Показати схожі тендери

Закупівля Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ"ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-02-013171-a
Id Tender c3852558396943b982db0021c307862c
План UA-P-2025-05-02-015513-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.05.2025 22:24
Остання зміна 29.05.2025 21:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 956 183 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 809 561.83 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.05.2025 22:23 до 20.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 02.05.2025 22:23
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.05.2025 22:23
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 01:00
до 23.05.2025 17:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 17:54
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 17:54
до 29.05.2025 21:39
Період уточнень
з 02.05.2025 22:23 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 02.05.2025 22:23 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 01:00 до 23.05.2025 17:54
Період кваліфікації
з 20.05.2025 01:00 до 23.05.2025 17:54
Основні параметри
Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 956 183 грн.
Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
180 956 183 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1809561,83
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) в розмірі до 70 (сімдесяти) % договірної ціни, визначеної в п. 3.1. Договору, що становить ________________ (_____________________) грн протягом 10 робочих днів, починаючи з дати підписання цього Договору, на строк, що не перебільшує 6 (шість) місяців, на підставі рахунку, виставленого Підрядником, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань по мірі надходження бюджетних коштів, на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів, згідно Постанови КМУ від 4 грудня 2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних підрядних Робіт за формою КБ-2в, поетапно проміжними платежами в міру виконання Робіт, у відповідності до Календарного графіку виконання Робіт (Додаток №2), та протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання відповідних Актів приймання-передачі виконаних підрядних Робіт за формою КБ-2в по кожному окремому етапу Робіт, за умови надходження коштів з джерел фінансування на виконання Робіт. Остаточний розрахунок проводяться шляхом оплати Замовником вартості виконаних Робіт протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту прийняття Замовником закінчених Робіт, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі виконаних підрядних Робіт за формою КБ-2в (Об'єкта) який складається сторонами по закінченню виконання Робіт за Договором, за умови надходження коштів з джерел фінансування на виконання Робіт.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД"
Пропозиція:
180 857 813.17 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 20:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Базилюк
Електронна пошта
Телефон
+380674138055
Сайт:
http://www.rrt.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01190043
Повна назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Поштовий індекс
04112
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вулиця Дорогожицька, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 17:54 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 01:00 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 17:54
Довідка НАЗК
23.05.2025 17:54
Повідомлення про рішення
20.05.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-02-013171-a-a1
Підписаний і діє
Номер
29/05/25
180 857 813.17 грн.
150 714 844.31 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Повна назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01190043

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36829076

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.05.2025 21:39
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000026
Дата створення проекту
04.06.2025 11:01
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 11:39
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-05-02-013171-a 02.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 11:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з відновлення окремих конструкцій + + + + + з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (нанесення ракетного удару) без зміни їх геометричних розмірів за адресою м. Київ, + + + +. Коригування (Код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-02-013171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): - надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 16:06
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 16:07
-
Відповідь
Надання інформації на підставі запиту від 6 червня 2025 року в рамках моніторингу UA-M-2025-06-04-000026
Пояснення міститься у прикріплених файлах
Рішеня
10.06.2025 15:41
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 956 183 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 01:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138055
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 956 183 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 01:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138055
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності