Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-003139-a
Id Tender daabc9b39f7a4e0ab50852315b725377
План UA-P-2025-04-29-014091-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 11:09
Остання зміна 26.05.2025 18:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 646 894 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
156 468.94 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 11:08 до 13.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 11:08
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 11:08
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 10:00
до 16.05.2025 11:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 11:21
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 11:21
до 26.05.2025 18:24
Період уточнень
з 05.05.2025 11:08 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 11:08 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 10:00 до 16.05.2025 11:21
Період кваліфікації
з 13.05.2025 10:00 до 16.05.2025 11:21
Основні параметри
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 646 894 грн.
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Назва предмета закупівлі
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Очікувана вартість
15 646 894 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
156468,94
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
55
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за Договором здійснюється Замовником частинами, в безготівковій формі у національній валюті України протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та рахунку – фактури за кожною окремою заявкою Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Техком-Сервіс
Пропозиція:
14 721 612 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
МОСТОВЕНКО Олександр Петрович
Електронна пошта
Телефон
380637290245
Замовник
ЄДРПОУ
31024875
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Період вимог/скарг з 16.05.2025 11:21 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 10:00 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 11:21
Довідка НАЗК
16.05.2025 11:21
Повідомлення про рішення
13.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 11:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: виявлена невідповідність №1: пунктом 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання договору надається договори у кількості не менше двох (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною їх частиною) та відповідні акти або накладні, що свідчать про виконання договорів. Загальна вартість всіх наданих договорів повинна бути не менше вартості вказаної закупівлі. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано документи: - «2_Договір аналогічний 0110-1 від 01.10.20 Акт Техком-Інфотех», - «10_Договір_аналогічний_2504_акт_Володимирська_гірка_Варда_550128_80»; - «12_Договір_аналогічний_0719_18В_акт_Володимирська_гіркаскляний»; - «11_Договір_аналогічний_0319_21_акт_Володимирська_гірка»; - «4_Договір аналогічний 23-03-18 від 23.03.18 Акт Техком-Спецмехбуд21»; - «5_Договір аналогічний 0424-ПОК від 05.04.24 Акт Техком-Інженірінг»; - «6_Договір аналогічний 2024-3110 від 31.10.24 Акт Техком-Алгос»; - «7_Договір аналогічний 2906-21 від 29.06.21 Акт Техком-Інженірінг»; - «8_Договір аналогічний 72-18-12 від 26.12.18 Акт Техком-Інформатика»; - «9_Договір аналогічний 1011-20 ВЛГ від 10.11.20 Акт Техком-РоялХауз», в яких, наведені договори на виконання будівельних, монтажних та інших видів робіт різного призначення, проте зазначені договори не є аналогічними за своєю суттю до предмету закупівлі послуг, так як аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір з встановлення та/або налаштування відео та/або передавального та/або телекомунікаційного обладнання. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель інший договір(ри), який(і) буде(уть) за своєю суттю аналогічним(и), відповідно до вимоги, встановленої до визначення аналогічності договору в тендерній документації. При цьому необхідно дотриматися вимоги проте, що вартість всіх наданих аналогічних договорів повинна бути не меншою за вартість вказаної закупівлі. виявлена невідповідність №2: пунктом 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності в учасника закупівлі, та/або у кожного субпідрядника/співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), працівників відповідної кваліфікації (не менше п’яти працівників), які мають необхідні знання та досвід надається копію(-ії) сертифікату(-ів) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника камер надається(-ються) на не менш ніж чотирьох осіб, зазначених в довідці. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано документ «І_2_2_6_Каліфікаційний сертифікат 2025», в якому зазначено, що цей кваліфікаційний сертифікат виданий ТОВ «Конус-Відео» на шість працівників ТОВ «Техком-Сервіс», про те що вони пройшли навчання по встановленню, налагодженню обладнання виробництва VIVOTEC. Проте ТОВ «Конус-Відео» не є виробником обладнання VIVOTEC, а відповідно до документу «І_2_2_6_1_Авторизаційний лист Konus-Video_2025» є авторизованим представником компанії VIVOTEC INC, яка є виробником обладнання VIVOTEC. Тобто відповідно до вимог тендерної документації сертифікат про проходження навчання повинен бути виданий саме від компанія VIVOTEC INC, як виробника відеокамер. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель копію(-ії) сертифікату(-ів) про проходження навчання від виробника VIVOTEC INC або іншого виробника камер на не менш ніж чотирьох осіб, зазначених в довідці. виявлена невідповідність №3: пунктом 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності в учасника закупівлі, та/або у кожного субпідрядника/співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), працівників відповідної кваліфікації (не менше п’яти працівників), які мають необхідні знання та досвід надається копію (-ії) сертифікату (-ів) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника активного мережевого обладнання (надається (-ються) на не менш ніж чотирьох осіб, зазначених в довідці. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано підтвердження виконання цієї кваліфікаційної вимоги. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель копію (-ії) сертифікату (-ів) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника активного мережевого обладнання на не менш ніж чотирьох осіб, зазначених в довідці. виявлена невідповідність №4: пунктом 2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційну вимогу про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності в учасника закупівлі, та/або у кожного субпідрядника/співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), працівників відповідної кваліфікації (не менше п’яти працівників), які мають необхідні знання та досвід надається копії документів про освіту щодо працівників, зазначених в довідці. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано підтвердження виконання цієї кваліфікаційної вимоги. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель копії документів про освіту щодо працівників, зазначених в довідці.
Створено
15.05.2025 11:05
Надати до
16.05.2025 11:05
Договір
UA-2025-05-05-003139-a-c1
Підписаний і діє
Номер
26052025
14 721 612 грн.
12 268 010 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
55 (послуга)
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Номенклатура
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Кількість
55
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31024875

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Техком-Сервіс
Повна назва
ТОВ Техком-Сервіс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33941768

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 646 894 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380637290245
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 646 894 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380637290245
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності