Закупівля Хірургічна роботизована система від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
02125, Україна, Київська область, Київ, вул.Петра Запорожця 26
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар проводиться за рахунок власних коштів та за кошти місцевого бюджету.
Розрахунок за Товар за власні кошти здійснюється упродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки Товару належної якості на адресу Замовника на підставі наданої Постачальником оригіналу видаткової накладної.
Розрахунок за кошти місцевого бюджету здійснюється за умови надходження на рахунок Покупця бюджетних коштів для оплати поставленого товару.
У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 25.12.2025 року.
У разі відсутності бюджетного фінансування та за наявності коштів, Покупець здійснює оплату за поставлений товар за рахунок власних коштів.
Оплата буде проводитись частинами протягом 10 (десяти) місяців, але не пізніше 31.12. 2026 року.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
02125
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Петра Запорожця, буд. 26
Хірургічна роботизована система
Тендер:
UA-2025-05-05-006240-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-05-006240-a.b2
Дата:
11.06.2025 15:14
Стан:
Прийнято до розгляду
СКАРГА про порушення процедури закупівлі та неправомірність рішення уповноваженої особи Замовника (Протокол № 83 від 05 червня 2025 року)
05.05.2025 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-05-006240-a за предметом за кодом CPV за ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система).
04.06.2025 року Замовником на виконання Рішення Комісії АМКУ № 8126 -р/пк-пз від 21.05.2025 було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями за кодом CPV за ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-05-05-006240-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Після внесених змін строк для подання тендерних пропозицій учасниками продовжено в електронній системі закупівель продовжено до 09.06.2025 00:00.
05.06.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-05-006240-a, за предметом ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система), Замовником було опубліковано Протокол №83 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі від 05.06.2025 року згідно підпункт 2 пункту 50 Особливостей - відміна відкритих торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржником ТОВ "ЕМ ТІ ДЖІ", Код ЄДРПОУ:44897785 було подано Скаргу на умови тендерної документації, за результатом розгляду якої на виконання Рішення Комісії № 8126 -р/пк-пз від 21.05.2025 було внесено зміни до тендерної документації, що надає право як попередньому Скаржнику, Скаржнику так і іншим учасникам взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
При цьому, Замовником в період подання пропозицій було відмінено процедуру закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
По-перше, в пункті 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Звертаємо увагу, що згідно предметом відповідної процедури закупівлі є ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система) у кількості: 1 комплект. Відповідно до додатку №2 до тендерної документації Хірургічна роботизована система в комплекті – 1 комплект (код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована, (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків) та входить/включає:
Центр управління – 1 комплект,
Хірургічний модуль – 4 комплекти,
Система візуалізації – 1 комплект.
Також, відповідно до Проєкту договору згідно Додатку №3 до тендерної документації, опублікованого Замовником, істотними умовами проекту договору передбачено зміну істотних умов, серед яких кількість згідно Розділу 13. Інші умови, а отже у Замовника наявна можливість зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. У разі збільшення обсягу закупівлі Замовник має право провести додаткову процедуру закупівлі.
А отже, у Замовника була наявна можливість закінчити відповідну процедуру закупівлі та придбати Товар у меншій кількості, ніж оголошено у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором № UA-2025-05-05-006240-a або оголосити додаткову закупівлю, у разі, якщо його потреба є більшою, ніж закуповується в цій закупівлі.
Крім того, замовник відмінив процедуру закупівлі на етапі подання пропозицій, тобто в той момент, коли він мав можливість внести зміни в оголошення про проведення закупівлі та в умови тендерної документації в частині кількості товару.
Всупереч нормам законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником було прийняте Оскаржуване рішення та відмінено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-05-006240-a з підстави неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Не бажання Замовника закінчення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями після виключення дискримінаційних умов тендерної документації НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЬ неможливістю виправити вартість торгів та кількість товару з урахуванням підстави для відміни відкритих торгів у зв’язку зі «зміною кількості Товару».
Крім того, оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, затверджена тендерна документація (нова редакція) та додаток №2 до тендерної документації визначають потребу у здійсненні закупівлі ОДНІЄЇ СИСТЕМИ ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система) у кількості: 1 комплект та до комплекту входять три «компотета»/ «складові».
Замовник жодним чином не обґрунтовує своє рішення згідно Протоколу №83 від 05.06.2025 року в частині неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з Протоколу відміни закупівлі, Замовник не долучив жодного доказу (документів та інформації), які б свідчили про неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Більш того, дії Уповноваженої особи Замовника суперечать обґрунтуванню прийнятого рішення, яке оскаржується у відповідній Скарзі, оскільки суперечать підставам відміни процедури закупівлі згідно п. 50 Особливостей.
Згідно п. 50 Особливостей, У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення та описом таких порушень.
Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури відкритих торгів з підстави неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником порушено вимоги процедури закупівлі з огляду на наступні підстави:
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та стати переможцем процедури закупівлі, чим порушив права та законні інтереси Скаржника.
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення Проколу про відміну процедури закупівлі – 05.06.2025 року.
Дата, до якої Скаржник може оскаржити рішення Замовника - до 16.06.2025 року, 00:00.
Рішення Комісії АМКУ №15077-р/пк-пз від 10.09.2024 Номер скарги: UA-2024-08-06-003610-a.a1 підтверджує необхідність доведення замовниками факту коригування технічних та якісних характеристик. У цьому разі в замовника не вийшло довести правомірність відміни процедури закупівлі для доопрацювання технічної специфікації (технічних вимог та завдання). АМКУ було зобов'язано замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Аналогічна практика органу оскарження, викладена рішеннях № 325-р/пк-пз від 05.01.2024 за результатами розгляду скарги UA-2023-12-05-021240-a.b1; №3314-р/пк-пз від 04.03.2025 за результатами розгляду скарги UA-2025-01-22-000276-a.b2; №8849-р/пк-пз від 03.06.2025 за результатами розгляду скарги UA-2025-04-16-012726-a.a3; № 7661 -р/пк-пз від 13.05.2025 за результатами розгляду скарги UA-2025-04-18-007648-a.a1.
З огляду на зазначені рішення Колегії визначальним при відміні відкритих торгів є належне обґрунтування відміни, що повинно бути обов’язково документально підтвердженим.
Даної позиції дотримується суд, як було в наступній Постанові Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 640/16449/21 від 21.01.2022: необхідно звернути увагу, що з матеріалів справи вбачається, що на веб-порталі Уповноваженого органу був розміщений, зокрема, лист від 05.05.2021 № 20-29/02-7550-пз, згідно з яким Колегією було зобов’язано замовника надати пояснення по суті Скарги.
Враховуючи наведене, ПРОТОКОЛ №83від «05» червня 2025 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2025-05-05-006240-a порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2025-05-05-006240-a порушив права Скаржника та охоронювані законом інтереси. Права нашого підприємства були порушені, оскільки замовник порушив наше право на об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ №83 від «05» червня 2025 про відміну закупівлі.
05.05.2025 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-05-006240-a за предметом за кодом CPV за ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система).
04.06.2025 року Замовником на виконання Рішення Комісії АМКУ № 8126 -р/пк-пз від 21.05.2025 було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями за кодом CPV за ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-05-05-006240-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Після внесених змін строк для подання тендерних пропозицій учасниками продовжено в електронній системі закупівель продовжено до 09.06.2025 00:00.
05.06.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-05-006240-a, за предметом ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система), Замовником було опубліковано Протокол №83 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі від 05.06.2025 року згідно підпункт 2 пункту 50 Особливостей - відміна відкритих торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржником ТОВ "ЕМ ТІ ДЖІ", Код ЄДРПОУ:44897785 було подано Скаргу на умови тендерної документації, за результатом розгляду якої на виконання Рішення Комісії № 8126 -р/пк-пз від 21.05.2025 було внесено зміни до тендерної документації, що надає право як попередньому Скаржнику, Скаржнику так і іншим учасникам взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
При цьому, Замовником в період подання пропозицій було відмінено процедуру закупівлі згідно пп. 2 п. 50 Особливостей.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
По-перше, в пункті 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Звертаємо увагу, що згідно предметом відповідної процедури закупівлі є ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система) у кількості: 1 комплект. Відповідно до додатку №2 до тендерної документації Хірургічна роботизована система в комплекті – 1 комплект (код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована, (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків) та входить/включає:
Центр управління – 1 комплект,
Хірургічний модуль – 4 комплекти,
Система візуалізації – 1 комплект.
Також, відповідно до Проєкту договору згідно Додатку №3 до тендерної документації, опублікованого Замовником, істотними умовами проекту договору передбачено зміну істотних умов, серед яких кількість згідно Розділу 13. Інші умови, а отже у Замовника наявна можливість зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. У разі збільшення обсягу закупівлі Замовник має право провести додаткову процедуру закупівлі.
А отже, у Замовника була наявна можливість закінчити відповідну процедуру закупівлі та придбати Товар у меншій кількості, ніж оголошено у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором № UA-2025-05-05-006240-a або оголосити додаткову закупівлю, у разі, якщо його потреба є більшою, ніж закуповується в цій закупівлі.
Крім того, замовник відмінив процедуру закупівлі на етапі подання пропозицій, тобто в той момент, коли він мав можливість внести зміни в оголошення про проведення закупівлі та в умови тендерної документації в частині кількості товару.
Всупереч нормам законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником було прийняте Оскаржуване рішення та відмінено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-05-006240-a з підстави неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Не бажання Замовника закінчення процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями після виключення дискримінаційних умов тендерної документації НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЬ неможливістю виправити вартість торгів та кількість товару з урахуванням підстави для відміни відкритих торгів у зв’язку зі «зміною кількості Товару».
Крім того, оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, затверджена тендерна документація (нова редакція) та додаток №2 до тендерної документації визначають потребу у здійсненні закупівлі ОДНІЄЇ СИСТЕМИ ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система) у кількості: 1 комплект та до комплекту входять три «компотета»/ «складові».
Замовник жодним чином не обґрунтовує своє рішення згідно Протоколу №83 від 05.06.2025 року в частині неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з Протоколу відміни закупівлі, Замовник не долучив жодного доказу (документів та інформації), які б свідчили про неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Більш того, дії Уповноваженої особи Замовника суперечать обґрунтуванню прийнятого рішення, яке оскаржується у відповідній Скарзі, оскільки суперечать підставам відміни процедури закупівлі згідно п. 50 Особливостей.
Згідно п. 50 Особливостей, У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення та описом таких порушень.
Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури відкритих торгів з підстави неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником порушено вимоги процедури закупівлі з огляду на наступні підстави:
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та стати переможцем процедури закупівлі, чим порушив права та законні інтереси Скаржника.
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення Проколу про відміну процедури закупівлі – 05.06.2025 року.
Дата, до якої Скаржник може оскаржити рішення Замовника - до 16.06.2025 року, 00:00.
Рішення Комісії АМКУ №15077-р/пк-пз від 10.09.2024 Номер скарги: UA-2024-08-06-003610-a.a1 підтверджує необхідність доведення замовниками факту коригування технічних та якісних характеристик. У цьому разі в замовника не вийшло довести правомірність відміни процедури закупівлі для доопрацювання технічної специфікації (технічних вимог та завдання). АМКУ було зобов'язано замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Аналогічна практика органу оскарження, викладена рішеннях № 325-р/пк-пз від 05.01.2024 за результатами розгляду скарги UA-2023-12-05-021240-a.b1; №3314-р/пк-пз від 04.03.2025 за результатами розгляду скарги UA-2025-01-22-000276-a.b2; №8849-р/пк-пз від 03.06.2025 за результатами розгляду скарги UA-2025-04-16-012726-a.a3; № 7661 -р/пк-пз від 13.05.2025 за результатами розгляду скарги UA-2025-04-18-007648-a.a1.
З огляду на зазначені рішення Колегії визначальним при відміні відкритих торгів є належне обґрунтування відміни, що повинно бути обов’язково документально підтвердженим.
Даної позиції дотримується суд, як було в наступній Постанові Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 640/16449/21 від 21.01.2022: необхідно звернути увагу, що з матеріалів справи вбачається, що на веб-порталі Уповноваженого органу був розміщений, зокрема, лист від 05.05.2021 № 20-29/02-7550-пз, згідно з яким Колегією було зобов’язано замовника надати пояснення по суті Скарги.
Враховуючи наведене, ПРОТОКОЛ №83від «05» червня 2025 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2025-05-05-006240-a порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2025-05-05-006240-a порушив права Скаржника та охоронювані законом інтереси. Права нашого підприємства були порушені, оскільки замовник порушив наше право на об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ №83 від «05» червня 2025 про відміну закупівлі.
3. Тендерна документація зі змінами по процедурі відкриті торги з особливостями на закупівлю Товару Хірургічна роботизована система (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків; код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована), затверджено протоколом Уповноваженої особи КНП «КМКЛ №3» від 04.06.2025 №82.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов’язати скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)№83 від «05» червня 2025 року про відміну відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2025-05-05-006240-a за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків НК 024:2023: 38678 — Система хірургічна роботизована (Хірургічна роботизована система)
Автор:
44828784, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДФЛАЙ"
03061, Україна, Київська область, Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6, прим. 105, оф. 1
Скарга на діскримінаційні умови тендерної документації
Користуючись своїм правом, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 р. № 471, з метою усунення порушень, під час проведення процедури закупівлі, захисту свого порушеного права, створення рівних умов для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, розширення кола потенційних учасників звертаємось до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги Тендерної документації.
Вважаємо встановлені в тендерній документації вимоги дискримінаційними, та такими, що перешкоджають Скаржнику прийняти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими потенційними учасниками з наступних підстав.
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Натомість, В Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Хірургічна роботизована система в комплекті – 1 комплект (код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована, (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків)» Замовником встановлено медико-технічні вимоги, які в своїй сукупності створюють конкурентні переваги для товару лише одного виробника.
З метою розширення кола учасників, задля усунення вимог що дискримінують нас як Учасника та ніяким чином не впливають на працездатність обладнання, вважаємо за необхідне внести зміни до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Хірургічна роботизована система в комплекті – 1 комплект (код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована, (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків)»
Користуючись своїм правом, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 р. № 471, з метою усунення порушень, під час проведення процедури закупівлі, захисту свого порушеного права, створення рівних умов для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, розширення кола потенційних учасників звертаємось до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги Тендерної документації.
Вважаємо встановлені в тендерній документації вимоги дискримінаційними, та такими, що перешкоджають Скаржнику прийняти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими потенційними учасниками з наступних підстав.
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Натомість, В Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Хірургічна роботизована система в комплекті – 1 комплект (код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована, (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків)» Замовником встановлено медико-технічні вимоги, які в своїй сукупності створюють конкурентні переваги для товару лише одного виробника.
З метою розширення кола учасників, задля усунення вимог що дискримінують нас як Учасника та ніяким чином не впливають на працездатність обладнання, вважаємо за необхідне внести зміни до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Хірургічна роботизована система в комплекті – 1 комплект (код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована, (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків)»
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8126-р/пк-пз від 21.05.2025 порушення усунуті, шляхом внесення змін до тендерної документації
Хірургічна роботизована система
Звернення:
За тендером : Хірургічна роботизована система
Тема:
Щодо уточнення технічних характеристик предмета закупівлі
Зміст:
Доброго дня шановний Замовник! Просимо Вас надати відповідь на наступні питання з метою надання обладнання по закупівлі з оптимальними характеристиками.
1. За для коректного визначення технічних характеристик та інструментів просимо надати пояснення які операції на голові та шиї плануєте проводити?
2. Яким чином за допомогою роботизованої хірургічної системи можуть бути безпечно та ефективно виконані мініінвазивні втручання в ділянці голови та шиї, враховуючи використання товстих лапароскопічних інструментів, які зазвичай потребують більшого простору для маніпуляцій?
3. Як можна одночасно керувати 4 хірургічними модулями, якщо хірург має в управлінні лише два контролери на консолі керування?
Дата оприлюднення звернення:
06.05.2025 19:10
Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення щодо уточнення технічних характеристик предмета закупівлі Хірургічна роботизована система (код ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків; код НК 024:2023: 38678 - Система хірургічна роботизована), повідомляємо наступне:
1. У відповідь на ваше запитання №1 повідомляємо, що у лікарні ми плануємо використовувати хірургічну роботизовану систему у відділенні ендокринної хірургії для проведення робот-асистованих операцій з приводу захворювань щитоподібної залози та серединних і бокових кіст шиї.
2. У відповідь на ваше запитання №2 повідомляємо, що виконання зазначених вище операцій цілком можливе при використанні інструментів (маніпуляторів), що застосовуються в роботизованій хірургії.
3. У відповідь на ваше запитання №3 повідомляємо, що одночасне застосування чотирьох хірургічних модулів можливе і необхідне, воно прискорює та спрощує виконання багатьох роботичних операцій. Одна з «рук» робота тримає відеокамеру, що передає зображення ділянки, котра оперується, дві інші в режимі реального часу відтворюють здійснювані хірургом рухи, а четверта «рука» виконує функції асистента хірурга (підтримує та фіксує тканину). Всі 4 модулі знаходяться під одночасним контролем хірурга та керуються за допомогою панелі управління.
Дата оприлюднення відповіді:
08.05.2025 17:56
Звернення:
За тендером : Хірургічна роботизована система
Тема:
Щодо уточнення технічних характеристик предмета закупівлі та розширення кола учасників з метою не дискримінації
Зміст:
1.1. Яким чином за допомогою роботизованої хірургічної системи можуть бути безпечно та ефективно виконані мініінвазивні втручання в ділянці голови та шиї за допомогою товстих 9 мм інструментів для мініінвазивних операцій наприклад на головному мозку чи шийних хребцях? Використання лапароскопічних інструментів для оперативних втручань відкритим доступом наприклад на щитовидній залозі є не доцільним. Просимо викласти дану вимогу в наступній редакції: Багатопрофільне хірургічне застосування: урологія, гінекологія, загальна хірургія, дитяча хірургія.
1.3 Наявність консолі відкритого типу не забезпечує ергономічних умов для хірурга без інших необхідних компонентів. Просимо викласти в наступній редакції: Наявність ергономічної консолі та/або ергономічного крісла.
1.4 Як можна одночасно керувати 4 хірургічними модулями, якщо хірург має в управлінні лише два контролери на консолі керування та дві власні руки? А керування двома хірургами не передбачено. Просимо викласти в наступній редакції: Можливість підключення до чотирьох хірургічних модулів або рук маніпуляторів до консолі керування.
1.5 З зазначеного формулювання виходить що модуль може бути небезпечним при не використанні функцій відстеження? Просимо викласти в наступній редакції: Можливість використання датчиків на робочому місці для керування ендоскопічною камерою.
1.6 Незрозуміле формулювання сенсорної панелі з елементами керування хірурга? Які елемнти керують хірургом? Просимо викласти в наступній редакції: Наявність робочого місця та сенсорної панелі для налаштувань параметрів.
1.10 Яким чином за допомогою інтеграції подвійної консолі керування можливо спростити та полегшити керування обладнанням, як що у хірурга обидві руки зайняті маніпуляторами для керування інструментами? Одинарна консоль дозволяє зосереджувати увагу та не відволікатись від хірургічного процесу. Просимо викласти в наступній редакції: Можливість використання консолі керування.
1.11 Як може муфта зручного тримання контролера маніпулювати рухами інструментів? Просимо викласти в наступній редакції: Хірург має можливість маніпулювати хірургічними інструментами та контролювати їх за допомогою рукояток.
1.12 Функція камери відстежує голову хірурга, активує інструменти хірург за допомогою контролера активації, формулювання не є коректним. Просимо викласти в наступній редакції: Можливість використання рухів очей хірурга для дистанційного керування ендоскопічною камерою.
1.15 Хірург сам налаштовує ергономічне положення для комфортної роботи, та використовує його до кінця оперативного втручання та не потребує збереження. Просимо викласти в наступній редакції: Можливість регулювання робочого місця по мірі необхідності для досягнення найкращого комфорту та працездатності
1.16 Потребує уточнення, як що хірург фізично не здоровий, як він може виконувати оперативні втручання з тремтінням рук? Просимо викласти в наступній редакції: Наявність зворотнього зв’язку по прикладеному зусиллю та датчика присутності хірурга.
1.18 Чому керування інструментами обмежується саме консолью? Та унеможливлюються інші способи? Просимо викласти в наступній редакції: Можливість управління електрохірургічними та ультразвуковими інструментами.
2.1 Чітко зазначений модульний тип рук маніпуляторів прийнятний тільки для одного виробника та обмежує участь інших. Просимо викласти в наступній редакції: Можливість використання рук маніпуляторів.
2.3 Чітко зазначений метод позиціонування рук не дає змогу іншим учасникам надати свої пропозиції. Просимо викласти в наступній редакції: Можливість лазерного позіціонування або за допомогою рукояток
2.5 Чітко зазаначена система автоматичного вирівнювання положення не надає альтернативних методів для позіціонування. Просимо викласти в наступній редакції: Наявність системи автоматичного положення або аналогічної.
2.10 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Монополярний інструмент типу гачок або аналог, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт.;
2.11 Чітко зазначений параметр не надає змогу іншим учасникам надати свої пропозиції. Просимо викласти в наступній редакції: Монополярний інструмент діаметром не більше 9 мм. З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Монополярний інструмент, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт.;
2.12 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Монополярний інструмент типу ножиці або аналог, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт.;
2.13 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Біполярний інструмент зі стрижнем та робочою вставкою типу Maryland або аналог, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт.;
2.14 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Біполярний інструмент зі стрижнем та робочою вставкою типу щипці або затискач, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт;
2.15 Використання кліпатора в роботичній хірургії є недоцільним бо займає багато часу на підключення, встановлення та позиціонування. Потрібно видалити цей пункт з технічних вимог.
2.16 Використання кліпатора в роботичній хірургії є недоцільним бо займає багато часу на підключення, встановлення та позиціонування. Потрібно видалити цей пункт з технічних вимог.
2.17 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Пасивний інструмент типу голкотримач лівий або аналог, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт.;
2.18 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Пасивний інструмент типу голкотримач правий або аналог, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт.;
2.19 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Пасивний інструмент типу шипці або затискач, діаметром не більше 9 мм з адаптером або без адаптера, не менше 2 шт.;
3.4 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «можливість відображення відеосигналу у 3Д форматі»
3.5 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «можливість підключення відеосистеми від різних виробників»
3.6 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Можливість збільшення та зменшення оперативного поля зору»
3.7 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Наявність вбудованої функції фото та відео запису або аналогічного пристрою»
3.8 Чітко зазначена вимога не дає можливості надати пропозиції іншим учасникам. Просимо видалити даний параметр який не впливає на хід оперативного втручання.
3.9 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Наявність в комплекті 3D лапароскопу або відеоендоскопу »
3.10 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Наявність ксенонового або світодіодного джерела світла»
3.11 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Потужність ксенонової лампи, не менше 300 Вт або кольорової температури не менше 5700 К »
3.13 Параметр не є функціонально значимим, та суттєво не впливає на хірургічний процес а лише не дає змогу іншим учасникам надати свої пропозиції. Просимо видалити цю вимогу з технічного завдання.
3.17 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Наявність режиму імпульсної або форсованої коагуляції»
3.19 З метою розширення кола учасників та покращення характеристик просимо внести зміни, а саме «Робоча або резонансна частота ультразвукового скальпельного апарату чи перетворювача, не менше 34 кГц;»
Дата оприлюднення звернення:
08.05.2025 18:53
Шановний Учасник! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (додаток 2 до ТД) розроблені робочою групою з урахуванням потреб Замовника та напрямків його діяльності
Дата оприлюднення відповіді:
09.05.2025 18:18
Хірургічна роботизована система
Тендер:
UA-2025-05-05-006240-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
05.06.2025 09:30
Кінець періоду оскарження з часом
16.06.2025 00:00
Стан
період оскарження
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені помилки при публікації річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
90 000 000
грн.
Період подання пропозицій
до
09.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)