Показати схожі тендери

Закупівля 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-005854-a
Id Tender dcb0f082b74148ffb330c65eaf180193
План UA-P-2025-05-05-007190-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.05.2025 12:35
Остання зміна 07.06.2025 18:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
527 725 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 638.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 12:34 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 12:34
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 12:34
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 15:08
до 06.06.2025 16:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 14:41
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 16:46
-
Період уточнень
з 05.05.2025 12:34 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 12:34 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 15:08 до 06.06.2025 16:46
Період кваліфікації
з 13.05.2025 15:08 до 06.06.2025 16:46
Основні параметри
09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
527 725 грн.
паливні брикети
Назва предмета закупівлі
паливні брикети
Очікувана вартість
527 725 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2638,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 14:21
Закінчення аукціону
13.05.2025 15:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
паливні брикети
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява, Б.Хмельницького,№1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТЕРНУЩАК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
324 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КЛЕЩИН СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Некрасова Вероніка Сергіївна
Пропозиція:
390 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Щербакова Катерина Олександрівна"
Пропозиція:
299 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БОБАЛЬ ІГОР ЙОСИПОВИЧ"
Пропозиція:
324 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕРЕВООБРОБНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУЙКО"
Пропозиція:
324 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 12:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Попович
Електронна пошта
Телефон
+380503301129
Сайт:
http://obd-svalyava.uz.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01992660
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
89300
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Свалява
Адреса
вул. Б. Хмельницького, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 паливні брикети
Період вимог/скарг з 15.05.2025 14:41 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 15:08 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.05.2025 14:41
Повідомлення про рішення
13.05.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 19.05.2025 21:20 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 14:41 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.05.2025 21:20
Повідомлення про рішення
15.05.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 22.05.2025 20:31 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 21:20 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.05.2025 20:31
Повідомлення про рішення
19.05.2025 21:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 26.05.2025 18:28 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 20:31 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.05.2025 18:28
Повідомлення про рішення
22.05.2025 20:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 29.05.2025 18:01 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 18:28 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 18:01
Повідомлення про рішення
26.05.2025 18:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 06.06.2025 16:46 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 18:01 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 16:46
Довідка НАЗК
06.06.2025 16:46
Повідомлення про рішення
29.05.2025 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) У якості аналогічного договору надано договір № 64/25 від 01.02.2025 року на поставку брикетів у кількості 240 тон, але лист-відгук надано на договір № 64/25 від 08.02.2025 року на поставку брикетів у кількості 124 тонни. Тобто, не надано позитивний відгук (-ки) від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції, а саме на договір № 64/25 від 01.02.2025 року, з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів згідно договору. 2) Наданий лист-відгук від КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Краснокутської селищної ради» не містить інформації щодо кількості поставленого товару згідно договору. 3) Наданий лист-відгук від Кіровоградського обласного центру з гідрометеорології не містить інформації щодо кількості поставленого товару згідно договору.
Створено
02.06.2025 21:17
Надати до
03.06.2025 21:17
Договір
UA-2025-05-05-005854-a-a1
Очікує підписання
390 000 грн.
390 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
50 (тонни)
паливні брикети
Номенклатура
паливні брикети
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01992660

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Некрасова Вероніка Сергіївна
Повна назва
ФОП Некрасова Вероніка Сергіївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3880104765

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000035
Дата створення проекту
02.06.2025 13:10
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 13:34
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 37-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.06.2025 № 37-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-05-05-005854-a 05.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 13:34
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-05-005854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Яким чином Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ «ДІВА МАРІЯ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) здійснювався розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП «Щербакова Катерина Олександрівна» та прийнято рішення про її відхилення, тоді як: Замовником в пункті 11.1 Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу про те, що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає довідку, яка повинна містити інформацію про найменування виробника, його місцезнаходження, країну виробництва товару, інформацію про відповідність запропонованого товару вимогам визначеним у цьому Додатку №2 до тендерної документації із зазначення усіх конкретних показників запропонованого товару перелічених у пункті 7 цього Додатку №2 до тендерної документації, а саме: розміри, сировина, тара, зольність, вологість, нижча теплота згорання на робочий стан проби палива, вміст сірки, щільність. На вищезазначену вимогу, Учасником ФОП «Щербакова Катерина Олександрівна» було надано Посвідчення №7/25 від 07.05.2025 про якість паливних брикетів з деревини твердих порід типу Piny Kay (файл: «відповідність товару. pdf.»), в якому, зокрема, зазначено: Виробник/Відправник: ФОП Щербакова Катерина Олександрівна, Україна, що повністю відповідає вимозі пункту 11.1 Додатку 2. Окрім того, у пункті 11.2 Додатку 2 зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ установленої форми про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам відповідно до ДСТУ 8358:2015, в якому вказують: назву й умовне позначення брикетів або гранул; призначеність брикетів або гранул; специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість); вид спожиткового паковання; номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання; загальну масу партії (її частини) нетто; номер партії; дату виготовлення; позначення цього стандарту; номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; гарантійний строк зберігання брикетів або гранул; номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника. На вищеописану вимогу Учасником ФОП «Щербакова Катерина Олександрівна» у складі тендерної пропозиції надано документ «Посвідчення №7/25 від 07.05.2025 (файл: «відповідність товару. pdf.») про якість паливних брикетів з деревини твердих порід типу Piny Kay» відповідно до ДСТУ 8358:2015. У полі «номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи» Учасник зазначив – «не передбачено законодавством». Разом з тим, Учасником надано документ «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ- РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо вимоги надати № висновку санітарно-епідеміологічної експертизи», у якому зазначено інформацію про те, що, чинним законодавством не передбачено обов’язку отримання санітарно-епідеміологічного висновку для такого виду діяльності. Зокрема, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022, що скасувало обов'язкову санітарно-епідеміологічну експертизу. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.06.2025 16:35
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 16:35
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Надсилаємо відповідь на звернення у прикріплених файлах
Рішеня
06.06.2025 16:59
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
527 725 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503301129
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
527 725 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ "ДІВА МАРІЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380503301129
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності