Показати схожі тендери

Закупівля 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» : (1.Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент – 140 годин, 2. Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент – 140 годин) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОВОДСЕРВІС" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-006428-a
Id Tender 303766ed1f4a4637b59e8a732ea9fae0
План UA-P-2025-05-05-007616-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.05.2025 12:49
Остання зміна 13.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
968 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 840.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 12:48 до 13.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 12:48
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 12:48
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 10:00
до 14.05.2025 09:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 09:01
до 20.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.05.2025 09:01
-
Період уточнень
з 05.05.2025 12:48 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 12:48 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 10:00 до 14.05.2025 09:01
Період кваліфікації
з 13.05.2025 10:00 до 14.05.2025 09:01
Основні параметри
45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» : (1.Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент – 140 годин, 2. Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент – 140 годин)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
968 100 грн.
45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» : (1.Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент – 140 годин, 2. Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент – 140 годин)
Назва предмета закупівлі
45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» : (1.Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент – 140 годин, 2. Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент – 140 годин)
Очікувана вартість
968 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4840,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 140 (Година)
Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
140
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, згідно Заявки Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 140 (Година)
Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
140
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, згідно Заявки Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА"
Пропозиція:
968 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 12:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Скасування
13.06.2025 00:00
Відповідно до висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 28.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: п.43 Особливостей -не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; Порушення абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей - тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» не відповідає технічній специфікації; - Унеможливлення усунення виявлених порушень
02.06.2025 09:04
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Шульженко
Електронна пошта
Телефон
+380962662213
Замовник
ЄДРПОУ
45136285
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОВОДСЕРВІС" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
37600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Миргородський р-н, місто Миргород
Адреса
пров.Луговий, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» : (1.Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент – 140 годин, 2. Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент – 140 годин)
Період вимог/скарг з 14.05.2025 09:01 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 10:00 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 09:02
Довідка НАЗК
14.05.2025 09:01
Повідомлення про рішення
13.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000052
Дата створення проекту
19.05.2025 15:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:43
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 17:24
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 801-59-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 54-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-05-05-006428-a, 05.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОВОДСЕРВІС» МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі ? замовник) UA-P-2025-05-05-007616-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 № 050/25-Т; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.05.2025 № 050/25-П; повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 23.05.2025 та 25.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення учасника процедури закупівлі, як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, встановлено, що відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації замовника на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» завантажено файл: «Довідка МТБ Pdf.pdf». При цьому, вищевказана довідка надана не за формою 1 додатку 2 до тендерної документації замовника. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 25.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявлених порушень. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» завантажено файл «Довідка МТБ Pdf.pdf», який: - виконаний на фірмовому бланку учасника; - містить таблицю, структурно та змістовно тотожну тій, що передбачена у формі 1 додатку 2 до тендерної документації; - охоплює усю необхідну інформацію щодо техніки, як передбачено вимогами тендерної документації. Єдиною формальною відмінністю є відсутність вступного речення: «Учасник ________ на виконання вимог тендерної документації надає інформацію про наявність обладнання...» проте, відповідно до змісту самої довідки, її назви, форми подання, а також мети, з якою вона подана, суть наданої інформації не викликає жодного сумніву — вона подана саме на виконання вимог тендерної документації замовника. У зв’язку з цим не було об’єктивної підстави застосовувати пункт 43 Особливостей. Однак, замовник в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання довідки саме за формою 1 (яка викладена в цьому ж додатку), а не в довільній формі. Також встановлено, що відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації замовника для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» наявна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в якій міститься інформація щодо: «Гусеничний екскаватор з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach», також завантажено файл: «Копія технічного паспорта Doosan.pdf», в якому зазначено, що власником є Скородєлов Олександр Миколайович, але при цьому, не завантажено підтвердних документів, щодо права користування вищевказаною технікою, як це вимагалось пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації замовника. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 25.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявлених порушень. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що у складі пропозиції ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» надано: - довідку про наявність обладнання, де зазначено гусеничний екскаватор Doosan DX300 Long Reach; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, в якому вказано власника — Скородєлова О.М.; - Договір про надання послуг, укладений з власником техніки, згідно з яким техніка надається учаснику для виконання відповідних робіт. Більше того, тендерною документацією (пункт 1 додатку 2) прямо передбачена можливість залучення техніки третіх осіб через договір про надання послуг, що і було зроблено. Відповідно учасник дотримався усіх вимог тендерної документації, договір про надання послуг є достатнім і прийнятним способом підтвердження права користування технікою, що також узгоджується з усталеною практикою АМКУ та органів оскарження. Вимоги до учасника були виконані у повному обсязі, а підстав для вимоги про усунення невідповідності або відхилення пропозиції не було. Щодо твердження замовника слід зазначити наступне. В наданому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» договорі про надання послуг спецтехнікою від 04.11.2024 № 04/11/24 міститься інформації, щодо машин і механізмів: «Послуги бульдозера CAT D6; послуга перевезення спецтехніки», але в зазначеному переліку машин і механізмів відсутня інформація щодо Гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach. Отже, наданий у складі тендерної пропозиції учасника вищевказаний договір, не підтверджує наявність Гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach на підставі договору про надання послуг, або оренди. У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику учасника ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Також, моніторингом даного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації замовника учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі гусеничного екскаватора JCB JS 260 та гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчіть, що учасником ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА завантажено файл: «Технічні характеристики предмету закупівлі.pdf», в кому міститься інформація, зокрема, щодо маси гусеничного екскаватора JCB JS 260 – 27т, що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації замовника, в частині маси – 28т. Також, у завантаженому вищевказаному файлі відсутня інформація, щодо довжини/ширини/висоти гусеничного екскаватора JCB JS 260 та гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach, як це передбачено додатком 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 25.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявлених порушень. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що учасник ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції: надав файл «Технічні характеристики предмету закупівлі.pdf», де зазначено масу JCB JS260 — 27 т, але також в складі пропозиції надано документ (Техпаспорт JCB.pdf) в якому зазначено, що маса машини становить 27920 кг, що можна округлити до 28 т.; - у поданому файлі дійсно відсутні окремі характеристики (довжина, ширина, висота) для зазначених моделей, однак вимога щодо цих параметрів не була критичною (не була кваліфікаційною або суттєвою), оскільки: - технічна придатність та відповідність предмета закупівлі підтверджена в інших документах; - подана комерційна пропозиція перед процедурою містила ці характеристики; - відсутність зазначених характеристик не спотворює суть тендерної пропозиції та не порушує принцип добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Тобто, тендерна документація створюється безпосередньо Замовником і останній самостійно зазначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі. Надана Замовником відповідь не спростовує порушення в частині відсутності в складі пропозиції учасника окремих характеристик предмету закупівлі. Вимоги щодо довжини/ширини/висоти, м: 9,96/3,09/3,05 гусеничного екскаватора JCB JS 260 та довжини/ширини/висоти, м: 10,74/3,2/3,47 гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach – це одні із вимог технічних характеристик для надання послуг, які визначені самим замовником в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристикам предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 17:24
Документи висновку
28.05.2025 17:24
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Назва закупівлі: 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» : (1.Послуги оренди гусеничного екскаватора JCB JS 260*або еквівалент – 140 годин, 2. Послуги оренди гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach*або еквівалент – 140 годин) Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-24-011155-а Очікувана вартість: 968 100 грн з ПДВ Тип процедури: Відкриті торги з Особливостями Причина відміни: Відповідно до висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 28.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - Порушення п.43 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 — не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - Порушення абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей — тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» не відповідає технічній специфікації; - Унеможливлення усунення виявлених порушень у встановлені законодавством строки. Рішення: Процедуру закупівлі відмінено на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей — неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації
02.06.2025 09:04
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 968 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-006428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 15:08
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 15:09
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 968 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-006428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації замовника на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» завантажено файл: «Довідка МТБ Pdf.pdf». При цьому, вищевказана довідка надана не за формою 1 додатку 2 до тендерної документації замовника. Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості)? - Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації замовника для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» наявна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в якій міститься інформація щодо: «Гусеничний екскаватор з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach», також завантажено файл: «Копія технічного паспорта Doosan.pdf», в якому зазначено, що власником є Скородєлов Олександр Миколайович, але при цьому, не завантажено підтвердних документів, щодо права користування вищевказаною технікою, як це вимагалось пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації замовника. Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» відповідно до пункту 43 постанови № 1178? - Відповідно до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації замовника учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчіть, що учасником ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА завантажено файл: «Технічні характеристики предмету закупівлі.pdf», в кому міститься інформація, зокрема, щодо маси гусеничного екскаватора JCB JS 260 – 27т, що не виконує вимоги додатку 4 до тендерної документації замовника, в частині маси – 28т. Також, у завантаженому вищевказаному файлі відсутня інформація, щодо довжини/ширини/висоти гусеничного екскаватора JCB JS 260 та гусеничного екскаватора з подовженою стрілою Doosan DX300 Long Reach, як це передбачено додатком 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Надайте пояснення чому не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.05.2025 17:04
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 17:05
-
Відповідь
У відповідь на ваш запит щодо процедури закупівлі з очікуваною вартістю 968 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-006428-a) надаємо пояснення та відповідну інформацію:
Закупівля зазначених послуг пов’язана з необхідністю виконання земляних робіт на об'єктах з ускладненими умовами доступу та глибиною розробки. Залучення гусеничних екскаваторів забезпечує ефективність робіт у важкодоступних або нестабільних ґрунтових умовах, скорочення строків виконання робіт (що надзвичайно важливо у разі виникнення аварійної ситуації на мережах/об’єктах водопостачання та водовідведення Замовника), відповідність технічним нормам безпеки при ритті на глибину понад 6 м. Техніка з подовженою стрілою необхідна для виконання робіт у місцях, де неможливо під’їхати близько до зони копання (наприклад, за наявності перешкод). Дана модель дозволяє безпечно виконувати розробку на великій відстані. Очікувана вартість визначена на підставі комерційних пропозицій (додаються) та проведеного попереднього моніторингу цін на послуги в нашому регіоні та аналітичних даних попередніх аналогічних закупівель.
Рішеня
23.05.2025 09:12
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
У відповідь на ваш запит щодо процедури закупівлі з очікуваною вартістю 968 100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-05-006428-a) надаємо пояснення та відповідну інформацію:
Щодо надання ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» довідки не за формою 1 додатку 2 до тендерної документації: Згідно з пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації, учасник має надати довідку за формою 1, яка підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» завантажено файл «Довідка МТБ Pdf.pdf», який: - виконаний на фірмовому бланку учасника; - містить таблицю, структурно та змістовно тотожну тій, що передбачена у формі 1 додатку 2 до тендерної документації; - охоплює усю необхідну інформацію щодо техніки, як передбачено вимогами тендерної документації. Єдиною формальною відмінністю є відсутність вступного речення: «Учасник ________ на виконання вимог тендерної документації надає інформацію про наявність обладнання...» проте, відповідно до змісту самої довідки, її назви, форми подання, а також мети, з якою вона подана, суть наданої інформації не викликає жодного сумніву — вона подана саме на виконання вимог тендерної документації замовника. У зв’язку з цим не було об’єктивної підстави застосовувати пункт 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178, так як фактичної невідповідності суті довідки вимогам документації не зафіксовано, жодним нормативним актом не передбачено обов’язковості буквального тексту вступного речення, вимоги до форми документа не мають переважати зміст, коли зміст відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, підстав для вимоги усунення невідповідностей не було, а вимога щодо усунення такої «невідповідності» була би проявом формалізму, що суперечить принципу добросовісної конкуренції та недискримінації. Щодо підтвердження права користування технікою Doosan DX300 Long Reach Відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, учасник мав надати документи, які підтверджують право володіння або користування обладнанням. У складі пропозиції ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» надано: - довідку про наявність обладнання, де зазначено гусеничний екскаватор Doosan DX300 Long Reach; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, в якому вказано власника — Скородєлова О.М.; - Договір про надання послуг, укладений з власником техніки, згідно з яким техніка надається учаснику для виконання відповідних робіт. Більше того, тендерною документацією (пункт 1 додатку 2) прямо передбачена можливість залучення техніки третіх осіб через договір про надання послуг, що і було зроблено. Відповідно учасник дотримався усіх вимог тендерної документації, договір про надання послуг є достатнім і прийнятним способом підтвердження права користування технікою, що також узгоджується з усталеною практикою АМКУ та органів оскарження. Вимоги до учасника були виконані у повному обсязі, а підстав для вимоги про усунення невідповідності або відхилення пропозиції не було. Щодо маси та відсутності частини технічних характеристик у файлі "Технічні характеристики предмету закупівлі.pdf" У додатку 4 тендерної документації передбачено певні технічні характеристики, зокрема експлуатаційну масу та габарити екскаваторів. Учасник ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції: надав файл «Технічні характеристики предмету закупівлі.pdf», де зазначено масу JCB JS260 — 27 т, але також в складі пропозиції надано документ (Техпаспорт JCB.pdf) в якому зазначено, що маса машини становить 27920 кг, що можна округлити до 28 т.; - у поданому файлі дійсно відсутні окремі характеристики (довжина, ширина, висота) для зазначених моделей, однак вимога щодо цих параметрів не була критичною (не була кваліфікаційною або суттєвою), оскільки: - технічна придатність та відповідність предмета закупівлі підтверджена в інших документах; - подана комерційна пропозиція перед процедурою містила ці характеристики; - відсутність зазначених характеристик не спотворює суть тендерної пропозиції та не порушує принцип добросовісної конкуренції. Крім того, відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Постанови №1178, пропозиція має бути відхилена у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації, а не у випадках незначного неповного опису характеристик при наявності всіх істотних параметрів. Ураховуючи, що технічна відповідність обладнання була перевірена та не викликала сумнівів, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» не було. Замовником у процесі розгляду пропозиції ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА»: - дотримано принципів об’єктивності, недискримінації та рівного ставлення; - не виявлено підстав для застосування пункту 43 або абз. 2 пп. 2 пункту 44 Постанови №1178; - уся подана документація учасником є належною, достатньою та такою, що підтверджує його відповідність вимогам тендерної документації. З огляду на викладене, дії Замовника є правомірними, обґрунтованими та такими, що не порушують вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: - Комерційна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАБУДТЕХНІКА» отримана перед оголошенням закупівлі - Файл «Довідка МТБ Pdf.pdf» - Договір про надання послуг (Договір Полтавабудтехніка спецтехніка 2024.doc.docx.pdf) - Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf - Техпаспорт JCB.pdf
Рішеня
25.05.2025 14:05
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
968 100 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОВОДСЕРВІС" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380962662213
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
968 100 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОВОДСЕРВІС" МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380962662213
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності