.2025 14:19
Довідка НАЗК
19.05.2025 14:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.05.2025 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "МІТІБІ" (код ЄДРПОУ 35736227) виявлено наступні невідповідності: - відповідно п.1.1.1 та 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: -не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі з усіма додатками та змінами. Аналогічним вважається договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі, а саме за кодом ДК 021:2015 та предметом – товар. ТОВ "МІТІБІ" надали копію договору з кодом ДК 021:2015 який не є аналогічним до даної закупівлі, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. - копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису договору про закупівлю: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору про закупівлю. У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір. ТОВ "МІТІБІ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.4.6 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: -інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі. ТОВ "МІТІБІ" не надали вищезазначену інформацію, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно п.4.11 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - у разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції від учасника). ТОВ "МІТІБІ" надали вищезазначений лист з неповною інформацією, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. А також, для впевненості Замовника у достовірності наданих документів, на підтвердження повноважень, надати документ (наказ/статут) на голову правління банку, який видав банківську гарантію. - відповідно п.4.12 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію антикорупційної програми та розпорядчого документа Учасника про затвердження атикорупційної програми та призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми). ТОВ "МІТІБІ" надали копію антикорупційної програми без розпорядчого документа Учасника про затвердження атикорупційної програми та призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно пп.7 п.6 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - цінову пропозицію. При підготовці форми «Тендерна пропозиція» Учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. ТОВ "МІТІБІ" надали цінову пропозицію без зазначення типу, марка або виробника, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копії/ю договору предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі, а саме за кодом ДК 021:2015; 2. Надати копії документів на підтвердження повноважень підписання договору та тендерної пропозиції; 3. Надати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі; 4. Надати довідку, що у разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк; 5. Надати документ на голову правління банку, який видав банківську гарантію; 6. Надати копію розпорядчого документа Учасника про затвердження атикорупційної програми та призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми; 7. Надати цінову пропозицію із зазначенням типу, марки або виробника.
Створено
16.05.2025 11:00
Надати до
17.05.2025 11:00
Період вимог/скарг з 04.06.2025 16:17 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 16:17 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
04.06.2025 16:17
Витяг з ЄДР
04.06.2025 16:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 10.06.2025 15:39 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 16:17 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасником надано всі необхідні документи для участі. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в тендерній документації.
Документи кваліфікації
10.06.2025 15:39
Довідка НАЗК
10.06.2025 15:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.06.2025 16:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ" (код ЄДРПОУ 42534778) виявлено наступні невідповідності: - відповідно п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. - копію документу (ів), що підтверджують повноваження щодо підпису договору про закупівлю: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання договору про закупівлю. У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір. ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ" не надали вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації; - відповідно пп.7 п.6 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - цінову пропозицію. При підготовці форми «Тендерна пропозиція» Учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ" надали цінову пропозицію без зазначення типу, марка або виробника, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно п.4.11 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подана у виді банківської гарантії в електронному форматі. Для впевненості Замовника у достовірності наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, надати документ на підтвердження повноважень голови правління банку, який видав банківську гарантію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копії документів на підтвердження повноважень підписання договору та тендерної пропозиції; 2. Надати цінову пропозицію із зазначенням типу, марки або виробника; 3. Надати документ на підтвердження повноважень голови правління банку, який видав банківську гарантію.
Створено
06.06.2025 13:45
Надати до
07.06.2025 13:45
Угоди
UA-2025-05-05-006637-a-a2
Очікує підписання
75 814 851.6 грн.
75 814 851.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки серверної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ISV1-EL2S2V3A – 22 шт; • Сервісна підтримка CON-SNT-1X10GEV2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C220M5SX – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SP16UP – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SPFI6332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-UCSS3260 – 11 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-APICCLM3 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SFI6454U – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-CC240M5L – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-BB200M5U – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-6508AC2 – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-6508AC2 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-BB200M5U – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FI6332U – 4 шт.; • Сервісна підтримка SCALITY-SUPP-1YR – 13788 шт.
Номенклатура
Комплекс технічної підтримки серверної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ISV1-EL2S2V3A – 22 шт; • Сервісна підтримка CON-SNT-1X10GEV2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C220M5SX – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SP16UP – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-SPFI6332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-UCSS3260 – 11 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-APICCLM3 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SFI6454U – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-CC240M5L – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-BB200M5U – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-6508AC2 – 1 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-240CM5SX – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-6508AC2 – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-BB200M5U – 10 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FI6332U – 4 шт.; • Сервісна підтримка SCALITY-SUPP-1YR – 13788 шт.
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки комутаційної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ECMU-N9SWADXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-ECMUS-ACISECXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-93180YCX – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9336FX2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9KC9332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-N93YCFXB – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C920L48T – 1 шт.
Номенклатура
Комплекс технічної підтримки комутаційної складової системи центру обробки даних у складі: • Сервісна підтримка CON-ECMU-N9SWADXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-ECMUS-ACISECXF – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-93180YCX – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9336FX2 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-N9KC9332 – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-N93YCFXB – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-C920L48T – 1 шт.
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки маршрутизаторів складової системи корпоративної мережи у складі: • Сервісна підтримка CON-SSSNT-ASR20GK9 – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FLSA11XW – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SLASR1AM – 6 шт.
Номенклатура
Комплекс технічної підтримки маршрутизаторів складової системи корпоративної мережи у складі: • Сервісна підтримка CON-SSSNT-ASR20GK9 – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FLSA11XW – 6 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-SLASR1AM – 6 шт.
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплекс технічної підтримки по захисту складової робочих місць системи корпоративної мережі у складі: • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR2130W – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR21GFN – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FPR2140N – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-TGM5K9TH – 1 шт.
Номенклатура
Комплекс технічної підтримки по захисту складової робочих місць системи корпоративної мережі у складі: • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR2130W – 4 шт.; • Сервісна підтримка CON-SNT-FPR21GFN – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-FPR2140N – 2 шт.; • Сервісна підтримка CON-SSSNT-TGM5K9TH – 1 шт.
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Програмний комплекс по захисту корпоративної мережі з безпечним доступом користувачів до мережі у складі: • Підписка L-FPR2130T-TMC-3Y – 4 шт.; • Підписка L-FPR2120T-TMC-3Y – 2 шт.
Номенклатура
Програмний комплекс по захисту корпоративної мережі з безпечним доступом користувачів до мережі у складі: • Підписка L-FPR2130T-TMC-3Y – 4 шт.; • Підписка L-FPR2120T-TMC-3Y – 2 шт.
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Послуги з технічної підтримки NetApp SupportEdge Advisor, Next Business Day Parts Delivery до системи зберігання даних FAS8700, Serial Number: 952108000105,952133000639
Номенклатура
Послуги з технічної підтримки NetApp SupportEdge Advisor, Next Business Day Parts Delivery до системи зберігання даних FAS8700, Serial Number: 952108000105,952133000639
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24521399

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ"
Повна назва
ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42534778

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000046
Дата створення проекту
04.06.2025 11:15
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 11:43
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-05-05-006637-a 05.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 11:43
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-006637-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
05.06.2025 10:46
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 10:47
-
Відповідь
Пояснення на вимогу ДАСУ
Пояснення: Запитувана інформація не несе загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Відповідь на запит надається без обмеження та приховування інформації. Документи щодо можливості приховування (закриття) будь-якої інформації щодо даної процедури закупівлі – відсутні. Пункт 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі товару, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі та очікувана вартість) № вн-993 від 01.04.2025 року (додається) із поясненням (служюова записка № вн-1057 від 04.04.2025, додається), за наступним предметом: Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення, обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” було оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор UA-2025-04-14-012727-а. Закупівля не відбулася у ззв’язку із відсутністю тендерних пропозицій потенційних Учасників (звіт про проведену процедуру закупівлі додається). Були отримані погодження від Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України, відповідно до внутрішніх розпорядчих документів, погодження Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, відповідно до пункту 9 Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2024 № 119 (далі – Положення Національної програми інформатизації) та погодження від Міністерства цифрової трансформації відповідно до Положення Національної програми інформатизації (додаються). Очікувана вартість даної закупівлі становила: 75 915 465,93 гривень з ПДВ. У зв’язку із подальшою потребою у закупівлі товару, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі та очікувана вартість) № вн-1345 від 02.05.2025 року (додається), за наступним предметом: Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення, обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” було оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор UA-2025-05-05-006637-а та внесено зміни до Річного плану закупівель на 2025 рік: UA-P-2025-05-05-007312-a (додано в протоколі уповноваженої особи від 05.05.2025 року № Л-216) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення, визначеному відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.202 року № 708. Відповідно до потреби були наявні підстави для проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 27.02.2025 № 49 «Про затвердження уповноважених осіб і затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення процедур публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (додається) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів (додається) затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 27.02.2025 № 50 (далі – Порядок) з метою організації закупівлі за предметом: Закупівля ліцензійного програмного забезпечення із продовження сервісної підтримки для функціонування Центрів обробки даних за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення, було призначено провести закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та розроблено тендерну документацію та додатки до неї. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі у процедурах закупівлі UA-2025-04-14-012727-а та UA-2025-05-05-006637-а ідентичні та не потребували повторного погодження в державних органах згідно чинного законодавства. Змінено лише комплектність, що призвело до зменшення очікуваної вартості предмета закупівлі (оптимізація постачання) та можливість економії бюджетних коштів у розмірі: 100 614,01 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги, вимоги до потенційних учасників) надано разом із службовою запискою (потребою) (додаються) відділом ініціатором закупівлі, у зв’язку із відсутністю у відділі державних закупівель технічних фахівців для визначення об’єму та характеристик предмета закупівлі, товару, що закуповується. Також разом із відділом Ініціатором закупівлі розроблено вимоги до закупівлі, предмету закупівлі та вимоги до потенційних учасників, що вказані в Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації (зазначено в системі Prozorro). Очікувану вартість предмета закупівлі, яка склала 75 814 851,92 гривень, визначено відповідно до частини 1 та 2 пункту 1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі -- Примірна методика) та розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, уповноваженою особою прийнято рішення визначити очікувану вартість закупівлі як: 75 804 845,79 + 75 823 050,60 + 75 816 659,37 = 75 814 851,92 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК 1001050 «Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Міністерства внутрішніх справ України, підготовка кадрів закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання» відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік. Зазначаємо, що Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 носить рекомендаційний характер. Комерційні пропозиції отримані шляхом надсилання офіційних листів-запитів, на електронні адреси потенційних Учасників, на отримання комерційних пропозицій у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики. Суми вказані в поясненні відповідають сумам, що надані комерційними пропозиціями потенційних учасників та були завантажені Ініціатором закупівлі разом із службовою запискою (додаються). При проведенні процедури закупівлі не вносилися зміни до тендерної документації та додатків до неї. Зазначаємо, що за термін «Прийом пропозицій» не було подано запитання/звернення. Вимоги/скарги на умови тендерної документації відсутні. Участь у процедурі закупівлі прийняли два учасник – ТОВ «МІТІБІ» (Учасник №1) із сумою пропозиції за результатом аукціону 75 525 000,00 гривень та ТОВ «СМАРТ СЕК’ЮРІТІ СОЛЮШНЗ» (Учасник № 2) із сумою пропозиції за результатом аукціону 75 814 851,60 гривень. Під час перевірки документів тендерної пропозиції Учасника №1 згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Учаснику №1 висунуто вимогу, щодо виправлення невідповідностей із терміном до 17.05.2025 11:00 год. Протоколом уповноваженої особи № Л-241 від 19.05.2024 року Учасника №1 визначено переможцем процедури закупівлі та сформовано намір щодо укладання договору за результатом проведеної процедури закупівлі. Під час перевірки технічної частини документів тендерної пропозиції, відділом державних закупівель направлено службову записку до ініціатора закупівлі щодо перевірки технічних документів згідно із Порядком та у зв’язку із відсутністю у відділі технічних працівників із відповідною компетенцією. Отримано позитивну оцінку технічної частини. Також отримано позитивну рекомендацію від Уповноваженого з антикорупційної діяльності (додається). Учасником №2 подано скаргу до АМКУ на дії/бездіяльність Замовника, щодо прийнятого рішення про визначення переможцем Учасника №1 (Скарга UA-2025-05-05-006637-a.a1 від 21.05.2025). Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8240-р/пк-пз від 23.05.2025 Скаргу прийнято до розгляду. Замовником подано пояснення на скаргу згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, що відображено в електронній системі закупівель Prozorro. Рішенням №8663-р/пк-пз від 30.05.2025 Комісія відмовила у задоволенні Скарги. Рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 року № Л-260 Учасника №1 дискваліфіковано з підстав наведених в абзаці 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що відображено в електронній системі закупівель Prozorro та протоколі уповноваженої особи з наданням всіх необхідних обґрунтувань рішення Замовника. Станом на дату надання відповіді до Державної аудиторської служби України (09.06.2025 року) триває кваліфікація Учасника №2, а саме: під час перевірки документів тендерної пропозиції Учасника №2 згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Учаснику №1 висунуто вимогу, щодо виправлення невідповідностей із терміном до 07.06.2025 13:45 год. Процедура закупівлі триває. Хочемо звернути увагу, що у зв’язку із обмеженим ринком потенційних учасників та постачальників даного виду товару та для уникнення маніпуляцій зі сторони потенційних учасників при наданні комерційних пропозицій та тендерних пропозицій, Замовником додано до Додатку 3 до тендерної документації та в подальшому до договору що буде укладено за результатом проведеної процедури закупівлі, пункт 6.3.7 «Після укладення Договору та до постачання Товару та підписання Акта приймання-передачі товару та видаткової накладної, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок провести експертизу вартості Товару та надати Замовнику примірник експертного звіту отриманого в експертній організації. Якщо у експертному звіті вартість Товару буде меншою, ніж визначено у Специфікації (додаток № 2 до Договору), Сторони укладають додаткову угоду про зміну ціни договору у бік зменшення до вартості, визначеної у експертному звіті, протягом 10 календарних днів з дня пред’явлення письмової вимоги Замовником та пункт 7.11 «У разі несвоєчасного надання Замовнику примірника експортного звіту отриманого в експертній організації Виконавець зобов’язується сплатити Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення від суми Договору за кожен день прострочення», що дасть змогу Замовника об’єктивно оцінити вартість товару та подальшу (можливу) економію бюджетних коштів у складний для країни період. Всі документи, на які посилається Замовник у даній відповіді знаходяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro. Документи, що не відносяться до процедурних документів додані окремими файлами разом із відповіддю. Пункт 2 Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» має власний офіційний сайт де розміщена інформація відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме у вкладці «Державні закупівлі», пункт «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (посилання додається з прикріпленим файлом). https://ducit.gov.ua/zakupivli/resoning/informatsiya-zgidno-z-vymogamy-postanovy-kmu-vid-11102016-710-ua-2025-05-05-006637-a
Рішеня
09.06.2025 16:35
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
75 814 851.92 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442413147
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
75 814 851.92 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442413147
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності