Показати схожі тендери

Закупівля Індивідуальне обмундирування (бронежилети 4 класу захисту) (2 лоти) від Національна поліція України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-005539-a
Id Tender efe07852f49c4694809f3f48e22669f6
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.05.2025 12:31
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 575 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 250 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 12:29 до 20.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 12:29
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 12:29
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:39
до 02.06.2025 18:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 18:16
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 18:07
-
Період уточнень
з 05.05.2025 12:29 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 12:29 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:39 до 02.06.2025 18:07
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:39 до 02.06.2025 18:07
Основні параметри
Індивідуальне обмундирування (бронежилети 4 класу захисту) (2 лоти)
Строк поставки товарів: Лоти 1 та 2 – до 20 вересня 2025 року включно. Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
125 575 000 грн.
Лот 1. Бронежилети 4 класу захисту
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Бронежилети 4 класу захисту
Очікувана вартість
125 575 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1255750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 255 750
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 12:08
Закінчення аукціону
21.05.2025 12:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1. Бронежилети 4 класу захисту
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
5 023
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
20.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВП "Темп-3000"
Пропозиція:
90 414 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
Пропозиція:
90 408 977 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 12:08
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
125 000 000 грн.
Лот 2. Бронежилети 4 класу захисту
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Бронежилети 4 класу захисту
Очікувана вартість
125 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1250000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 250 000
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 12:16
Закінчення аукціону
21.05.2025 12:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2. Бронежилети 4 класу захисту
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
20.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: - по факту поставки товару протягом поточного бюджетного періоду.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВП "Темп-3000"
Пропозиція:
89 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
Пропозиція:
89 495 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 12:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Федорович Маюк
Електронна пошта
Телефон
+380442547902
Сайт:
https://www.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108578
Повна назва
Національна поліція України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Бронежилети 4 класу захисту
Період вимог/скарг з 28.05.2025 18:17 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 12:39 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.05.2025 18:17
Повідомлення про рішення
26.05.2025 18:26
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 12:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Національною поліцією, як Замовником у сфері оборони, в умовах воєнного стану, оголошено закупівлю індивідуальне обмундирування (бронежилети 4 класу захисту), код ЄЗС ДК 021:2015 – 35810000-5 (індивідуальне обмундирування) відповідно до вимог пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості) шляхом проведення відкритих торгів відповідно до порядку визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-05-005539-a). Відповідно до пунктів 39, 41 Особливостей № 1178 та з урахуванням статей 28, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) 21.05.2025 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі, відповідно якого електроною системою закупівель визначено переможцем учасника - ТОВ "УКРТАК.ЮА" із сумою пропозиції - 90 408 977,00 грн. без ПДВ, ЛОТ 1 Бронежилети 4 класу захисту (код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) – 5 023 шт.. Протягом 21.05.2025 – 26.05.2025 у відповідності до ст.29 Закону із урахуванням Особливостей № 1178 Замовником проводиться перевірка і розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність кваліфікаційним, технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника, подання тендерного забезпечення. Станом на 26.05.2025, профільними відділами Замовника та уповноваженою особою проведення розгляду триває, що обумовлено необхідністю детального розгляду великого обсягу документів наданих у складі тендерної пропозиції. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель. Зокрема, станом на 26.05.2025 здійснений розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника, подання тендерного забезпечення. В той же час, ще здійснюється розгляд на відповідність кваліфікаційним вимогам предмета закупівлі, що потребує додаткового часу. Крім того, в ході розгляду тендерної пропозиції, можуть виникнути підстави для застосування положень п. 43 Особливостей 1178, а саме - надання вимоги учаснику закупівлі про усунення виявлених невідповідностей. Зазначена вимога про усунення недоліків подається не менше як за два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином, з метою здійснення якісного аналізу та перевірки документів в складі тендерних пропозицій учасників закупівлі, забезпечення прав учасників та дотримання вимог законодавства в сфері публічних закупівель, виникли підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі до двадцяти робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.05.2025 18:26
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.06.2025 18:07 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 18:17 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 18:07
Повідомлення про рішення
28.05.2025 18:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Лот № 2 Лот 2. Бронежилети 4 класу захисту
Період вимог/скарг з 28.05.2025 18:16 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 12:39 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.05.2025 18:16
Повідомлення про рішення
26.05.2025 18:26
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Національною поліцією, як Замовником у сфері оборони, в умовах воєнного стану, оголошено закупівлю індивідуальне обмундирування (бронежилети 4 класу захисту), код ЄЗС ДК 021:2015 – 35810000-5 (індивідуальне обмундирування) відповідно до вимог пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості) шляхом проведення відкритих торгів відповідно до порядку визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-05-005539-a). Відповідно до пунктів 39, 41 Особливостей № 1178 та з урахуванням статей 28, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) 21.05.2025 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі, відповідно якого електроною системою закупівель визначено переможцем учасника - ТОВ "УКРТАК.ЮА" із сумою пропозиції - 89 495 000,00 грн. без ПДВ, ЛОТ 2 - Бронежилети 4 класу захисту (код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) – 5 000 шт. Протягом 21.05.2025 – 26.05.2025 у відповідності до ст.29 Закону із урахуванням Особливостей № 1178 Замовником проводиться перевірка і розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність кваліфікаційним, технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника, подання тендерного забезпечення. Станом на 26.05.2025, профільними відділами Замовника та уповноваженою особою проведення розгляду триває, що обумовлено необхідністю детального розгляду великого обсягу документів наданих у складі тендерної пропозиції. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель. Зокрема, станом на 26.05.2025 здійснений розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника, подання тендерного забезпечення. В той же час, ще здійснюється розгляд на відповідність кваліфікаційним вимогам предмета закупівлі, що потребує додаткового часу. Крім того, в ході розгляду тендерної пропозиції, можуть виникнути підстави для застосування положень п. 43 Особливостей 1178, а саме - надання вимоги учаснику закупівлі про усунення виявлених невідповідностей. Зазначена вимога про усунення недоліків подається не менше як за два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином, з метою здійснення якісного аналізу та перевірки документів в складі тендерних пропозицій учасників закупівлі, забезпечення прав учасників та дотримання вимог законодавства в сфері публічних закупівель, виникли підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі до двадцяти робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.05.2025 18:25
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.06.2025 18:05 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 18:16 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 18:05
Повідомлення про рішення
28.05.2025 18:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 12:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
250 575 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 18:00
Замовник:
Національна поліція України
Контактний телефон:
+380442547902
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
250 575 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 18:00
Замовник:
Національна поліція України
Контактний телефон:
+380442547902
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності