Показати схожі тендери

Закупівля Нанесення дорожньої розмітки від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО - МІСТО БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-04-000170-a
Id Tender 9b7ffc1e28e240fea4f21854a665b644
План UA-P-2025-05-04-000162-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.05.2025 13:46
Остання зміна 06.06.2025 12:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
843 925 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 439.25 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.05.2025 13:45 до 13.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.05.2025 13:45
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.05.2025 13:45
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 12:53
до 03.06.2025 15:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 22:01
до 09.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.06.2025 15:53
-
Період уточнень
з 04.05.2025 13:45 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 04.05.2025 13:45 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 12:53 до 03.06.2025 15:53
Період кваліфікації
з 13.05.2025 12:53 до 03.06.2025 15:53
Основні параметри
Нанесення дорожньої розмітки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
843 925 грн.
Нанесення дорожньої розмітки
Назва предмета закупівлі
Нанесення дорожньої розмітки
Очікувана вартість
843 925 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8439,25
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 12:24
Закінчення аукціону
13.05.2025 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нанесення дорожньої розмітки
Код ДК 021:2015
45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Крок
Пропозиція:
502 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Пропозиція:
813 838.57 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БПГ"
Пропозиція:
510 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 15:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грєбнєв Володимир
Електронна пошта
Телефон
380968275741
Замовник
ЄДРПОУ
32731027
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIYeMSTVO EKO - MISTO BORISLAVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО - МІСТО БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIYeMSTVO EKO - MISTO BORISLAVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Борислав
Адреса
ВУЛИЦЯ Володимира Івасюка, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Нанесення дорожньої розмітки
Період вимог/скарг з 20.05.2025 22:01 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 12:53 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, замовником було виявлено невідповідність у поданих документах. Зокрема, Учасник не надав належного підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації. Вимогою тендерної документації чітко передбачено, що на підтвердження досвіду нанесення дорожньої розмітки епоксидними фарбами Учасник повинен подати: Довідку встановленої форми; Документальне підтвердження виконання аналогічного договору з замовником у розумінні статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (тобто, органом, що використовує публічні кошти). Учасник у відповідь на вимогу, розміщену в системі 17.05.2025, не надав документів, які підтверджують виконання аналогічного договору саме з таким замовником. Наданий договір з ПрАТ «Самбірський приладобудівний завод «ОМЕГА» не відповідає визначенню «замовника» у розумінні Закону, оскільки вказане підприємство не є розпорядником публічних коштів і не здійснює закупівлі відповідно до Закону. Таким чином, невідповідність, виявлена замовником, не була усунута протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги, що є порушенням вимог пункту 44 Постанови КМУ №1178.
Документи кваліфікації
20.05.2025 21:54
Повідомлення про рішення
20.05.2025 21:51
Скарги та рішення
13.05.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.05.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.05.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. перелік виявлених невідповідностей: У відповідності до пп 2.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додатку № 1 В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, як і мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники а саме: - машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг у кількості 2 (двох) осіб на підтвердження чого у складі тендерної пропозиції надати посвідчення з правом дозволу керування категорії машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг; - водії автотранспортних засобів; виконавець робіт; - дорожній робітник у кількості 3 (трьох) осіб; - інженер з охорони праці. Інженер з охорони праці/ або відповідальна особа за виконання функцій служби охорони праці повинні пройти перевірку знань законодавчих актів та нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (Загальний курс з ОП), а також перевірку знань НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. На підтвердження вищезазначеної вимоги учасники закупівлі надають копії відповідних посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Проте надані документи не підтверджують атестацію працівника Ткачика Олега Ігоровича щодо проходження навчання і перевірку знань НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг У відповідності до пп 3.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) додатку № 1 учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № з/п Замовник ** його місцезнаходження Дата номер договору Сума договору Предмет договору Стан виконання договору 1 2 3 4 5 6 Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1) Аналогічний*1 (аналогічні) виконаний (виконані) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно). 2) Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3) Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Якщо тендерна пропозиція подається учасником-об’єднанням учасників та досвід виконання аналогічного договору підтверджується учасником(ами) такого об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 та 22 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається: - лист підтвердження адресований Замовнику, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання учасником-об’єднанням учасників його досвіду виконання аналогічного договору, під час участі у процедурі закупівлі за даним предметом закупівлі (із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі). Примітки: * 1. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з відновлення та/або нанесення дорожньої розмітки на автомобільних дорогах та/або договір (договори), в складі якого (яких) надавались послуги (виконувались роботи) з відновлення та/або нанесення дорожньої розмітки на автомобільних дорогах з використанням акрилової та епоксидної фарби та повністю підтверджують досвід виконання послуг які передбачені технічною специфікацією до цієї закупівлі. . ** - вживається у розумінні статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Тобто поняття «Замовник» за аналогічним договором вживається у розумінні статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник на підтвердження наявності досвіду виконнання аналогічних договорів надав Договір про надання послуг з нанесення розмітки № 16/25 від 01.04.2025 року та додатки, що підтверджують виконання даного договору. Проте замовником по даному договору виступає Приватне акціонерне товариство «Самбірський приладобудівний завод «Омега», що не підтверджує вищезгадану вимогу. У відповідності до пп 1.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологі додатку № 1 На підтвердження відповідності техніки для нанесення дорожньої розмітки учасник надає оригінали або завірені копії Атестатів виконання робіт на всю застосовану маркірувальну техніку. Проте учасник надав не чинний Атестат виробництва на машину маркірувальну LINE LIZER IV5900 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 2.2. Додатку 1 до тендерної документації; пп. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації пп. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи у відповідності до пп. 2.2. Додатку 1 до тендерної документації які підтверджують атестацію працівника Ткачика Олега Ігоровича щодо проходження навчання і перевірку знань НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг Надати документи у відповідності до пп. 3.1. Додатку 1 підтвердження наявності досвіду виконнання аналогічних договорів в частині нанесення дорожньої розмітки епоксидним фарбами. 1.3 Надати документи у відповідності до пп. 1.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологі додатку № 1, а саме чинний Атестат виробництва на машину маркірувальну LINE LIZER IV5900
Створено
16.05.2025 13:54
Надати до
17.05.2025 13:54
Період вимог/скарг з 27.05.2025 21:41 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 22:01 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Відповідно до пункту 2 Особливостей, у цих особливостях під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” (далі — аномально низька ціна) розуміється ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно з пунктом 38 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: • досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; • сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; • отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою. Тендерна пропозиція учасника визначена найбільш економічно вигідною 20.05.2025. Системою визначено кінцевий строк подання обґрунтування аномально низької ціни — до 22.05.2025, 00:00:00. Учасник протягом одного робочого дня з моменту визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не надав обґрунтування аномально низької ціни. Згідно з підпунктом 1 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Документи кваліфікації
27.05.2025 21:40
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.05.2025 22:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.05.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.05.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.05.2025 22:01
Надати до
22.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.06.2025 15:53 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 21:41 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 15:54
Довідка НАЗК
03.06.2025 15:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 21:42
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-04-000170-a-a1
Очікує підписання
813 838.57 грн.
813 838.57 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Нанесення дорожньої розмітки
Номенклатура
Нанесення дорожньої розмітки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО - МІСТО БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО - МІСТО БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32731027

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Повна назва
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39612538

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
843 925 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО - МІСТО БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380968275741
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
843 925 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕКО - МІСТО БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380968275741
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності