Показати схожі тендери

Закупівля Термострічка ТОР від Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-05-000746-a
Id Tender a1794834269840c89f6de83348b21fa7
План UA-P-2025-04-22-001920-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.05.2025 09:30
Остання зміна 02.06.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.05.2025 09:30 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.05.2025 09:30
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.05.2025 09:30
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 14:40
до 22.05.2025 11:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 11:06
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 11:25
до 02.06.2025 11:33
Період уточнень
з 05.05.2025 09:30 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 05.05.2025 09:30 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 14:40 до 22.05.2025 11:25
Період кваліфікації
з 13.05.2025 14:40 до 22.05.2025 11:25
Основні параметри
Термострічка ТОР
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 000 грн.
Термострічка ТОР
Назва предмета закупівлі
Термострічка ТОР
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 14:11
Закінчення аукціону
13.05.2025 14:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Термострічка ТОР
Код ДК 021:2015
22993200-9 - Термочутливі папір або картон
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, Київська область, Київ, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 51А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"
Пропозиція:
400 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
442 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"
Пропозиція:
442 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 14:11
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Борщ Сергій
Електронна пошта
Телефон
380442931222
Замовник
ЄДРПОУ
34926981
Назва (англійською мовою)
Departament teritorialnogo kontrolyu mista Kiyeva vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Повна назва
Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Departament teritorialnogo kontrolyu mista Kiyeva vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Поштовий індекс
03057
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Дегтярівська, будинок 31, корпус 2
Кваліфікація
Лот № 1 Термострічка ТОР
Період вимог/скарг з 19.05.2025 11:06 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 14:40 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРІ-ІНФОРМ», код ЄДРПОУ 34817980 (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі «Термочутливі папір та картон», код ДК 021:2015 – 22993200-9 «Термочутливі папір та картон» (далі - Закупівля), 13.05.2025 Замовником було оприлюднено вимогу про виправлення невідповідностей. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-05-25, 16:35:07. Одним з пунктів невідповідностей, а саме п. 5 Замовником було зазначено: «5. Відповідно до умов підпункту 2.1. «Додаткові вимоги щодо якості товару» за пунктом 2. «Додаткові вимоги щодо якості товару» Технічних вимог «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» за Додатком 2 до тендерної документації «Якість товару повинна відповідати вимогам встановленим державним вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо). У складі тендерної пропозиції Учасник має надати Замовнику завірені належним чином копії сертифікату якості та/або декларації відповідності та/або інших передбачених чинним законодавством документів, що підтверджують якість товару, супроводжують виробництво або імпорт Товару, відповідно до законодавства України. Виробничі процеси мають бути сертифіковані, згідно ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001. Товар має бути повністю придатним до використання, а також відповідати усім вимогам, що звичайно висуваються на ринку до аналогічного Товару. Надані сертифікати та висновки мають бути дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.». Учасник має надати підтверджуючі документи державним вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо), а також сертифікати виробничих процесів, згідно ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001.» Учасником було виправлено невідповідність стосовно діючих нормативних документів за ТУ щодо товару, який запропоновано у якості предмету закупівлі. Станом на кінцеву дату та час усунення невідповідностей Учасником не було надано сертифікати виробничих процесів, згідно ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 статті 44 Закону про Закупівлі з Особливостями Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: «Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» Враховуючи все викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
19.05.2025 11:04
Повідомлення про рішення
13.05.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.05.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «Документи, що складаються безпосередньо учасником (форми довідок, листи, тощо) повинні бути адресовані замовнику.» У даному випадку це - Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2. Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Учасник має подати за п. 5 «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.» 3. Відповідно до умов Кваліфікаційних критеріїв учасників за Додатком 1 до тендерної документації, «Учасник у складі своєї пропозиції має надати Договір (-и) та видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару – Термострічка ТОР, на суму не меньше 150 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2022 по 01.12.2024.» У наданій Довідці про виконання договорiв з аналогiчних поставок у якості Покупців (контрагентів) наведено дані ТОВ «ЕТІЛАЙН» та ТОВ «ЛЕВАЙС». Договори та видаткові накладні щодо постачання товару за даними договорами відсутні. 4. Відповідно до умов Кваліфікаційних критеріїв учасників за Додатком 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції має надати згідно п. 2. «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, зазначених у пунктах 28 та пунктах 47 Особливостей.» «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених у пунктах 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.» 5. Відповідно до умов підпункту 2.1. «Додаткові вимоги щодо якості товару» за пунктом 2. «Додаткові вимоги щодо якості товару» Технічних вимог «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» за Додатком 2 до тендерної документації «Якість товару повинна відповідати вимогам встановленим державним вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо). У складі тендерної пропозиції Учасник має надати Замовнику завірені належним чином копії сертифікату якості та/або декларації відповідності та/або інших передбачених чинним законодавством документів, що підтверджують якість товару, супроводжують виробництво або імпорт Товару, відповідно до законодавства України. Виробничі процеси мають бути сертифіковані, згідно ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001. Товар має бути повністю придатним до використання, а також відповідати усім вимогам, що звичайно висуваються на ринку до аналогічного Товару. Надані сертифікати та висновки мають бути дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.». Учасник має надати підтверджуючі документи державним вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо), а також сертифікати виробничих процесів, згідно ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001.
Створено
14.05.2025 16:35
Надати до
15.05.2025 16:35
Період вимог/скарг з 22.05.2025 11:25 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 11:06 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 11:25
Довідка НАЗК
22.05.2025 11:25
Повідомлення про рішення
19.05.2025 11:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-05-000746-a-a1
Підписаний і діє
Номер
38
442 200 грн.
368 500 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (штуки)
Термострічка ТОР
Номенклатура
Термострічка ТОР
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
36.85
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34926981

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442931222
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442931222
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності