Показати схожі тендери

Закупівля Мішки для краплинного поливу дерев (код 18930000-7 Мішки та пакети за дК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-006558-a
Id Tender 48bbff3ebdf14b4b9a816cdf3870ed4b
План UA-P-2025-05-05-008036-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 13:00
Остання зміна 27.05.2025 10:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
480 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 12:59 до 14.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 12:59
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 12:59
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 14:27
до 16.05.2025 11:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 11:22
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 11:22
до 27.05.2025 10:25
Період уточнень
з 05.05.2025 12:59 до 11.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 12:59 до 11.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 14:27 до 16.05.2025 11:22
Період кваліфікації
з 14.05.2025 14:27 до 16.05.2025 11:22
Основні параметри
Мішки для краплинного поливу дерев (код 18930000-7 Мішки та пакети за дК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
480 000 грн.
Мішки для краплинного поливу дерев (код 18930000-7 Мішки та пакети за дК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Назва предмета закупівлі
Мішки для краплинного поливу дерев (код 18930000-7 Мішки та пакети за дК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Очікувана вартість
480 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.05.2025 14:04
Закінчення аукціону
14.05.2025 14:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мішки для краплинного поливу дерев
Код ДК 021:2015
18930000-7 - Мішки та пакети
Кількість
870
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04128, Україна, м. Київ, вулиця Мрії (Академіка Туполєва),21
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. 3.2. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 3 (трьох) днів. 3.3. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. 3.4. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАЗУР ЄВГЕНІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
449 790 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Рогач Аліна Валеріївна"
Пропозиція:
382 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.05.2025 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 13:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чумак Галина
Електронна пошта
Телефон
380677799865
Замовник
ЄДРПОУ
03359753
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise for the maintenance of green spaces in the Svyatoshinsky district of Kyiv
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise for the maintenance of green spaces in the Svyatoshinsky district of Kyiv
Поштовий індекс
04128
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Академіка Туполєва,21
Кваліфікація
Лот № 1 Мішки для краплинного поливу дерев (код 18930000-7 Мішки та пакети за дК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Період вимог/скарг з 16.05.2025 11:22 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 14:27 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 11:22
Довідка НАЗК
16.05.2025 11:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 14:27
Витяг з ЄДР
14.05.2025 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Рогач Аліни Валеріївни, поданої на процедуру закупівлі Мішки для краплинного поливу дерев (код 18930000-7 Мішки та пакети за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), № UA-2025-05-05-006558-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей : під час подання тендерної пропозиції учасником накладено удосконалений електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1, розділ 13, абзац 6 «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Рогач Аліна Валеріївна 1. Перелік виявлених невідповідностей : під час подання тендерної пропозиції учасником накладено удосконалений електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1, розділ 13, абзац 6 «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника» 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції
Створено
15.05.2025 10:57
Надати до
16.05.2025 10:57
Договір
UA-2025-05-05-006558-a-c1
Підписаний і діє
Номер
56
382 800 грн.
382 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
870 (штуки)
Мішки для краплинного поливу дерев
Номенклатура
Мішки для краплинного поливу дерев
Кількість
870
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
440
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03359753

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Рогач Аліна Валеріївна"
Повна назва
ФОП "Рогач Аліна Валеріївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3159923606

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 10:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Контактний телефон:
380677799865
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Контактний телефон:
380677799865
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності